Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for alle gratulasjoner - dere søte, gøyale, snille, kloke KG-vennene mine! :klemmer::strix:

*installerer iTunes og forbereder meg til et nytt, revolusjonert musikknyterliv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica
Takk for alle gratulasjoner - dere søte, gøyale, snille, kloke KG-vennene mine! :klemmer::strix:

*installerer iTunes og forbereder meg til et nytt, revolusjonert musikknyterliv*

:hoppe: Det er kjempe gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! Hva blir menyen?

Cheesy bacon cheeseburger på TGI Friday's. Nam! Både fritert mozarella og smeltet ost og bacon og deilig, medium rare burger og fries med honning- og sennepssaus. Veldig mett! :spise:

Pøbelprinsessen fikk ballong og pannekaker til dessert. Dessuten var den store pøbelprinsessen med oss også - hun bor rett i nærheten av restauranten, og var glad for å få en skikkelig burger til søndagsmiddag.

(Også hadde jeg helt glemt at vi har bryllupsdag i dag.... :rodme: og :rødme: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: igjen Pøbelsara

Vet du det tenkte jeg på før i dag. Mente å huske at dere har bryllupsdag i dag, men ettersom du ikke sa det så trodde jeg kanskje at jeg husket feil.

Vi feiret jo :bryllup: deres inne hos meg tror jeg at jeg husker.

I allefall: Gratulerer med bryllupsdagen også da :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest O-Ren Ishii

Gratulerer med dagen Pøbelsara! :duskedame:

Cheesy bacon cheeseburger på TGI Friday's. Nam!

Den er snaddergod! :spise:

(Også hadde jeg helt glemt at vi har bryllupsdag i dag.... :rodme: og :rødme: )

Dobbelt gratulerer! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle gratulasjoner og hyggelige hilsener! :klemmer:

Det var en fin helg, med masse kos og fri og morsomme ting å gjøre. Jeg er helt fascinert av den lille rosa iPod'en min - nå er det 159 sanger på den, og utvalget vokser stadig. Etterpå må jeg sette meg ned med iTunes og lage noen spillelister. :digge:

Nå er det mandag, og da må man vel begynne å gjøre noe igjen, kanskje? Jeg har noen greier jeg må skrive, en liten visitt til tannlegen må jeg også ta, også skal kjøkkentaket gjøres ferdig. Nok å gjøre, altså. Dessuten må jeg vel begynne å finne frem sommeklær - vi reiser jo avgårde lørdag kveld. Noen gleder seg! :lur:

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

Åh, jeg kan tenke meg at dere gleder dere! Hvor i Thailand skal dere?

Forresten er det vel ett år siden jeg ble "kjent" med deg for første gang, pøbelsara, etter at du hadde skrevet så morsomt om pøbelprinsessen inne hos Nigo. :klem: Koselig å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...