Gjest Eurydike Skrevet 6. mai 2008 #2061 Del Skrevet 6. mai 2008 Hvordan fjerne? Jeg har luket meg besatt, men det hjelper jo nada. Med en liten geit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 6. mai 2008 #2062 Del Skrevet 6. mai 2008 Roundup og giftsertifikat. Eventuelt kjenne noen kjemikere. Godt forslag. Men er det nødvendig med giftsertifikat? Og hva med de stakkars tuslete plantene i bedet? Med en liten geit? Litt usikker på om dette er et godt forslag eller et mindre godt forslag. Det var i alle fall et koselig forslag. Kan kanskje få noen geitekjøttoppskrifter i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 6. mai 2008 #2063 Del Skrevet 6. mai 2008 Kan kanskje få noen geitekjøttoppskrifter i samme slengen *har fremdeles svart samvittighet for spe-kjegryten jeg laget i fjor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #2064 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) En liten ponni hadde vært hyggelig! Han kan bo i dukkestuen til papagenina. (Også kan vi sende den over i hagen til naboen. Etter at konen flyttet ut for 3 år siden, er det et villniss av en annen verden der borte. Og det er ikke gjerde imellom engang... ) Endret 6. mai 2008 av papagena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 6. mai 2008 #2065 Del Skrevet 6. mai 2008 *har fremdeles svart samvittighet for spe-kjegryten jeg laget i fjor* Fælt. Har jeg fortalt om da jeg fikk servert kje i Spania i fjor? Jeg tror den må ha vært nyfødt, hele babygeiten så ut til å ligge på tallerkenen med en generøs sitronskive som tilbehør. Grufullt. En liten ponni hadde vært hyggelig! Han kan bo i dukkestuen til papagenina. (Også kan vi sende den over i hagen til naboen. Etter at konen flyttet ut for 3 år siden, er det et villniss av en annen verden der borte. Og det er ikke gjerde imellom engang... ) Ponni kan jeg like! Denslags spiser man jo dessuten sjelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 6. mai 2008 #2066 Del Skrevet 6. mai 2008 Ponni er bra, og passer kanskje også bedre inn i nabolaget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #2067 Del Skrevet 6. mai 2008 Ponni er bra, og passer kanskje også bedre inn i nabolaget? Thihi! Jeg er forresten glad i det snobbete polet mitt. Det ligger i den delen av kommunen hvor det er HØY tetthet av gamle - og det kommer stadig gamle flotte damer og herrer innom der og bunkrer god vin. Og champagne, selvsagt. Ikke mye Eau de Vie-omsetning der, nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 6. mai 2008 #2068 Del Skrevet 6. mai 2008 Thihi! Jeg er forresten glad i det snobbete polet mitt. Det ligger i den delen av kommunen hvor det er HØY tetthet av gamle - og det kommer stadig gamle flotte damer og herrer innom der og bunkrer god vin. Og champagne, selvsagt. Ikke mye Eau de Vie-omsetning der, nei... Folk kjøper virkelig kassevis der, ja (regner med vi har felles lokalpol). Noen av de gamle med rullator er i tillegg så stivpyntede at de lever i en annen verden enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 6. mai 2008 #2069 Del Skrevet 6. mai 2008 En sånn kul gammel dame skal jeg bli, surrende rundt i champagnerus, med lekker hatt på hodet,- på vei til en eller annen festival eller konsert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 6. mai 2008 #2070 Del Skrevet 6. mai 2008 Ikke mye Eau de Vie-omsetning der, nei... Jeg tror det er polet i Møllergata som har høyest omsetning av Eau de Vie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #2071 Del Skrevet 6. mai 2008 Folk kjøper virkelig kassevis der, ja (regner med vi har felles lokalpol). Noen av de gamle med rullator er i tillegg så stivpyntede at de lever i en annen verden enn meg. Jeg tror de går til frisøren før de går på polet, ja... (Psst....fikk du med deg at de har 46 flasker av Eurydikes yndlingsrosévin der oppe? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 6. mai 2008 #2072 Del Skrevet 6. mai 2008 En sånn kul gammel dame skal jeg bli, surrende rundt i champagnerus, med lekker hatt på hodet,- på vei til en eller annen festival eller konsert Overhørte to gamliser på broen utenfor polet, begge i sin fjongeste pynt. -Morn *ser en vei* -Morn *ser annen vei* -Har du hørt at Lise er død -Jaja *tasser vekk med rullator* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 6. mai 2008 #2073 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg tror de går til frisøren før de går på polet, ja... (Psst....fikk du med deg at de har 46 flasker av Eurydikes yndlingsrosévin der oppe? ) Ja, er fristet til å stikke bort en tur. Hva het den igjen (orker ikke bla tilbake) Var det Il Mimo? *går i surr* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #2074 Del Skrevet 6. mai 2008 Ja, er fristet til å stikke bort en tur. Hva het den igjen (orker ikke bla tilbake) Var det Il Mimo? *går i surr* Nei. Il Mimo er utsolgt der - da må du til ett av de andre. Det var Casa de Saima rosé. *gleder meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 6. mai 2008 #2075 Del Skrevet 6. mai 2008 Nå MÅ jeg på polet snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 6. mai 2008 #2076 Del Skrevet 6. mai 2008 Overhørte to gamliser på broen utenfor polet, begge i sin fjongeste pynt. -Morn *ser en vei* -Morn *ser annen vei* -Har du hørt at Lise er død -Jaja *tasser vekk med rullator* *har litt svart og absurd humor* Nei. Il Mimo er utsolgt der - da må du til ett av de andre. Det var Casa de Saima rosé. *gleder meg* *prestasjonsangst* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 6. mai 2008 #2077 Del Skrevet 6. mai 2008 Overhørte to gamliser på broen utenfor polet, begge i sin fjongeste pynt. -Morn *ser en vei* -Morn *ser annen vei* -Har du hørt at Lise er død -Jaja *tasser vekk med rullator* Jeg liker dagens dialog og sangria-planenen dine, Donpedro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 6. mai 2008 #2078 Del Skrevet 6. mai 2008 Det verste er at jeg ikke overdriver mht dialogen, den var utrolig bisarr. De to damene var virkelig i hver sin verden, og særdeles preget av å ha levd relativt lenge. Men øreringer og lebestift skaremha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #2079 Del Skrevet 6. mai 2008 Det verste er at jeg ikke overdriver mht dialogen, den var utrolig bisarr. De to damene var virkelig i hver sin verden, og særdeles preget av å ha levd relativt lenge. Men øreringer og lebestift skaremha! Jupp! Store øredobber, og knall rød lebestift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 6. mai 2008 #2080 Del Skrevet 6. mai 2008 Og snart er det vår tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå