Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Men du, kan du ikke sende alle de grønnsakene til meg siden du snart skal reise?

Kan jeg vel! Men jeg har vært usedvanlig flink til å bruke av dem de siste to dagene, så jeg vet ikke hvor interessert du er i tre stilker stangselleri, et par gulrøtter, noen sjalottløk, og en halvgammel agurk? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jeg vel! Men jeg har vært usedvanlig flink til å bruke av dem de siste to dagene, så jeg vet ikke hvor interessert du er i tre stilker stangselleri, et par gulrøtter, noen sjalottløk, og en halvgammel agurk? :lur:

Takker høflig, men bestemt nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir morgendagens middag. Kanskje jeg bytter ut tunfisken med noe annet - men det er en oppskrift som passer aldeles ypperlig til grønnsakskufftømming! Dessuten skal jeg riste kastanjer til kveldkos i kveld, og regner med at det blit litt rester igjen av dem. :spise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
:vinke: tilbake! Har du det bedre? :klemmer:

Jada, det var ikke så ille denne gangen. Litt slapp og sliten nå i etterkant, men det skyldes kanskje mest et noe vel lavt BT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for den lille rosa iPod'en min! :hoppe:

Jeg er så musikksulten - og nå har jeg brukt halve dagen på å hente fin musikk på iTunes. Sammen med det jeg har lastet inn fra egne CD'er, så er det blitt så bra! :digge:

Jeg har alt fra Albinoni, Vivaldi og Bach, til gamle helter som Pink Floyd, Manfred Mann's Earth Band, Genesis, Peter Gabriel, Steve Hackett, John Cougar Mellencamp, Bruce Springsteen, Steve van Zandt, Steve Earle, Tom Petty and the Heartbreakers, Led Zeppelin, Robert Plant, Allison Krauss, Johnny Cash, Neil Young, REM, Sting, the Cranberries og U2. Også har jeg Metallica, Evanesence, Marillion og Within Temptation... Og Muse, Snow Patrol, Band of Horses, NEEDTOBREATHE, the Perishers (takk, nextlife!), Rogue Wave, Grace Potter & the Nocturnals....

Jeg er som et barn i en godtbutikk akkurat nå - det er så mye fin musikk derute som jeg har gått glipp av. Men nå skal det tapte tas igjen... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner du å få reisefølelsen?

:jepp: Jeg har tilogmed kjøpt ny bikini. :hoppe: Dødsdyr, og veldig fin. :nigo:

I morgen skal det ryddes og pakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde! Bilde! *taktfaste rop*

Hm. Finner ikke bilde på nett... Turkis silkeaktig, med balconettetopp, og litt perler her og der. (OG - nei! :nigo: Jeg kommer ikke til å poste bilde av meg selv med den på, nei.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke gøy med iPod? :hoppe: Jeg ble helt ekstatisk da jeg fikk min.

Og bikinien høres råflott ut. Har du kjøpt den i storbyen eller i nærområdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikinien er kjøpt i lekker undertøysbutikk på storsenteret i nærmiljøet. Jeg liker butikker som pakker inn varene i silkepapir før de legges i lekre papirposer. :Hehe:

Og iPod'en er helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikinien er kjøpt i lekker undertøysbutikk på storsenteret i nærmiljøet. Jeg liker butikker som pakker inn varene i silkepapir før de legges i lekre papirposer. :Hehe:

Og iPod'en er helt fantastisk!

Det liker jeg også! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...