MellonCollie Skrevet 29. mai 2008 #2361 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg er så imponert her jeg - ikke nok med at jente79 svarer ivrig på alle henvendelser i sin bok i dag, men hun tar jammen meg dagbokrunde også Ser for meg at jeg hadde gått litt rundt meg selv på en slik dag og stresset rundt med alt jeg skulle gjort klart, men sitte rolig og vente er nok det lureste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 29. mai 2008 #2362 Del Skrevet 29. mai 2008 Og nå kan det jammen se ut som om han m å inn i rollen som fødselsdagsarrangør på samme dato som min kjæreste i årene fremover....:-D Lykke til Jente 79!!! (Og til dere som ikke følger med inne hos Jente79 - vannet har gått, og hun, mannen, familien og halve KG venter spent på den lille gutten. ) Ser jammen sånn ut :-D Skal prøve å huske vannballong tipset etterhvert :-D Takk Jeg er så imponert her jeg - ikke nok med at jente79 svarer ivrig på alle henvendelser i sin bok i dag, men hun tar jammen meg dagbokrunde også Ser for meg at jeg hadde gått litt rundt meg selv på en slik dag og stresset rundt med alt jeg skulle gjort klart, men sitte rolig og vente er nok det lureste Jeg har ikke rukket hele dagbokrunden enda da... Og det meste er jo klart, så da er det jo greit å ha litt KG tid. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 29. mai 2008 #2363 Del Skrevet 29. mai 2008 Det høres ut som et fabelakig barneselskap og en fabelaktig mann Vi hadde faktisk "kaste-vannballong-på-pappa"-leken da Tenåringen var omtrent på samme alder. Ungene virket passe lamslåtte først (og pappaen var glad for at det ikke var så mange gutter med sterke kastearmer i bursdagen). Veldig vellykket. Lykke til med babyen, jente 79! Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 29. mai 2008 #2364 Del Skrevet 29. mai 2008 Vi hadde faktisk "kaste-vannballong-på-pappa"-leken da Tenåringen var omtrent på samme alder. Uten sammenligning forøvrig: Ballongkasting bør være obligatorisk for de som er uvenner med eksen. Altså, noe bør fedrene også bidra med i bursdagsfeiringen. *himler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 29. mai 2008 #2365 Del Skrevet 29. mai 2008 Uten sammenligning forøvrig: Ballongkasting bør være obligatorisk for de som er uvenner med eksen. Altså, noe bør fedrene også bidra med i bursdagsfeiringen. *himler* En genial idé! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 29. mai 2008 #2366 Del Skrevet 29. mai 2008 Håper dere har en fin bursdag, Papagena. Regner meg at du har samme vær som vi har her, og det må jo være genialt til vannballong kasting :-D Høres egentlig ganske behagelig ut Lykke til med babyen, jente 79! Så spennende! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 29. mai 2008 #2367 Del Skrevet 29. mai 2008 Er du her ennå, jente79? Masse lykke til fra meg også! Du er ferd med å oppleve verdens fineste øyeblikk! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 29. mai 2008 #2368 Del Skrevet 29. mai 2008 Er du her ennå, jente79? Masse lykke til fra meg også! Du er ferd med å oppleve verdens fineste øyeblikk! :rødme: Ja, tar sin tid dette her Skal på kontroll nå klokka 20, så får vi se hva som skjer. Kommer ikke riene ordentlig i gang innen i morgen tidlig så settes jeg i gang. Så er uansett ikke lenge igjen :-D Takk. Er veldig spent nå :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 29. mai 2008 #2369 Del Skrevet 29. mai 2008 Oi, her skjer det ting. Spennende... Du får ha all mulig lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 29. mai 2008 #2370 Del Skrevet 29. mai 2008 Gikk selskapet bra, Papagena? :rosasmil: Skulle gjerne vært flue på veggen (eller sommerfugl i syrinbusken) under vannballong-seansen. Eller - for å være ærlig - jeg skulle gjerne deltatt! Solskinn fikk dere i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 29. mai 2008 #2371 Del Skrevet 29. mai 2008 Oi, her skjer det ting. Spennende... Du får ha all mulig lykke til. Takk, skal du ha. Ser ut som jeg er en som skal bruke litt tid da... Har heldigvis kort vei til sykehuset, så jeg kan vente hjemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 29. mai 2008 #2372 Del Skrevet 29. mai 2008 Vannballong på voksne var en superide, og noe jeg tenkte vi kunne bruke her om noen år. Helt til at jeg kom på at Junior har bursdag midt på vinteren... Ideen ble straks litt mindre god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #2373 Del Skrevet 29. mai 2008 Puh! Vel overstått! Det lykkelige bursdagbarnet sover, og de slitne, men lykkelige foreldrene sitter ute og drikker vin. Papageno ble søkkvåt, og barna var i 100 når de ble hentet. ...og nå må jeg pakke - det bærer avsted til sommerhuset tidlig i morgen. Jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 29. mai 2008 #2374 Del Skrevet 29. mai 2008 God tur imorgen, det blir et fantastisk vær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 29. mai 2008 #2375 Del Skrevet 29. mai 2008 Hei Papagena for et fortreffelig Papageninaselskap og for en fantastisk Papageno med vannballonger midt i fleisen. :-D Ønsker dere en riktig god tur til sommerhuset,med påfølgende flott helg. :-D Slenger på en PS. jeg synes Jacobs Creek,Chardonnay/Pinot Noir Brut er god,men det er vel som å banne i kirken her inne hos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 29. mai 2008 #2376 Del Skrevet 29. mai 2008 Hørtes ut som en fin bursdag Lykke til på selvest dagen i morgen, og god tur til sommerhuset, kos deg på engledoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 30. mai 2008 #2377 Del Skrevet 30. mai 2008 God tur i dag. :blåse: for Papagenia :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 30. mai 2008 #2378 Del Skrevet 30. mai 2008 Gratulerer så mye med dagen til papagenia! Vannballongideen ble i går presentert for mannen i huset som en fin fremtidig aktivitet i barneselskap, og han syntes det hørtes fantastisk gøy ut! Så jeg takker og bukker for tips. Regner med at det er slik at også den voksne mammaen i barneselskapet kan kaste et par ballonger for å demonstrere til de små? God helg, og god tur til sommerhuset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 30. mai 2008 #2379 Del Skrevet 30. mai 2008 til Papagenina . Høres ut som dere hadde en perfekt feiring Og så må dere ha en fin tur til sommerstedet og god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 30. mai 2008 #2380 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) GRATULERER, PAPAGENINA! ...og god helg og god tur til hele familien! Edit: Glemte at bokstavene må være rosa til en seksåring! Endret 30. mai 2008 av mummi53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå