Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

God bedring til den dumme skulderen. Jeg synes absolutt du burde prøve å få tid til et besøk hos kiropraktor altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff. Jeg burde jo det. Men jeg har så mye å gjøre, og på fredag skal jeg jo på ferie....

*prokrastinerer*

*Dytter vennlig i retning kiropraktor*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Høres ut som dere hadde en hyggelig helg :-D Jenteturer er stort sett alltid moro :-D

Håper pappan din blir bra, og at du får hjelp med skulderen din.

Takk for koselige hilsner i dagboka mi :-D Godt med litt kloke ord fra en erfaren mamma :-D

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Dytter vennlig i retning kiropraktor*

I løpet av den tiden jeg har brukt til utsetting av ting i dag, hadde jeg rukket ca. 17 kiropraktorbehandlinger.....jeg må skjerpe meg!! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godaften, kjære Pøbelsara - stilig navn! Men du virker alt annet enn pøbelaktig!

Tvi-tvi til din pappa, har ingen erfaring med kneoperasjon, men vet at smertefulle lidelser er godt å få hjelp med.

Mummipappa har lett for å få vonde skuldre etter tunge tak. Og det blir det jo litt av når man bygger og vedlikeholder hus, så han har et utall besøk hos fysioterapeut. Fikk råd om å ta glukosamin forebyggende, så det hamstrer han utenlands og har faktisk blitt mye bedre. En ide for deg hvis du har "arvelige" ledd og muskelfester? God bedring med skulderen, anyway.

Godt å se at det ikke bare er meg som tenker rosa peoner om avataren din! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godaften, kjære Pøbelsara - stilig navn! Men du virker alt annet enn pøbelaktig!

Tvi-tvi til din pappa, har ingen erfaring med kneoperasjon, men vet at smertefulle lidelser er godt å få hjelp med.

Mummipappa har lett for å få vonde skuldre etter tunge tak. Og det blir det jo litt av når man bygger og vedlikeholder hus, så han har et utall besøk hos fysioterapeut. Fikk råd om å ta glukosamin forebyggende, så det hamstrer han utenlands og har faktisk blitt mye bedre. En ide for deg hvis du har "arvelige" ledd og muskelfester? God bedring med skulderen, anyway.

Godt å se at det ikke bare er meg som tenker rosa peoner om avataren din! :fnise:

Hei Mummi! Hyggelig at du stikker innom her hos meg (selv om jeg har forsømt meg litt inne hos deg *flau*). Navnet var det jeg debuterte med på KG i fjor høst, men i at anfall av endringslyst ble jeg noe annet for en stund siden. Jeg har savnet det gamle navnet, og ble glad for at det var ledig, slik at jeg kunne bytte tilbake.

Den roseavataren min valgte jeg nettop fordi den ser ut nesten som peoner, selv om det er roser. Jeg er veldig glad i begge de to typene blomster, nemlig. Særlig de rosa. Bildet heter forøvrig peony rose.

Jeg har allerede gått på glucosamin i flere år. Er ikke sikker på om det hjelper, men vet jo ikke hvordan jeg hadde hatt det dersom jeg ikke hadde tatt dem. Man får forresten glucosamin på resept her i Norge også, men de koster skjorta, så det er nok greit å kjøpe utenlands. Den vonde skulderen skyldes en nakkeskade - jeg får se om det ikke blir bedre av noen dagers maling av gulv og tak i sommerhuset. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den vonde skulderen skyldes en nakkeskade - jeg får se om det ikke blir bedre av noen dagers maling av gulv og tak i sommerhuset. :lur:

:nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg ute, selv om det striregner. Gårsdagens prokrastinering har faktisk påført meg en rar følelse - jeg tror det er arbeidslyst, men er ikke sikker.

Nå skal jeg faktisk lese de artiklene jeg sorterte å nøyaktig etter størrelse i går. Og så skal jeg skrive meg ferdig. Håper jeg. :engel:

Rapport følger senere i dag.

:lese:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Jeg liker regnvær.

2) Vi har en tørr, lun uteplass.

3) Det er så rotete inne.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dalwhinnie

Dagens arbeidslyst her i heimen ser ut til å resultere i muffins med sjokoladebiter, Smil i midten og rosa glasur med dill og dall på. Muffinsene skal fortæres på barnehagbursdagsfeiringen senere i dag sammen med smoothies. Litt sunt og litt usunt.

:blåse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens arbeidslyst her i heimen ser ut til å resultere i muffins med sjokoladebiter, Smil i midten og rosa glasur med dill og dall på. Muffinsene skal fortæres på barnehagbursdagsfeiringen senere i dag sammen med smoothies. Litt sunt og litt usunt.

:blåse:

...og overskuddet kan tas med til byen i morgen. Du vet hvor du finner meg.

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Jeg liker regnvær.

2) Vi har en tørr, lun uteplass.

3) Det er så rotete inne.....

:-D

Jeg ville bare ønske deg en nydelig ferie! Jeg liker også regnvær. Særlig når jeg tenker på at jeg om et døgn ligger og plasker i Adriaterhavet. Kos deg i sommerhuset! :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flinke pøbelsara! :klappe:

Jeg trenger et lite thaimat-tips. Har du laget rød karripasta (jeg har ikke bestemt meg helt for hva jeg skal kalle det; curry paste, currypasta, whatever :ler:) noen gang? Jeg lurer på om jeg skal lage det i dag, og tenkte muligens å bruke denne oppskriften. Eller har du en bedre og velprøvd oppskrift?

Stå på med lesing og skriving! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke pøbelsara! :klappe:

Jeg trenger et lite thaimat-tips. Har du laget rød karripasta (jeg har ikke bestemt meg helt for hva jeg skal kalle det; curry paste, currypasta, whatever :ler:) noen gang? Jeg lurer på om jeg skal lage det i dag, og tenkte muligens å bruke denne oppskriften. Eller har du en bedre og velprøvd oppskrift?

Stå på med lesing og skriving! :)

Vi laget denne da jeg var på "Time for Lime". Den var veldig, veldig god, og vi brukte den i de fiskekakene jeg tror jeg har skrevet ned oppskriften til før... Det at vi "poppet" krydderne i varm, tørr wok før vi blandet currien, spredte en utrolig deilig duft rundt kjøkkenbenken!

Jeg vil ha stor, thailandsk stenmorter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :) Jeg tror jeg går for din oppskrift. Jeg har funnet en veldig fin thaimatbutikk, så jeg regner med at det ikke blir noe problem å finne ingredienser.

Steinmorter må man ha! Som sagt finner man dem i enkelte asiatiske matbutikker. Jamie Oliver har også en steinmorter som del av kjøkkenserien sin, og dem får man kjøpt i kjøkkenbutikker.

Thaimat, here I come! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg også lyst på Thaimat. *Begynner på menyen for uke 27, for neste uke er visst allerede full* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...