Gjest Faerie Skrevet 16. november 2008 #4301 Del Skrevet 16. november 2008 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. november 2008 #4302 Del Skrevet 16. november 2008 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 16. november 2008 #4303 Del Skrevet 16. november 2008 Gratulerer med dagen, Pøbelsara :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 16. november 2008 Forfatter #4304 Del Skrevet 16. november 2008 Takk for alle gratulasjoner - dere søte, gøyale, snille, kloke KG-vennene mine! *installerer iTunes og forbereder meg til et nytt, revolusjonert musikknyterliv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 16. november 2008 #4305 Del Skrevet 16. november 2008 Gratulerer så mye med dagen kjære pøbelsara, håper den blir strålende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 16. november 2008 #4306 Del Skrevet 16. november 2008 Takk for alle gratulasjoner - dere søte, gøyale, snille, kloke KG-vennene mine! *installerer iTunes og forbereder meg til et nytt, revolusjonert musikknyterliv* Det er kjempe gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. november 2008 #4307 Del Skrevet 16. november 2008 Hurra for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 16. november 2008 #4308 Del Skrevet 16. november 2008 Gratulerer! Hva blir menyen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 16. november 2008 Forfatter #4309 Del Skrevet 16. november 2008 Gratulerer! Hva blir menyen? Cheesy bacon cheeseburger på TGI Friday's. Nam! Både fritert mozarella og smeltet ost og bacon og deilig, medium rare burger og fries med honning- og sennepssaus. Veldig mett! Pøbelprinsessen fikk ballong og pannekaker til dessert. Dessuten var den store pøbelprinsessen med oss også - hun bor rett i nærheten av restauranten, og var glad for å få en skikkelig burger til søndagsmiddag. (Også hadde jeg helt glemt at vi har bryllupsdag i dag.... og :rødme: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 16. november 2008 #4310 Del Skrevet 16. november 2008 igjen Pøbelsara Vet du det tenkte jeg på før i dag. Mente å huske at dere har bryllupsdag i dag, men ettersom du ikke sa det så trodde jeg kanskje at jeg husket feil. Vi feiret jo deres inne hos meg tror jeg at jeg husker. I allefall: Gratulerer med bryllupsdagen også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. november 2008 #4311 Del Skrevet 16. november 2008 Bryllupsdag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 16. november 2008 #4312 Del Skrevet 16. november 2008 HURRA FOR DEG SOM FYLLER DITT ÅR! :blåse: ....og ditto med bryllupsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 16. november 2008 #4313 Del Skrevet 16. november 2008 :blåse: GRATULERER MED DAGEN!!! :blåse: Gratulerer med bryllupsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 16. november 2008 #4314 Del Skrevet 16. november 2008 Gratulerer med dagen Pøbelsara! Cheesy bacon cheeseburger på TGI Friday's. Nam! Den er snaddergod! (Også hadde jeg helt glemt at vi har bryllupsdag i dag.... og :rødme: ) Dobbelt gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 16. november 2008 #4315 Del Skrevet 16. november 2008 Gratulerer så mye med både bursdag og bryllupsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 16. november 2008 #4316 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Hurra for bryllupsdag også! Endret 16. november 2008 av Elastica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 16. november 2008 #4317 Del Skrevet 16. november 2008 Gratulerer så mye med begge dagene, pøbelsara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 17. november 2008 Forfatter #4318 Del Skrevet 17. november 2008 Takk for alle gratulasjoner og hyggelige hilsener! Det var en fin helg, med masse kos og fri og morsomme ting å gjøre. Jeg er helt fascinert av den lille rosa iPod'en min - nå er det 159 sanger på den, og utvalget vokser stadig. Etterpå må jeg sette meg ned med iTunes og lage noen spillelister. Nå er det mandag, og da må man vel begynne å gjøre noe igjen, kanskje? Jeg har noen greier jeg må skrive, en liten visitt til tannlegen må jeg også ta, også skal kjøkkentaket gjøres ferdig. Nok å gjøre, altså. Dessuten må jeg vel begynne å finne frem sommeklær - vi reiser jo avgårde lørdag kveld. Noen gleder seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 17. november 2008 #4319 Del Skrevet 17. november 2008 Åh, jeg kan tenke meg at dere gleder dere! Hvor i Thailand skal dere? Forresten er det vel ett år siden jeg ble "kjent" med deg for første gang, pøbelsara, etter at du hadde skrevet så morsomt om pøbelprinsessen inne hos Nigo. Koselig å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 17. november 2008 #4320 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg mener faktisk å huske deg fra sånn rett FØR bryllupet!? Begynte du å planlegge litt her inne, eller oppsummere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå