pøbelsara Skrevet 19. november 2008 Forfatter #4341 Del Skrevet 19. november 2008 Men du, kan du ikke sende alle de grønnsakene til meg siden du snart skal reise? Kan jeg vel! Men jeg har vært usedvanlig flink til å bruke av dem de siste to dagene, så jeg vet ikke hvor interessert du er i tre stilker stangselleri, et par gulrøtter, noen sjalottløk, og en halvgammel agurk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 19. november 2008 #4342 Del Skrevet 19. november 2008 Kan jeg vel! Men jeg har vært usedvanlig flink til å bruke av dem de siste to dagene, så jeg vet ikke hvor interessert du er i tre stilker stangselleri, et par gulrøtter, noen sjalottløk, og en halvgammel agurk? Takker høflig, men bestemt nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 19. november 2008 Forfatter #4343 Del Skrevet 19. november 2008 Dette blir morgendagens middag. Kanskje jeg bytter ut tunfisken med noe annet - men det er en oppskrift som passer aldeles ypperlig til grønnsakskufftømming! Dessuten skal jeg riste kastanjer til kveldkos i kveld, og regner med at det blit litt rester igjen av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 19. november 2008 #4344 Del Skrevet 19. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 19. november 2008 Forfatter #4345 Del Skrevet 19. november 2008 tilbake! Har du det bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 19. november 2008 #4346 Del Skrevet 19. november 2008 tilbake! Har du det bedre? Jada, det var ikke så ille denne gangen. Litt slapp og sliten nå i etterkant, men det skyldes kanskje mest et noe vel lavt BT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 20. november 2008 Forfatter #4347 Del Skrevet 20. november 2008 for den lille rosa iPod'en min! Jeg er så musikksulten - og nå har jeg brukt halve dagen på å hente fin musikk på iTunes. Sammen med det jeg har lastet inn fra egne CD'er, så er det blitt så bra! Jeg har alt fra Albinoni, Vivaldi og Bach, til gamle helter som Pink Floyd, Manfred Mann's Earth Band, Genesis, Peter Gabriel, Steve Hackett, John Cougar Mellencamp, Bruce Springsteen, Steve van Zandt, Steve Earle, Tom Petty and the Heartbreakers, Led Zeppelin, Robert Plant, Allison Krauss, Johnny Cash, Neil Young, REM, Sting, the Cranberries og U2. Også har jeg Metallica, Evanesence, Marillion og Within Temptation... Og Muse, Snow Patrol, Band of Horses, NEEDTOBREATHE, the Perishers (takk, nextlife!), Rogue Wave, Grace Potter & the Nocturnals.... Jeg er som et barn i en godtbutikk akkurat nå - det er så mye fin musikk derute som jeg har gått glipp av. Men nå skal det tapte tas igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 20. november 2008 Forfatter #4348 Del Skrevet 20. november 2008 ... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 20. november 2008 #4349 Del Skrevet 20. november 2008 Kose deg med musikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 20. november 2008 #4350 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg har forresten et englesmykke som venter på eier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 20. november 2008 Forfatter #4351 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg har forresten et englesmykke som venter på eier Oj! PM kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 20. november 2008 #4352 Del Skrevet 20. november 2008 Begynner du å få reisefølelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 20. november 2008 #4353 Del Skrevet 20. november 2008 Da skal det vente på deg når du kommer hjem fra feren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 20. november 2008 Forfatter #4354 Del Skrevet 20. november 2008 Begynner du å få reisefølelsen? Jeg har tilogmed kjøpt ny bikini. Dødsdyr, og veldig fin. I morgen skal det ryddes og pakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 20. november 2008 #4355 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg har tilogmed kjøpt ny bikini. Dødsdyr, og veldig fin. Bilde! Bilde! *taktfaste rop* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 20. november 2008 Forfatter #4356 Del Skrevet 20. november 2008 Bilde! Bilde! *taktfaste rop* Hm. Finner ikke bilde på nett... Turkis silkeaktig, med balconettetopp, og litt perler her og der. (OG - nei! Jeg kommer ikke til å poste bilde av meg selv med den på, nei.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 20. november 2008 #4357 Del Skrevet 20. november 2008 *snytt for bilder* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. november 2008 #4358 Del Skrevet 20. november 2008 Er det ikke gøy med iPod? Jeg ble helt ekstatisk da jeg fikk min. Og bikinien høres råflott ut. Har du kjøpt den i storbyen eller i nærområdet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 20. november 2008 Forfatter #4359 Del Skrevet 20. november 2008 Bikinien er kjøpt i lekker undertøysbutikk på storsenteret i nærmiljøet. Jeg liker butikker som pakker inn varene i silkepapir før de legges i lekre papirposer. Og iPod'en er helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. november 2008 #4360 Del Skrevet 20. november 2008 Bikinien er kjøpt i lekker undertøysbutikk på storsenteret i nærmiljøet. Jeg liker butikker som pakker inn varene i silkepapir før de legges i lekre papirposer. Og iPod'en er helt fantastisk! Det liker jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå