Gjest Helen Parr Skrevet 29. juni 2008 #2781 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg lurer på om jeg skal juge på meg en graviditet, for å slippe unna tannlegen til uka. Jeg gleder meg ikke akkurat, for å si det sånn. Har du vondt i tannkjøttet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 29. juni 2008 #2782 Del Skrevet 29. juni 2008 Har du vondt i tannkjøttet? Ikke annet enn i kinnet som jeg har bitt meg i. Men jeg har vondt i viljen for jeg skal fjerne en visdomstann, og dessuten koster det nok like mye som en Viss Fin Kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 29. juni 2008 #2783 Del Skrevet 29. juni 2008 Uff, nå kom jeg på at jeg også bør ta en dyr visdomstann. Snart. Grrr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. juni 2008 #2784 Del Skrevet 29. juni 2008 Er glad jeg fjernet alle visdomstenner for mange år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 29. juni 2008 #2785 Del Skrevet 29. juni 2008 Uff, nå kom jeg på at jeg også bør ta en dyr visdomstann. Snart. Grrr. HYSJ! Har akkurat kommet meg etter en liten betennelse i en fordømt tann som aldri vil vokse ut. Den bør nok tas, men vil jeg? Nix. Tør ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 29. juni 2008 #2786 Del Skrevet 29. juni 2008 HYSJ! Har akkurat kommet meg etter en liten betennelse i en fordømt tann som aldri vil vokse ut. Den bør nok tas, men vil jeg? Nix. Tør ikke. Dette kunne jeg fortalt en egenerfart skrekkhistorie om men sitter på hendene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 29. juni 2008 #2787 Del Skrevet 29. juni 2008 Dette kunne jeg fortalt en egenerfart skrekkhistorie om men sitter på hendene Signerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 29. juni 2008 #2788 Del Skrevet 29. juni 2008 Jajaja, jeg vet jeg vet. Og tannlegen sier at jeg kommer og bestiller trekking en vakker dag. Men jeg har aldri trukket før!! Det virker så ekkelt - den følelsen det må være å ha noen bruke masse kraft for å slite noe ut av hodet ditt. Og jeg har i utgangspunktet ikke tannlegeskrekk. Har også hatt flere større operasjoner både her og der, og det koster meg fint lite gruing og sutring. Men altså visdomstenner.... Kom gjerne med historier, kanskje det en dag kan skremme meg til å gjøre det jeg vet er rett. (Gjerne i min bok, så slippper Pøbelsara å få så blodig og ekkel bok). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 29. juni 2008 #2789 Del Skrevet 29. juni 2008 Altså, selve trekkingen var nada. Jeg kjente ikke en ting. Men alle betennelsene jeg hadde før jeg endelig mannet meg opp til å få trukket tanna var forferdelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 29. juni 2008 #2790 Del Skrevet 29. juni 2008 Er ikke redd for smerte, for vil jo tro man blir bedøvet. Mer den ekle følelsen av at noen holder på inni hodet mitt, blod i munnen osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 29. juni 2008 #2791 Del Skrevet 29. juni 2008 Er ikke redd for smerte, for vil jo tro man blir bedøvet. Mer den ekle følelsen av at noen holder på inni hodet mitt, blod i munnen osv. Men man får jo premie etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 29. juni 2008 #2792 Del Skrevet 29. juni 2008 Hva da? Regningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 29. juni 2008 #2793 Del Skrevet 29. juni 2008 Hva da? Regningen? Nei, det er straff. Men Omtenksomme Kjærester har Lur Plan etterpå. Håper jeg. Jeg har aldri trukket noen tenner før, men er egentlig ikke så pysete. Men det er noe med at det foregår i munnen, og at man må betale flere tusen i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 29. juni 2008 #2794 Del Skrevet 29. juni 2008 Skjær av meg puppene, stikk inn 20 cm nåler både her og der og sprett opp magen min. Men å rive/slite ut noe som siter fast inni hodet, like ved hjernen??! *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 29. juni 2008 #2795 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Jepg opprettholder Pøbelsaras bok med blodige tannhistorier I mitt tilfelle kunne ikke tannen trekkes, men måtte opereres ut fra ganen. Sydde 5 sting, og trådene ble dratt ut mellom tennene (jeg så ut som en tulling). Etter 3-4 dager ble det betent, og jeg fikk en pose på størrelse med en liten plomme hengende ned fra ganen. Det ble så ille at ny opreasjon måtte utføres, lite dren, samt antibiotika legges inn. Jeg gikk ned 7 kg på 2 uker i den perioden, og kan ennå gjenkalle den grusomme smaken av puss, blod og antibiotika jeg hadde i munnen. Fordelen var at dette ble regnet som operative inngrep, og jeg betalte kun noen egenandeler, kankje 5-600 til sammen. Endret 29. juni 2008 av nextlife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 29. juni 2008 #2796 Del Skrevet 29. juni 2008 Jepg opprettholder Pøbelsaras bok med blodige tannhistorier I mitt tilfelle kunne ikke tannen trekkes, men måtte opereres ut fra ganen. Sydde 5 sting, og trådene ble dratt ut mellom tennene (jeg så ut som en tulling). Etter 3-4 dager ble det betent, og jeg fikk en pose på størrelse med en liten plomme hengende ned fra ganen. Det ble så ille at ny opreasjon måtte utføres, lite dren, samt antibiotika legges inn.Jeg gikk ned 7 kg på 2 uker i den perioden, og kan ennå gjenkalle den grusomme smaken av puss, blod og antibiotika jeg hadde i munnen. Fordelen var at dette ble regnet som operative inngrep, og jeg betalte kun noen egenandeler, kankje 5-600 til sammen. Jammen 7 kg, da, jente!!!??? Dette er et tips jeg synes du skal legge inn på kropp og helse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 30. juni 2008 #2797 Del Skrevet 30. juni 2008 Jammen 7 kg, da, jente!!!??? Dette er et tips jeg synes du skal legge inn på kropp og helse! Jeg tenkte det samme.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 30. juni 2008 #2798 Del Skrevet 30. juni 2008 Hm, kanskje jeg skulle ha infisert operasjonssåret mitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 30. juni 2008 #2799 Del Skrevet 30. juni 2008 *avstår fra å dele visdomstannhistorier* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 30. juni 2008 #2800 Del Skrevet 30. juni 2008 Hva er galt med meg? Jeg har ennå ikke fått en eneste visdomstann, bare noen ynkelige, små kuler . Er jeg et misfoster ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå