Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så leit for dere med kampen i dag! Men det har nå vært en strålende sesong totalt sett likevel da, håper det er litt trøst i det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink:

:cry3:

Det var da som utgjort! :sur:

Men. Når det er en kamp som er avgjørende - da gjelder det å spille best og score flest mål i den kampen. Jeg har ikke sett Stabæk spille så dårlig siden den sesongen de rykket ned. :(

Men det var jo gøy på Ullevål, da. Vanvittig stemning og masse bråkete mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søte dere er, alle sammen., jeg har kommet over den verste skuffelsen - men er fortsatt stiv i nakken.

Og nå kom jeg på at jeg har masse :sjokolade: som ble kjøpt inn til lørdagskos til barna i går - som ble glemt. Så nå skal jeg lirke meg ned i sofaen sammen med pøbelprinsessen. Jeg tenker hun lager plass til meg hvis jeg byr på en sjokoladebit... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var jo gøy på Ullevål, da. Vanvittig stemning og masse bråkete mennesker.

DET må jeg si meg enig i, og jeg ble vannvittig imponert over Stabæksupporterne. Frem til 1. målet var dere på høyde med klanen! Ikke så rart det dabbet av etterhvert... Takk for kampen, jeg er lykkelig :) Beste laget vant fortjent i dag, og som jeg skrev hos Ulva: I dag var det Vålerenga som ville det mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET må jeg si meg enig i, og jeg ble vannvittig imponert over Stabæksupporterne. Frem til 1. målet var dere på høyde med klanen! Ikke så rart det dabbet av etterhvert... Takk for kampen, jeg er lykkelig :) Beste laget vant fortjent i dag, og som jeg skrev hos Ulva: I dag var det Vålerenga som ville det mest.

Jeg synes også vi var flinke til å lage lyd! Men det var vanskelig å holde trykket oppe når det gikk slik det gjorde. Men neste år får jo vi også en stadion hvor heiaropene ikke bare forsvinner ut i det ytre rom, så det blir gøy. Jeg skjønte virkelig at det er masse lyd også i oss Bæringer da vi var på Ullevaal og spilte mot Lyn i år - det ble så mye lyd at vi ble lit skvetne... :sjamor:

Og det var definitivt Vålerenga som ville mest i dag - det må ha vært vanvittig morsomt for alle som heiet på dem i dag! :smilbla:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

Så synd at det gikk som det gikk. Og det må ha vært en helt spesiell opplevelse med Stabæk mot Vålerenga. Nesten lokaloppgjør.

Jeg har såvidt kommet meg opp i sittende stilling, etter å ha tilbrakt størstedelen av dagen liggende i sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

God morgen, Pøbelsara! Jeg håper skuffelsen har lagt seg litt.

Her er ungene fraktet til skolen og barnehage, og jeg smatt tilbake i sengen. Planen er å rydde. En dag i sengen, slik som i går, gir sine uheldige utslag, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Deception

God morgen, Pøbelsara. :) Jeg håper du får en flott og innholdsrik uke. Vi hørte cupfinale på radioen på vei hjem i går, og jeg må innrømme at jeg ikke akkurat la meg ned og gråt da vi hadde mistet både kabel-tv og internett hjemme. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle innom med litt pøbeltrøst i går kveld, men da var plutselig nettet nede. Et ikke uvanlig fenomen her i dalen - like ergelig hver gang.

Dere har sikkert svelget skuffelsen og gleder dere over serieseieren, men sender den lille trøsten likevel: :troest:

Ha en fin mandag - gråværet til tross! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Interiørspørsmål:

Endelig har jeg satt i gang med å male kjøkkenet! Jeg har et kirsebærkjøkken, og har skipsparkett på gulvet (kirsebær med nater av lysere treverk). Nå er veggene bondeblå (grøss!), jeg har brystningspanel og umalte furulister. Det er panel i taket, som er behandlet med hvit panellakk - jeg skal lasere taket så det blir enda lysere, og male de uglybuglyblå veggene og brystingspanelet hvitt. (Jotun 1622 - 0801Y25R se her... Fargen heter refleksjon. )

Spisebord, slagbenk og stoler er i ubehandlet furu, de skal settes inn med hvit treolje - slik at de blir som taket. Jeg er usikker på om jeg skal lasere alle listene i hvitt også - eller om jeg skal la dem være ubehandlet - da vil de i så fall matche de lyse natene i parketten. Hva synes dere? :nigo:

Jeg har lister langs taket - profilerte lister rundt vinduene, og mellom brystingspanel og vegger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...