pøbelsara Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #2081 Del Skrevet 6. mai 2008 Huff, ja.... :rullatorsmiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 6. mai 2008 #2082 Del Skrevet 6. mai 2008 Og da blir det i tillegg til lebestiften og øreringene champagne og Mulberryveske i rullatorkurven . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 6. mai 2008 #2083 Del Skrevet 6. mai 2008 Og da blir det i tillegg til lebestiften og øreringene champagne og Mulberryveske i rullatorkurven . Snobb! :nesaiværetsmiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 6. mai 2008 #2084 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg må si at jeg liker rullatorsmileyene usedvanlig godt, papagena Jeg håper jeg kan klare å rulle meg selv avgårde når den tid kommer, eventuelt ha vett nok til å bestille varer på døren. Øreringer utgår, men leppestift skal man ikke se bort fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 6. mai 2008 #2085 Del Skrevet 6. mai 2008 Og da blir det i tillegg til lebestiften og øreringene champagne og Mulberryveske i rullatorkurven . Småflaskene med champis er jo universelt utformet og alt, med den håndleddsremmen. Kan like gjerne henges på rullatoren. Genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #2086 Del Skrevet 6. mai 2008 Småflaskene med champis er jo universelt utformet og alt, med den håndleddsremmen. Kan like gjerne henges på rullatoren. Genialt! De moderne rullatorene er jo utstyrt med både handlekurv og praktiske kroker til å henge (lekre) vesker på. I tillegg til gripevennlige håndtak, store hjul, håndbremser på begge sider, og de finnes i et utvalg av diskrete farger. Men de burde komme med vinkjøler også. I alle fall som tilleggsutstyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 6. mai 2008 #2087 Del Skrevet 6. mai 2008 De moderne rullatorene er jo utstyrt med både handlekurv og praktiske kroker til å henge (lekre) vesker på. I tillegg til gripevennlige håndtak, store hjul, håndbremser på begge sider, og de finnes i et utvalg av diskrete farger. Men de burde komme med vinkjøler også. I alle fall som tilleggsutstyr! Kanskje de har vinkjøler på Clas Ohlson eller Biltema som kan monteres i kurven? (den er jo ganske rommelig) *planlegger* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. mai 2008 #2088 Del Skrevet 7. mai 2008 Med en liten geit? En jeg kjenner låner faktisk en geit av en lokal bonde hver sommer og har den i tjor på plenen, nettopp for å slippe å måtte klippe gresset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. mai 2008 #2089 Del Skrevet 7. mai 2008 En jeg kjenner låner faktisk en geit av en lokal bonde hver sommer og har den i tjor på plenen, nettopp for å slippe å måtte klippe gresset Sånt er jeg for. Kystlandskapet i Norge gror igjen. Og det fine med geiter og sauer er at man kan spise dem etter på. Mat, gresklipper og gjødsel i ett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #2090 Del Skrevet 7. mai 2008 Sånt er jeg for. Kystlandskapet i Norge gror igjen. Og det fine med geiter og sauer er at man kan spise dem etter på. Mat, gresklipper og gjødsel i ett. Så sant, så sant! Nede ved sommerstedet vårt er det helt igjengrodd. Et par sauer hadde antakelig gjort nytte for seg. I riktig gamle dager bodde det en ku der vi har gjestehus(og utedo) nå, og da kan jeg tenke meg at det var mye mer åpent der nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #2091 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Nå har jeg vært på polekspedisjon - jeg måtte innom to forskjellige pol for å finne det jeg skulle ha. Dagens fangst ble:Il Mimo, Rosaura, Casa de saima rosé, Villa Gemma, som ble varmt anbefalt av en hyggelig dame på mitt lokale pol, og et par flasker Malvasia dell' Emilia, som ble anbefalt av champagnemannen på tidligere nevnte pol. Han påsto at dette var en lekkerhet for oss som liker tørre, mineralske champagner. Også har de bruskork, og det er litt morsomt. All champagne ligger i kjeller til modning med vanlig bruskork, før korken skiftes ut når de skal ut p¨å markedet. Men denne italienske produsenten har altså bestemt seg for å la bruskorken være på. Endret 7. mai 2008 av papagena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 7. mai 2008 #2092 Del Skrevet 7. mai 2008 *tørst* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 7. mai 2008 #2093 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg skjønner at dere går pinsen glad i møte. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. mai 2008 #2094 Del Skrevet 7. mai 2008 Nå har jeg vært på polekspedisjon - jeg måtte innom to forskjellige pol for å finne det jeg skulle ha. Kjenner jeg deg rett, klarte du å fange flere Il Mimoer enn de to jeg fikk tak i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 7. mai 2008 #2095 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg skjønner at jeg også må ut på tur for å se om jeg kan finne Il Mimo, for nå begynner jeg å bli veldig nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 7. mai 2008 #2096 Del Skrevet 7. mai 2008 Har sjekket vinmonopolet.no. SÅ langt ut på tur vet jeg ikke om jeg orker å dra gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #2097 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) *tørst* Jeg skjønner at dere går pinsen glad i møte. :-D Hm....:-D Kanskje det blir på denne måten.... mens barna går for lut og kaldt vann....skrekk og gru.... Kjenner jeg deg rett, klarte du å fange flere Il Mimoer enn de to jeg fikk tak i... Jeg kjøpte bare tre. Vi må jo teste den først. Den ene ligger på kjøl for testing i dag, og dersom den faller i smak, kan jeg bunkre mer i morgen.... De har forresten mange igjen på Østerås, Kolsås, Sandvika og Røa. Dessuten har de MASSEVIS på Storo.... *hjelpsom* Endret 7. mai 2008 av papagena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #2098 Del Skrevet 7. mai 2008 Har sjekket vinmonopolet.no. SÅ langt ut på tur vet jeg ikke om jeg orker å dra gitt. Så vidt jeg kan se , har jeg ca. 27 pol som har Il Mimo på lager innenfor en radius av en 30 minutters kjøretur. Noen fordeler skal man jo ha av å bo midt mellom toget og E18 i de vanvittige boligprisers kommune også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 7. mai 2008 #2099 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg har også vært på polferd, med negativt resultat. I følge nettsiden skulle det være 4 fl. av denne Il Mimoen på lager, men i butikken var det ingen og nærmeste pol med denne lagerført er laaaangt unna. Desverre ingen Il Mimo på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 7. mai 2008 #2100 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg har, innenfor en radius på iallfall 6 mil, INGEN pol som lagerfører Il Mimo og må etter hva jeg kan se til nabofylket for å få tak i. Noen som har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå