Gjest nextlife Skrevet 14. mai 2008 #2161 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg kan liksom levende forestille meg hvordan endel av gjestene ville reagert på en sånn lek... Jeg hadde i alle fall klikket fullstendig dersom noen hadde forventet at jeg kulle stille opp på en sånn lek, eller hva man nå kan kalle det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 14. mai 2008 #2162 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg kan liksom levende forestille meg hvordan endel av gjestene ville reagert på en sånn lek... For ikke å snakke om hvis man kjenner igjen noen man ikke burde kjenne igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #2163 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg hadde i alle fall klikket fullstendig dersom noen hadde forventet at jeg kulle stille opp på en sånn lek, eller hva man nå kan kalle det Jeg var i en bursdag for en stund siden, der en av gjestene hadde forberedt både en "lek" der man skulle sende en gjenstand rundt etter litt "tvilsomme" instruksjoner - f. eks. send pakken til damen med de største melonene.... Etterpå hadde samme person forberedt en sang hvor en rekke ord var utelatt - og det var ord som skulle rime på "sitte", "duk", "rulle" etc. Skikkelig ikke-morsomt, spør du meg. Men damen som hadde forberedt det hele lo godt, og forlangte dacapo på sangen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 14. mai 2008 #2164 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg var i en bursdag for en stund siden, der en av gjestene hadde forberedt både en "lek" der man skulle sende en gjenstand rundt etter litt "tvilsomme" instruksjoner - f. eks. send pakken til damen med de største melonene.... Etterpå hadde samme person forberedt en sang hvor en rekke ord var utelatt - og det var ord som skulle rime på "sitte", "duk", "rulle" etc. Skikkelig ikke-morsomt, spør du meg. Men damen som hadde forberedt det hele lo godt, og forlangte dacapo på sangen sin. OMG, jeg hater virkelig slike underholdningsfenomener i selskaper. Jeg synes god musikk og hyggelige samtaler får holde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #2165 Del Skrevet 14. mai 2008 OMG, jeg hater virkelig slike underholdningsfenomener i selskaper. Jeg synes god musikk og hyggelige samtaler får holde. Du kan komme i selskap hos meg nårsomhelst, Nextlife - du høres ut som en gjest etter mitt hjerte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 14. mai 2008 #2166 Del Skrevet 14. mai 2008 Du kan komme i selskap hos meg nårsomhelst, Nextlife - du høres ut som en gjest etter mitt hjerte... Takk, kommer gjerne i selskap uten beføling av kjente og ukjente, og sanger med tekster som selv 12 åringen vil rødme av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. mai 2008 #2167 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg skjønner ikke helt dette behovet for å aktivisere voksne mennesker -jeg har ennå til gode å oppleve en sammenkomst hvor folk ikke fikser det helt på egen hånd. Leker hører hjemme i barneselskaper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 14. mai 2008 #2168 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg skjønner ikke helt dette behovet for å aktivisere voksne mennesker -jeg har ennå til gode å oppleve en sammenkomst hvor folk ikke fikser det helt på egen hånd. Leker hører hjemme i barneselskaper... Amen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. mai 2008 #2169 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg skjønner ikke helt dette behovet for å aktivisere voksne mennesker -jeg har ennå til gode å oppleve en sammenkomst hvor folk ikke fikser det helt på egen hånd. Leker hører hjemme i barneselskaper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 14. mai 2008 #2170 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg skjønner ikke helt dette behovet for å aktivisere voksne mennesker -jeg har ennå til gode å oppleve en sammenkomst hvor folk ikke fikser det helt på egen hånd. Leker hører hjemme i barneselskaper... Akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 14. mai 2008 #2171 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg skjønner ikke helt dette behovet for å aktivisere voksne mennesker -jeg har ennå til gode å oppleve en sammenkomst hvor folk ikke fikser det helt på egen hånd. Leker hører hjemme i barneselskaper... Helt enig i dette jeg også. Ha en fin kveld Papagena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 14. mai 2008 #2172 Del Skrevet 14. mai 2008 Daria sa det hun. Og grøss: Jeg skal i to bryllup i sommer uten noen som helst anledning til å utføre noen som helst kontroll over annet enn meg selv og antrekket mitt. Jeg får vel bare begynne å krysse fingre med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 14. mai 2008 #2173 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg nekter å tro at det er vanlig med leker i bryllup? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 14. mai 2008 #2174 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Jeg nekter å tro at det er vanlig med leker i bryllup? Ikke vanlig,men det er rart hva som kan fremkomme utpå kvelden når toastmasteren er ferdig, og søsken,kusiner,fettere,tanter,onkler etc. går for :banantroll: i svært utagerende form. Da føler en seg temmelig :dåne: Endret 14. mai 2008 av mariposa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 14. mai 2008 #2175 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Jeg nekter å tro at det er vanlig med leker i bryllup? Vel, dersom bryllupsforumet på KG er representativt for det gjengse bryllup,- er det viss ganske vanlig:sukk: edit: for en tid siden var det noen som mente at karaoke var passende underholsning i ventetiden mellom kirke og middag Endret 14. mai 2008 av nextlife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 14. mai 2008 #2176 Del Skrevet 14. mai 2008 Uff Har ikke vært noen leker i noen bryllup vi har vært i. I vårt bryllup var det kun en "lek". Men den var egentlig grei nok. For det gikk kun utover oss som var brudepar. (Ble holdt opp skilt, der de gjestene som følte at det passet skulle reise seg. så måtte vi gjette hva som sto på skiltet. Var jammen ikke bare enkelt, men heldigvis ikke så langvarig...) Ellers har jeg vært på mange fester med mye tvilsomme leker ja... Ikke alt som er like vellykket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 15. mai 2008 #2177 Del Skrevet 15. mai 2008 ....og her var det 100 % enighet om at leker IKKE er gøy. Ja, ja... :cry: Jeg liker å leke, jeg. Lek er sunt, året rundt! Men det er en selvfølge at anledningen passer, og det er IKKE når du er stripynta med høye hæler og oppsatt hår, for eksempel. Og det har man jo gjerne i bryllup. Grisesanger er vel heller malplassert i bryllup der gamle tanter og fandens svigermor kan bli støtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. mai 2008 #2178 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg nekter å tro at det er vanlig med leker i bryllup? Jeg har vært i 6 nokså store bryllup de siste årene, og det var bare leker i ett av dem. ....og her var det 100 % enighet om at leker IKKE er gøy. Ja, ja... :cry: Jeg liker å leke, jeg. Lek er sunt, året rundt! En ting er å leke i valgfrie situasjoner, å bli pådyttet "morsomme" selskapsleker i bryllup og andre formelle sammenhenger er noe ganske annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 15. mai 2008 #2179 Del Skrevet 15. mai 2008 God morgen papagena. Må innom med denne for å høre om du er enig med dem ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #2180 Del Skrevet 15. mai 2008 God morgen papagena. Må innom med denne for å høre om du er enig med dem ... Jeg har faktisk smakt ganske mange av de der. Jeg er enig i at testvinneren er god - men jeg tror at min champagnesmak har blitt en smule sær etterhvert. Jeg liker veldig godt den Blanc de blancs Charlemagne-champagnen de har gitt en 4. Den er deilig tørr, og helt i mon gate! Jo tørrere jo bedre, synes jeg, og jeg vet at noen av de jeg liker oppleves som veldig tørre og snerpete av andre som ikke er så glad i syre som jeg er. Men jeg skal teste ut den italienske casa bianca'en. Den så spennende ut, og prisen var veldig sympatisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå