Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Kult. Vi har den ikke, hender vi får den gratis. Send meg en link om det kommer på nett?

Klart det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars papagenina. :troest:

Ja. Det mest utspekulerte hadde selvsagt vært å latt henne skrive leserinnlegget.... Hvem kan vel motstå skadede barn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det mest utspekulerte hadde selvsagt vært å latt henne skrive leserinnlegget.... Hvem kan vel motstå skadede barn??

:fnise: Hun er blitt så flink til å skrive at hun ville nok klart det også. Med store bokstaver, vel og merke. Og hun klarer helt sikkert å tegne en rørende fremstilling av episoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

:kjefte: For et forferdelig menneske. Desverre så møter man en del slik,- som tro at Guds fri natur et et privat helsestudio, med enerett for akkurat dem. Fint at du skriver avisinnlegg, håper hurpa leser det, og tar det til seg.

Stakkars Papagenina, for en start på noe som skal være positivt og fylt av glede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokkers møkkakjerring!

Og stakkars Papagenina! Sprekt av henne at hun fortsatt ville på tur etter noe sånt - tøff jente! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg fått melding fra en av de ledsagende mammaene; barna har det kjempegøy, men holdt det gående til midnatt i går, så de er nok litt trøtte i dag, ja. Min egen lille engel holdt det gående til rundt 23, før hun sluknet.

Her på uteplassen min er det deilig sol, og det er 20 grader i skyggen. Jeg sitter her med en bunke bøker og artikler på tykkelse med begge Oslo-telefonkatalogene, men lar meg ikke avskrekke.

Ønsker alle en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Papagenina, jeg kan ikke fatte at voksne mennesker kan oppføre seg på den måten! :sinna:

Men jeg tenker desverre at om man først er så blåst at man gjør noe sånn, så hjelper det kanskje ikke med innlegg i lokalavisa heller :forvirret:

Ja, annet enn for å få ut frustrasjonen selvfølgelig :ler:.

Koselig med spurver på verandaen forresten! De kan få veldig mange kull i løpet av året om forholdene ligger til rette. Jeg jobbet i en fjøs der de ynglet hele året, fordi de hadde god tilgang på mat og frostfri reirplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Lillemor har laget fuglekasse på sløyden. Vi hengte den opp, og nå ser det ut som om vi har fått hybelboere der. Ettetr hva vi kan finne ut er det Granmeis som har flyttet inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor har laget fuglekasse på sløyden. Vi hengte den opp, og nå ser det ut som om vi har fått hybelboere der. Ettetr hva vi kan finne ut er det Granmeis som har flyttet inn.

Åhh! :rødme: Granmeisene er så utrolig vakre! Vi har noen på fuglebrettet om vinteren, men jeg har ikke sett noen her i sommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg - nå har spurvene mine klinefest i synrinbuskene! :sjokk:

:rulle:

Endret av papagena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nextlife

Send bud på henne Kjensli-dama :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mrgreen: Da får hun nok stoff til minst tre artikler på KG!

Det verste er at klinefesten skjer rett foran øynene til kjøttmeisbarna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:mrgreen: Da får hun nok stoff til minst tre artikler på KG!

:sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge de ikke stikker nebbene i champisglassene du glemmer på terassen går det nok bra - men hvis kjøttmeisbarna får se sånt.... Da må vi nok ha tråder både på Barn og Kjæledyr. :lur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en av mine absolutte favorittsanger. Både fordi den er suggererende og sår og vakker, fordi den har et fantastisk gitar-riff (spilt av gitaristen til Tom Petty), men også fordi den betyr noe for meg - den beskriver nemlig litt av Papageno-Papagena-kjærlighetshistorien.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...