Gjest Elastica Skrevet 21. november 2008 #4381 Del Skrevet 21. november 2008 Stakkars deg! Jeg er enig med Donpedro - ikke glem at du skal ut og reise. Jeg antar at de ikke har samme legetilbud der dere skal. Det er iallefall greit å få avklart om det er ribbeinsbrudd før dere legger avgårde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 21. november 2008 #4382 Del Skrevet 21. november 2008 Uffda, det der var ikke noe særlig. Sikkert lurt som de andre sier å få avklart hvorvidt det er brudd eller ikke, men uansett er jo behandlingen for ribbensbrudd bare å ta det med ro, og det kan du like gjerne gjøre der som her. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 21. november 2008 Forfatter #4383 Del Skrevet 21. november 2008 Vi ble godt kjent med fru Lokal Doktor og hennes klinikk når vi var der i fjor. Kjekk dame, som snakker utmerket engelsk. Kun kr. 10,- med mopedtaxi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 21. november 2008 #4384 Del Skrevet 21. november 2008 Stakkar deg Finne på å ramle sånn dagen før du skal reise da. Håper virkelig ikke at det er brudd, og i hvert fall at det ikke lager problemer for turen deres. kose deg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 21. november 2008 #4385 Del Skrevet 21. november 2008 Håper du er i I Borboni-rus nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 21. november 2008 #4386 Del Skrevet 21. november 2008 Ville bare ønske deg god tur, og håper du ikke har brutt noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 21. november 2008 #4387 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Men pøbelsara, da. Du må ikke bedrive den slags risikosport rett før den store reisen! Håper det går bra med deg! Endret 21. november 2008 av Fresi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 21. november 2008 #4388 Del Skrevet 21. november 2008 Wow! Thailand! Din lille heldige Pøbelgris! Håper du bare er forslått og ikke har tatt et ribben, så du får full nytelse og utbytte av turen! Og så gleder jeg meg til du er tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellemelle50 Skrevet 22. november 2008 #4389 Del Skrevet 22. november 2008 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 22. november 2008 #4390 Del Skrevet 22. november 2008 God morgen! Hvordan går det med pakkingen? Reisefeber? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 22. november 2008 Forfatter #4391 Del Skrevet 22. november 2008 Her er jeg igang med stryking av alt for mange sommerkjoler. Ikke særlig reisefeber å snakke om - jeg er en kald fisk på den måten, det tar liksom ikke helt av. Men jeg gleder meg veldig, selv om jeg tar livet med ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 22. november 2008 #4392 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg pleier heller aldri å ha reisefeber, nesten litt for lite. Det er så vidt jeg har rukket noen fly. Men for ferie! Hvor mange kjoler har du landet på forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 22. november 2008 Forfatter #4393 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg pleier heller aldri å ha reisefeber, nesten litt for lite. Det er så vidt jeg har rukket noen fly. Men for ferie! Hvor mange kjoler har du landet på forresten? Jeg lurer litt på 8... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 22. november 2008 #4394 Del Skrevet 22. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 22. november 2008 #4395 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg tror ikke jeg eier 8 kjoler, engang. Men jeg skal ha med meg en ganske omfangsrik kjole. Jeg lurer sterkt på å ta den som håndbagasje, på en eller annen måte. Hvis ikke går jo mye av koffertplassen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 22. november 2008 Forfatter #4396 Del Skrevet 22. november 2008 ...men når vi kommer frem, og jeg ender opp med å ville bruke de samme 3 kjolene hele tiden, kommer jeg til å måtte tåle noen kommentarer, ja. Det er bare ikke så lett å forutsi hvilken av alle de fine kjolene som faktisk blir yndligskjolen heller... Og hvis jeg legger noen igjen hjemme, kan du banne på at det er den kjolen jeg kommer til å savne når jeg er der nede. Å - hvilke valg man utsettes for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 22. november 2008 #4397 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg tror ikke jeg eier 8 kjoler, engang. Men jeg skal ha med meg en ganske omfangsrik kjole. Jeg lurer sterkt på å ta den som håndbagasje, på en eller annen måte. Hvis ikke går jo mye av koffertplassen min. Tror jeg ville ha satset på håndbagasje! Jeg mener tilogmed å ha lest en tråd et sted om at det er det lureste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 22. november 2008 #4398 Del Skrevet 22. november 2008 ...men når vi kommer frem, og jeg ender opp med å ville bruke de samme 3 kjolene hele tiden, kommer jeg til å måtte tåle noen kommentarer, ja. Det er bare ikke så lett å forutsi hvilken av alle de fine kjolene som faktisk blir yndligskjolen heller... Og hvis jeg legger noen igjen hjemme, kan du banne på at det er den kjolen jeg kommer til å savne når jeg er der nede. Å - hvilke valg man utsettes for... Jeg vet. En sommerferie for et par år siden pakket jeg ørtogførti kjoler, og endte opp med å gnåle over det eneste skjørtet jeg lot være igjen hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 22. november 2008 #4399 Del Skrevet 22. november 2008 Er det i dag dere reiser? Heldigsara! God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 22. november 2008 #4400 Del Skrevet 22. november 2008 Hvordan går det med pusten da? Jeg tenkte mer på pneumothorax enn brudd egentlig, siden du først slo deg på benkekanten. Ha en riktig fin ferie, og god reise. Kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå