Gjest Page Skrevet 5. juni 2008 #2461 Del Skrevet 5. juni 2008 Å, den er fiiiin.... Vekker gamle minner, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 5. juni 2008 #2462 Del Skrevet 5. juni 2008 Åttitallsnostalgi! En sang som mine barn først og fremst kjenner gjennom Ali, Espen, Kurt og Askil...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #2463 Del Skrevet 5. juni 2008 Åttitallsnostalgi! En sang som mine barn først og fremst kjenner gjennom Ali, Espen, Kurt og Askil...... Grmmmfff!! De ødela jo den sangen helt....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #2464 Del Skrevet 5. juni 2008 Når vi snakker om sexperter - så er jeg ikke storligen imponert. jeg vet hun er fagperson, men spalten i VGHelg sist lørdag var ikke mye å skryte av. (Den handlet om tøffelhelter....) Og at hun skal være norges (egenutnevnte) svar på Carrie Bradshaw...? :klø: Måtte både sladre og klage litt i varmen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 5. juni 2008 #2465 Del Skrevet 5. juni 2008 Den dama irriterer meg grenseløst, synes hun virker utrolig egosentrisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. juni 2008 #2466 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) "Tving ikke mannen med på filmen, og er dere uenige etterpå, innse at man har forskjellige meninger" Godt vi har eksperter til å komme med sånne overraskende utsagn Jeg har forøvrig ennå ikke kommet over at vår kulturminister har Sex & singelliv som favoritt-serie... Endret 5. juni 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zia Skrevet 5. juni 2008 #2467 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg har bare ett ord å si: Grøss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 5. juni 2008 #2468 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg har null sans for den damen! Takker ellers for nydelig melodi Papagena... *mimrer* :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 5. juni 2008 #2469 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg regner med at det var Spitznogle du linket til (åpner ikke på jobb - tar for lang tid) og slutter meg til grøssekoret. Jeg synes hun fremstår som grunn og ikke særlig informerende. Snarere en som lirer av seg selvfølgeligheter. Men så skriver hun for VG også da. Når det gjelder sanglinken kan jeg etter Junias innlegg også tenke meg hvilken sang det dreier seg om - og da blir jeg bare arg. Jeg gleder meg likevel til historien, som jeg håper blir fortalt om en god uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 5. juni 2008 #2470 Del Skrevet 5. juni 2008 Vedrørende historier: Jeg er litt bekymret for at dere skal være ferdigkaklet når dere kommer hit, etter mange timer på toget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. juni 2008 #2471 Del Skrevet 5. juni 2008 Utfra min erfaring (og den begynner å bli omfattende) blir KG-høner aldri ferdigkaklet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #2472 Del Skrevet 5. juni 2008 Vedrørende historier: Jeg er litt bekymret for at dere skal være ferdigkaklet når dere kommer hit, etter mange timer på toget... Er du spinnvill, jente - det kommer da ikke til å skje! Det er som Daria sier - man blir vel aldri ferdigkaklet?! Dessuten kan jeg gjerne skrive referat for deg, slik at du kan oppdatere deg når vi kommer av toget. *noterer: Kjøpe stor notatblokk før togreisen til småbyen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #2473 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Misogynisttrollene herjer på KG i dag..... Jeg er litt redd for slike, jeg . Endret 5. juni 2008 av papagena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 5. juni 2008 #2474 Del Skrevet 5. juni 2008 Idiot. Skremmende idiot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 5. juni 2008 #2475 Del Skrevet 5. juni 2008 Fryktelig ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 5. juni 2008 #2476 Del Skrevet 5. juni 2008 Fryktelig ! Signerer Og Papgagena: Takk for spamming i tråden min Og ha en fantastisk kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #2477 Del Skrevet 5. juni 2008 Det ER en fantastisk kveld her, Ulva - så det ønsket gikk i oppfyllelse. Takk! Det er fortsatt 22 grader, barnet sover, bråkefuglene har også lagt seg, og jeg venter på at mannen skal komme hjem fra UK. Så nå sitter jeg ute i hagen og drikker en liten slump med hvitvin, og bare koser meg. Papagenina hadde hatt det morsomt på tur - hun var skitten og sliten og trøtt og blid da hun kom hjem i ettermiddag. De har hatt det veldig gøy, med hinderløype i skogen, grilling, leking og tøysing. Men i følge Papagenina, så er visst bestevenninnen H helt umulig når hun skal sove. På tross av at Papagenina flere ganger hadde sagt "HYSJ!" til henne, så fortsatte hun bare å fnise og le og rope "koko" lenge etter at de voksne hadde sagt det var sovetid. Min datter, dydsmønsteret; jeg tror hun allered har lært seg kunsten å fremstille seg selv og sine egne handlinger i det hun mener er best mulig lys. I følge den ene mammaen som var med, så hadde de nok både fnist og ko-ko-et litt alle sammen, før de sluknet. Og dessuten var det skikkelig kult og deilig å sove i sovepose, så den unge damen vurderer å bytte ut alvedynen fra IKEA med sovepose på fast basis. Jeg har vært inne og kikket på hjemmesidene til skolen vår. De er utrolig fine, med masse info. Jeg gleder meg til en ny fase i livet til Papagenina og oss voksne fra august av. Kun to uker igjen i barnhagen nå, så er det ferie på oss to jentene! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 5. juni 2008 #2478 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Og her sitter jeg... Det er sommerkveld her, også, og nydelig lys ute. Temperaturen kan jeg tippe til rundt 10 grader, men jeg er ikke så altfor opptatt av denslags (jeg finner ingen sommerklær jeg liker uansett). Jeg forsøker å bli trøtt så jeg kan sove litt lenger enn til 7, for i morgen kommer mannen, og det kan bli lenge å vente hvis ikke. Selv om jeg har utsatt å vaske nede til i morgen for å ha noe å gjøre. Ellers lakker jeg negler (kryss i taket), har Soave i glasset, Spooks på TV (via Mac), og sovende hund ved siden av meg i sofaen. Han har jo sin faste plass, på pleddet sitt. Niesen min (som er kliss lik meg på samme alder) skal også begynne på skolen til høsten, og gleder seg stort. Jeg planlegger å kjøpe en skolestartpresang til henne, men vet ikke helt hva, annet enn at det må være rosa og glitrete. Endret 5. juni 2008 av Lacuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #2479 Del Skrevet 5. juni 2008 Rosa og glitrete gjør susen, ja! Papagenina fikk (av alle ting!) en hvit og glitrete fjærboa i bursdagspresang av den av de små venninene. Den har jeg hent over prinsessehimmelen hun har over sengen sin. Sammen med en rosa og glitrete lysslynge. Som matcher de rosa og glitrete primessepennene hun også fikk på 6-årsdagen. (Kulepenner med fjærbusk og glitter og prinessefigur i enden. Lurer på om jeg skal låne med meg en når vi skal på småbyferie. Som jeg kan skrive referat fra togturen med...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 5. juni 2008 #2480 Del Skrevet 5. juni 2008 Niesen min (som er kliss lik meg på samme alder) skal også begynne på skolen til høsten, og gleder seg stort. Jeg planlegger å kjøpe en skolestartpresang til henne, men vet ikke helt hva, annet enn at det må være rosa og glitrete. Så heldig hun er som har en tante som er engasjert i de store hendelsene i livet. Å begynne på skolen er stort for både barn og voksne, og dessuten fryktelig vemodig. Selv er jeg glad for at minsten har ett år igjen i barnehagen, jeg kommer til å sippe når den perioden er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå