Gjest Zia Skrevet 4. mai 2008 #2021 Del Skrevet 4. mai 2008 Det var veldig fint! Og med skikkelig sommerhusfølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 4. mai 2008 #2022 Del Skrevet 4. mai 2008 Veldig fint! Et skikkelig sommerkjøkken som roper på grillede asparges, artisjokker og champagne :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. mai 2008 #2023 Del Skrevet 4. mai 2008 Så fint det ble :-D Og så deilig å ha det klart nå som sommeren er rett rundt hjørnet :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #2024 Del Skrevet 4. mai 2008 Takk, alle sammen! Jeg er kjempefornøyd! Jeg bare digger den store porselensvasken - og ikke minst alle de geniale skuffeinredningsløsningene til IKEA. Helt utrolig hva vi fikk plass til. Også elsker jeg det gamle, men nymalte gulvet. Som skapt for barbentkokkelering! Neste prosjekt blir enl iten urte- og grønnsakshage. Slik at jeg kan høste mine egne små gulrøtter, salat, sukkererter, nypoteter og diverse urter. *drømme* Nå gjenstå bare å male stuegulvet, noen tak, restaurere gamle vinduer.....hjelp. Nok å gjøre fortsatt. Men det er virkelig morsomt! Helgen har vært kjempefin. Papagenina har hatt med seg en liten venninne, og de har hatt det så morsomt. Gi barna et par store pappesker, og de underholder seg selv i dagevis! Svigersønnen til Papageno har hjulpet oss, og han har gjort et utrolig flott arbeid både med kjøkkenmontering og listing rundt ikke helt rette vegger og gulv. Kjempepraktisk med en dyktig håndtverker i familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 4. mai 2008 #2025 Del Skrevet 4. mai 2008 Kjempefint kjøkken, papagena! Som Dalwhinnie sier, roper det på både asparges og champagne i mengder! Dessuten jordbær med fløte og sukker, selvplukkede blåbær, nytrukket torsk osv. Veldig fint, og helt typisk det jeg ser for meg resten av stilen i sommerhuset. Kombinasjonen håndverker i familien og skjevt hus høres både praktisk og komfortabelt ut. Vi mangler dessverre den ene komponenten. Har det vært like fint vær hos dere som litt lenger vest? Det har faktisk ikke vært sommertemperatur, men deilig sol fra morgen til kveld. Og den mystiske havtåka om natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 4. mai 2008 #2026 Del Skrevet 4. mai 2008 Lekkert kjøkken. Jeg likte spesielt menyskiltet! Hvor har du fått tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 4. mai 2008 #2027 Del Skrevet 4. mai 2008 Nydelig kjøkken! Og den vasken var bare helt fantastisk, i tillegg til at det sikkert er veldig praktisk med så stor og fin vask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 4. mai 2008 #2028 Del Skrevet 4. mai 2008 Vi har forresten den vasken, og er godt fornøyde med den etter 3 år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 5. mai 2008 #2029 Del Skrevet 5. mai 2008 Superfint kjøkken! Sånne gulv er vi i ferd med å få hjemme hos oss også. Foreløpig på vårt soverom, i løpet av uka på flere rom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 5. mai 2008 #2030 Del Skrevet 5. mai 2008 Kjempefint kjøkken papagena :-D Ha en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 5. mai 2008 #2031 Del Skrevet 5. mai 2008 Superlekkert kjøkken! Jeg likte spesielt skiltet med "Dinner choices". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 5. mai 2008 #2032 Del Skrevet 5. mai 2008 Sent men godt: veldig koselig sommerhuskjøkken . Stor vask er superpraktisk og fint. Og jeg hadde også veldig sansen for skiltet på veggen. eBay? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #2033 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) @Fresi, Nilma og Dallandra: Menyskiltet kommer fra min lokale pusher av morsomme ting til huset, nemlig Mols i Sandvika. Jeg kan gjerne være luftbro hvis de har fler igjen, og dere er interessert. Jeg hadde forøvrig et morsomt skilt til, hvor det står "Kiss the cook". Helt nødvendig instruksjon til Papagano, nemlig. Men når jeg skulle henge opp ting på kjøkkenet, falt skiltet ned i en sprekk mellom benken og veggen - forårsaket av at det altså er litt skakt og skjevt i det lille huset. Bak komfyren ligger, det, og der blir det nok liggende til evig tid, også.....jeg må straks og med en gang skaffe meg et nytt! Endret 5. mai 2008 av papagena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 5. mai 2008 #2034 Del Skrevet 5. mai 2008 Nydelig kjøkken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 5. mai 2008 #2035 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Åh... Kiss the cook... Vil ha! Pris? Og beliggenhet på butikken, i tilfelle jeg skulle komme meg til gamle trakter igjen? Endret 5. mai 2008 av Dallandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #2036 Del Skrevet 5. mai 2008 Pris? Og beliggenhet på butikken, i tilfelle jeg skulle komme meg til gamle trakter igjen? Jeg tror det kostet et sted mellom kr. 150,- og 200,-. Det ligger en butikk på Rådhustorget, og en inne i den nye delen av storsenteret. Og hvis du kommer til gamle trakter, må du jammen si fra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #2037 Del Skrevet 5. mai 2008 Kiss the cook var forresten litt rimeligere....ca. kr. 130,-, tror jeg. Men jeg skal også ha - så her blir det først til mølla.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 5. mai 2008 #2038 Del Skrevet 5. mai 2008 Jammen det var jo ikke mye. Tror du du kan sjekke om de har fler? Og evt utstyre meg med et kontonr? Rådhustorget... er det der jernbanestasjonen ligger? Ved blomsterbutikken? Vi giftet oss på Tinghuset i Sandvika faktisk! Fin liten seremoni i et lite rom med et nydelig teppe, med kvinnelig dommer som sa mange fine og viktige ord som jeg lovet meg selv å huske, men som jeg har glemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #2039 Del Skrevet 5. mai 2008 Jammen det var jo ikke mye. Tror du du kan sjekke om de har fler? Og evt utstyre meg med et kontonr? Rådhustorget... er det der jernbanestasjonen ligger? Ved blomsterbutikken? Vi giftet oss på Tinghuset i Sandvika faktisk! Fin liten seremoni i et lite rom med et nydelig teppe, med kvinnelig dommer som sa mange fine og viktige ord som jeg lovet meg selv å huske, men som jeg har glemt. Vi også giftet oss i Tinghuset i Sandvika! Rådhustorget er foran Rådhuset - i andre enden av gågaten enn togstasjonen. Her fant jeg forresten en nettside hvor de har begge skiltene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 5. mai 2008 #2040 Del Skrevet 5. mai 2008 Å ja! Bortover der tror jeg aldri jeg gikk. Jeg fant flere nettsider med skilt jeg, så da kjøper jeg liksågodt derfra! Men tusen takk for tilbudet. Svigers bor i Drammen, og vi må nok dit og besøke dem før eller senere. Da skal jeg nok sørge for å gi beskjed, det er begrenset hvor store svigersdoser jeg klarer i slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå