Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

...siden jeg er i det nostalgiske hjørnet i kveld, så må http://www.youtube.com/watch?v=IXdNnw99-Ic, den geniale, vakre "Wish you were here" deles, dersom det er noen her som mot formodning har gått glipp av den - eller bare ønsker et gjenhør med den.

Jeg slet ut to vinyleksemplarer av den platen før CD'ene ble lansert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dallandra
:ler: Jeg sliter meg gjennom en laaang liste med franske artister i kveld jeg. Mye rart å le av, men mye fint innimellom også. Både på tekst- og melodisiden, men ofte enten eller. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å hilse på og lese litt- og konstaterer at du har en aldeles fantastisk signatur!

Billy Joel i sine glansdager var for øvrig helt på høyde med Elton John. En fantastisk singer/songwriter... *tusler bort til pianoet og drar åpningstonene på Piano Man*

Håper du har en fin langhelg, sammen med den altfor fort voksende Pøbelprinsessen... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å hilse på og lese litt- og konstaterer at du har en aldeles fantastisk signatur!

Billy Joel i sine glansdager var for øvrig helt på høyde med Elton John. En fantastisk singer/songwriter... *tusler bort til pianoet og drar åpningstonene på Piano Man*

Håper du har en fin langhelg, sammen med den altfor fort voksende Pøbelprinsessen... :klem:

Billy Joel! :hoppe:

Endret av junia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nigo!! :hoppe: Så hyggelig å se deg her!

Vi gleder oss veldig til helgen. Jeg får nytt kjøkken, og den hurtigvoksende skal ha med en venninne som hun er veldig glad i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også til å se operaen, men har ikke kjøpt noen billetter ennå. Jeg ønsker meg en fantastisk ballettoppsetning, men har ikke en gang kommet så langt som til å sjekke programmet :klaske:

Skal se 4XLightfoot, Sol og Leon og Svanesjøen. :hoppe: I januar og juni 2009. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal i operaen på mandag :hoppe:

ja da ja da..... :sur:

Håper du koser deg masse og gir gode referanser for den nye opera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

På morgenens nettrunde, kommer jeg over nok en Du tror det ikke før du får se det-sak: My Beautiful Mommy -en barnebok skrevet av en plastkirurg for å forklare om mors plastiske operasjoner. Boka er rikt illustrert med en Barbie-lignende mamma med bare mage som forklarer sin lille datter om hvorfor hun trenger operasjoner for å bli penere, og hvordan hele familien må hjelpe til under mors rekonvalesens, f.eks at far må lage frokost og at storebror må rydde klærne sine.

Dette er så hårreisende at jeg har ikke ord. At folk av forskjellige grunner ønsker å operere seg penere, er så sin sak, men å forklare det til barn på denne måten - spekket av sexistiske (er det egentlig et ord på norsk?)rollebilder og hvor en formidler at dette er en del av det å være voksen og vellykket - hva gjør det med et lite barn?

Reaksjonene i blogger etc er på linje med min egen, men denne boka er altså laget ut fra et behov. Er det mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære mariposa....det kan jeg da gjerne!

Her har du en vidunderlig vakker Hallelujah :rødme:

....og en fantastisk Whiter shade of pale.....

...Carry on med Crosby, Stills, Nash and Young....

......og den fantastiske Heart of gold med Neil Young helt alene.

Billy Joels Piano man avslutter denne lille turen ned minneveien....

Tusen hjertelig takk!!! :blomst: Det er en nytelse, og med Pink Floyd i tillegg, O' lykke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På morgenens nettrunde, kommer jeg over nok en Du tror det ikke før du får se det-sak: My Beautiful Mommy -en barnebok skrevet av en plastkirurg for å forklare om mors plastiske operasjoner. Boka er rikt illustrert med en Barbie-lignende mamma med bare mage som forklarer sin lille datter om hvorfor hun trenger operasjoner for å bli penere, og hvordan hele familien må hjelpe til under mors rekonvalesens, f.eks at far må lage frokost og at storebror må rydde klærne sine.

:hakeslepp::murvegg:

Det-er-ikke-mulig!!! Hvordan gi barn dårlig selvbilde og et anstrengt forhold til kroppen sin fra en tidlig alder...

Forøvrig har jeg jo lurt på det, når jeg ser Extreme Makeover og liknende programmer -hvordan forklarer -og ikke minst forsvarer -de ovenfor barna sine hva de har gjort -både nå og senere? Hva sier man når 14-åringen klager over hvor stygg hun er (som de fleste i den alderen jo føler seg i perioder), når man selv har gjennomgått plastiske operasjoner? Man har jo mistet muligheten til å snakke overbevisende om at det er det indre som teller, alle er vakre på sin måte, forskjellen på hvordan man ser seg selv kontra hvordan andre ser en osv når man selv har lagt seg flat for overfladiske skjønnhetskrav. "Du har helt rett, vennen min, den nesen din er ikke pen. Vi får ta en tur til kirurgen..." :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Du har helt rett, vennen min, den nesen din er ikke pen. Vi får ta en tur til kirurgen..." :sinna:

Mistenker at det er slik mange steder...... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenker at det er slik mange steder......

Jeg grøsser. Bedritent.

Endret av Rosalind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det denne helgen papagena skulle på hytta for å male kjøkken tro? Inbiller meg det...

I så fall håper jeg at du får tid til å kose deg innimellom papagena, og at arbeidet går greit og problemfritt. God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo: papagena

Håper du har hatt en fortreffelig arbeidsom og lystig helg i sommerhuset. :-D

Her er vi på verandaen og Nadderud samtidig. Multitasking... ;)

Ha en fortsatt fin søndagskveld.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...