Fresi Skrevet 26. mai 2008 #2301 Del Skrevet 26. mai 2008 Rett og slett fantastisk, papagena . Jeg kan nærmest kjenne smaken av den provencalske roséen her jeg sitter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #2302 Del Skrevet 26. mai 2008 Rett og slett fantastisk, papagena . Jeg kan nærmest kjenne smaken av den provencalske roséen her jeg sitter! Den provencalske rosevinen er jo mye lysere enn f. eks. Rosaura'en, men det funker utrolig bra med den lys rosa, lette vinen når man sitter der med føttene i varm sand, og ser utover havet..... (Nå ble jeg sulten. Og fikk lyst på rosevin. Igjen.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 26. mai 2008 #2303 Del Skrevet 26. mai 2008 Sukk og dobbelt sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 26. mai 2008 #2304 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg fikk lyst på både sand og rosé! Herlig refererat! Jeg skal kikke mer på linken til butikken, og tenke på hva jeg hadde kjøpt dersom jeg hadde hatt jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 26. mai 2008 #2305 Del Skrevet 26. mai 2008 Underskriver sistnevnte! Disse reisereferatene i dagbøkene er virkelig noe jeg setter pris på - også denne gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 26. mai 2008 #2306 Del Skrevet 26. mai 2008 :rødme: Det høres så fint ut når du beskriver det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 26. mai 2008 #2307 Del Skrevet 26. mai 2008 Velkommen hjem, og takk for en herlig reiseskildring! Har aldri vært på rivieraen, og jeg skjønner at det er på tide å gjøre noe med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 26. mai 2008 #2308 Del Skrevet 26. mai 2008 Nå oppdaget jeg at kampen går på TV2 Zebra i kveld. En liten trøst... Vi skal rigge oss til med brus og popcorn (sistenevnte for gutta, jeg trenger myk og kald mat for tiden) og håpe på det beste. Åkeby har jobbet mye med det psykiske denne uka, og det forstår jeg godt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 26. mai 2008 #2309 Del Skrevet 26. mai 2008 Velkommen hjem, og takk for en herlig reiseskildring! Har aldri vært på rivieraen, og jeg skjønner at det er på tide å gjøre noe med! Herr Parr og jeg var i Nice for tolv år siden, unge og nyforelskede. Det var en fantastisk ferie, og jeg gjentar den gjerne. Som tidligere sagt digger jeg stranden der, siden den er sandløs. Jeg tror faktisk det var første gang jeg skjønte at rosévin var noe annet enn Mateus. Det smakte vi på terrassen til en liten restaurant i St. Paul de Vence, en nydelig liten by ikke så langt fra Nice. :rødme: Kanskje vi bør reise til rivieraen likevel, på tross av det fantastiske refereratet ditt, papagena? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 26. mai 2008 #2310 Del Skrevet 26. mai 2008 Ble litt småmisunnelig nå, må innrømme det. Enda det er under to år siden jeg var i Antibes. Jaja, jeg skal jo 10 dager på hytta i sommer... *magertrøst* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 26. mai 2008 #2311 Del Skrevet 26. mai 2008 *akutt Nice-behov* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 26. mai 2008 #2312 Del Skrevet 26. mai 2008 For en fantastisk reisebeskrivelse papagena! :-D Du skriver slik at jeg som aldri har vært på Rivieraen kunne formelig lukte,smake og se det for meg... :rødme: Jeg skjønner du koser deg i kveld, og det ser jammen ut til å gå veien også,men en vet jo aldri....*spennende*. Følger spent med fra verandaen. :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 26. mai 2008 #2313 Del Skrevet 26. mai 2008 Med fare for å fornærme noen; GRATULERER med seieren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #2314 Del Skrevet 26. mai 2008 Med fare for å fornærme noen; GRATULERER med seieren! :juhu: :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 26. mai 2008 #2315 Del Skrevet 26. mai 2008 Mål nr. to var elegant, det må innrømmes. Men vi skulle gjerne ha hatt det poenget. I det minste ble vi ikke totalt overkjørt denne gangen, det er da noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #2316 Del Skrevet 26. mai 2008 Mål nr. to var elegant, det må innrømmes. Men vi skulle gjerne ha hatt det poenget. I det minste ble vi ikke totalt overkjørt denne gangen, det er da noe. Det er sant. Vi satt på tribunen og ergret oss over at Stabæk trodde de skulle vinne uten å gidde å spille fotball engang. Men det gikk nå bra til slutt. Alanzino, den lille brasilianeren er et funn! Og Osloavdelingen til Stormen hadde et flott banner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 26. mai 2008 #2317 Del Skrevet 26. mai 2008 Nydelig reiseskildring, og jeg må bare innrømme at jeg synes skoene til Papagenina var råstilige. (Jeg vil også være 6-7 år, og ha sånne sko) :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 27. mai 2008 #2318 Del Skrevet 27. mai 2008 God morgen papagena. Er du studine i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #2319 Del Skrevet 27. mai 2008 God morgen papagena. Er du studine i dag? Skal på veiledning i morgen, og forbereder meg til det. Del to av Frankrikereferatet må derfor vente til i morgen. Eller til jeg er ferdig med det jeg skal gjøre til veiledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #2320 Del Skrevet 27. mai 2008 Nydelig reiseskildring, og jeg må bare innrømme at jeg synes skoene til Papagenina var råstilige. (Jeg vil også være 6-7 år, og ha sånne sko) :gjeiper: Jeg skal love deg at de falt i smak! Dessuten fulgte det med en skikkelig bling-bling-veske med en liten plastmobiltelefon som innneholdt glitresminke. Paradis for små frøkner som blir 6 år om 3 dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå