Donpedro Skrevet 8. november 2008 #4201 Del Skrevet 8. november 2008 Hallo. Statusrapport fra DP-heimen: -morgenkåpe -nettopp våknet -gulrotkake til frokost Hvis du lurte; nei, Junior er ikke hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 8. november 2008 #4202 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) :dåne: Misunnelig. Endret 8. november 2008 av Elastica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. november 2008 #4203 Del Skrevet 8. november 2008 Høres ut som en herlig lørdag PS. Kos deg videre. Her har det vært en tur i butikken og posthuset. Nå er det seriøs sofasløving med strikketøy, radio eller tv og pc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 8. november 2008 #4204 Del Skrevet 8. november 2008 Etterpå: Stabækarrangement på Bekkestua. Undertegnede var så vidt innom. Siden du pleier å henge på polet (hehe) er det mulig du så meg. Jeg er hun som mistet en kasse med 12 vin i bakken, rett utenfor. Stilig. Utrolig nok knuste 0 %. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 8. november 2008 Forfatter #4205 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Undertegnede var så vidt innom. Siden du pleier å henge på polet (hehe) er det mulig du så meg. Jeg er hun som mistet en kasse med 12 vin i bakken, rett utenfor. Stilig. Utrolig nok knuste 0 %. Filler'n at vi ikke var der da! Særlig stesønnen ville nok ha satt stor pris på å se deg miste den kassen. Vi parkerte i kjelleren der, nemlig. Hele familien er nå innehavere av Stabækhettegensere og pøbelprinsessen kan alle de nye Stabæksangene utenat. Endret 8. november 2008 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 8. november 2008 #4206 Del Skrevet 8. november 2008 Pøbelsara I tilfelle du ikke har tid til kg i morgen så: MASSE MASSE LYKKE TIL I MORGEN Ha en superduper kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 8. november 2008 Forfatter #4207 Del Skrevet 8. november 2008 Pøbelsara I tilfelle du ikke har tid til kg i morgen så: MASSE MASSE LYKKE TIL I MORGEN Ha en superduper kveld Takk! :bite negler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 8. november 2008 #4208 Del Skrevet 8. november 2008 Undertegnede var så vidt innom. Siden du pleier å henge på polet (hehe) er det mulig du så meg. Jeg er hun som mistet en kasse med 12 vin i bakken, rett utenfor. Stilig. Utrolig nok knuste 0 %. God lørdag, pøbelsara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 8. november 2008 #4209 Del Skrevet 8. november 2008 God lørdag, og ikke minst; god søndag. Som sagt er vi på pisse-pule-rape-stadiet her (full av faen), men innerst inne ønsker jeg Stabæk en velfortjent cupseier og en fullkommen sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. november 2008 #4210 Del Skrevet 8. november 2008 Leste loppis/antikvitetsdiskusjonen inne hos Elastica, og kom på at du må jo være den riktige å spørre. Jeg er nemlig på jakt etter et gammeldags grytelodd, og lurer på om det er noe man kan forvente å finne på loppemarked. Hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 8. november 2008 #4211 Del Skrevet 8. november 2008 Det har jeg sett flere ganger. (Gryelodd = slik man setter oppå lokket for å trykkoke?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. november 2008 #4212 Del Skrevet 8. november 2008 Det har jeg sett flere ganger. (Gryelodd = slik man setter oppå lokket for å trykkoke?) Jupp. Om ikke trykkoke, så i alle fall koke raskere opp/spare strøm. Savner det stadig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 8. november 2008 #4213 Del Skrevet 8. november 2008 LYKKE TIL PÅ SØNDAG! Tror du kan ta det med ro. Jeg skal heie på laget ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 8. november 2008 #4214 Del Skrevet 8. november 2008 I dag har jeg vært på et lokalt arrangement, med salg av både nytt og gammelt. Jeg kjøpte et nydelig smykke med en liten engel på, med deg i tankene PM så er smykket ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 8. november 2008 #4215 Del Skrevet 8. november 2008 Håper du blir like fotballglad i morgen som jeg er i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 9. november 2008 Forfatter #4216 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Håper du blir like fotballglad i morgen som jeg er i dag! Gratulerer! One down, one to go... det går nok rette veien, skal du se. Her er vi ferdig påkledt våre mørkeblå gensere, med luer og skjerf som forteller med all tydelighet hvilket lag vi heier på i dag. Allti-i -id uansett - vi elsker Sta-a-bæk... Endret 9. november 2008 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 9. november 2008 Forfatter #4217 Del Skrevet 9. november 2008 I dag har jeg vært på et lokalt arrangement, med salg av både nytt og gammelt. Jeg kjøpte et nydelig smykke med en liten engel på, med deg i tankene PM så er smykket ditt. Så utrolig hyggelig! Jeg skal sende PM så fort jeg er tilbake fra fotballkamp - nå må vi løpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 9. november 2008 #4218 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Ha en flott fotballdag! Edit: snarvei Endret 9. november 2008 av Faerie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 9. november 2008 #4219 Del Skrevet 9. november 2008 Håper du blir like fotballglad i morgen som jeg er i dag! Måtte bare si at jeg heiet på Ålesund. Ønsker at de fortsetter i tippeligaen. Og det klarer de nå Og Pøbelsara: ha en fin dag og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 9. november 2008 #4220 Del Skrevet 9. november 2008 Det er jo rene 17. mai i området, med musikk, "festkledde" folk, både barn, gamle damer eller fine fruer og (blå) flagg. Artig. Vet ikke om dere tok turen innom frokosten, men det var stemingsfullt, dvs helt til Junior sa at han var lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå