ashera Skrevet 15. april 2008 #1821 Del Skrevet 15. april 2008 *legger planer for ett-års-bryllupsdagen...* Jippi! Da har vi tid til å skaffe oss matchende trenchcoater og alt. En liten og en stor. Ebay, here we come.... amerikanerne er jo så flinke til å lage klær både i petite og plus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 15. april 2008 #1822 Del Skrevet 15. april 2008 (Du var vel forresten ikke på KG når jeg planla bryllup i høst du?) PLANLA er vel en liten overdrivelse. Du hadde ikke engang matchende servietter og bordkort. Tror jeg da... Forresten vil jeg skryte litt av bryllupet vårt også. Morsomt, høytidelig men uformelt på en gang. Det beste av alt var likevel at vi dro rett fra Grand Hotell på to ukers bryllupsreise til New York. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 15. april 2008 #1823 Del Skrevet 15. april 2008 Fortell gjerne om det etterpå, du. Selv planla vi stort bryllup i løpet av tre måneder. Bestemte dato i juni og giftet oss i oktober. No problem. Ikke var det stress heller. Men svigermor syntes at jeg hadde en veldig enkel kjole, da. Og at det var originalt å pynte kirka med epler, askekvister og hortensiablomster fra hagen til foreldrene mine. Hah, slår deg,- vi brukte ca 7 uker. Bestemte oss i midten av august,- og giftet oss i en velregissert kirkevielse, og hadde flott fest (med fri bar) etterpå sist i september Synes heller ikke det var mye stress, det var bare å bestemme seg for ting,- og gjennomføre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 15. april 2008 #1824 Del Skrevet 15. april 2008 Huff, hvor det planlegges bryllup her inne, eller i hvertfall diskuteres planlegging. Hva gjør man når man er to stk. som får utslett ved tanken på mye oppstyr, men som heller ikke vil være helt mutters alene og gifte seg i hemmelighet, men som i tillegg er redd for at "visse" kvinner tar over showet med "dere MÅ da ditt og datt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 15. april 2008 #1825 Del Skrevet 15. april 2008 Huff, hvor det planlegges bryllup her inne, eller i hvertfall diskuteres planlegging. Hva gjør man når man er to stk. som får utslett ved tanken på mye oppstyr, men som heller ikke vil være helt mutters alene og gifte seg i hemmelighet, men som i tillegg er redd for at "visse" kvinner tar over showet med "dere MÅ da ditt og datt". Klok av skade, ja? Skjønner dilemmaet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 15. april 2008 #1826 Del Skrevet 15. april 2008 Klok av skade, ja? Skjønner dilemmaet. Ferskt skrubbsår er vel dekkende, selv om det ble bra til slutt. Men jeg har ikke lyst til å få samme gremmelsesnivå igjen over noe som burde være koselig. Vi finner nok en løsning til slutt, vi er i det minste enige om at vi skal gifte oss, og at det skal være enkelt, men stilfullt. Men man skulle tro at mannen, som født inn i den klanen han er, burde være feiringsherdet. Fire bursdager hittil i april... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 15. april 2008 #1827 Del Skrevet 15. april 2008 Jippi! Da har vi tid til å skaffe oss matchende trenchcoater og alt. En liten og en stor. Ebay, here we come.... amerikanerne er jo så flinke til å lage klær både i petite og plus. En særdeles god plan som jeg gir helhjertet støtte til. Kan ikke vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 15. april 2008 #1828 Del Skrevet 15. april 2008 Men man skulle tro at mannen, som født inn i den klanen han er, burde være feiringsherdet. Fire bursdager hittil i april... Og da vet vi hva den slekta gjør i sommerferien, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 15. april 2008 #1829 Del Skrevet 15. april 2008 Huff, hvor det planlegges bryllup her inne, eller i hvertfall diskuteres planlegging. Hva gjør man når man er to stk. som får utslett ved tanken på mye oppstyr, men som heller ikke vil være helt mutters alene og gifte seg i hemmelighet, men som i tillegg er redd for at "visse" kvinner tar over showet med "dere MÅ da ditt og datt". Da viser man seg som den tøffingen man er, og sier "når vi trenger råd eller praktisk bistand sier vi fra". (For det sier de på KG, og der vet de alt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 16. april 2008 #1830 Del Skrevet 16. april 2008 Vi bestemte oss for at "nå skal det skje", sjekket når tinghuset hadde ledig tid (hvilket var noen uker fram i tid), fant forlovere som underskrev på de nødvendige papirene, og varslet nærmeste familie om at "vi gifter oss onsdag i neste uke". Fredagen før sendte vi sms til våre nærmeste venner om at "vi gifter oss på onsdag, vil dere være med ut og spise i morgen kveld? Kall det gjerne et utdrikningslag om dere vil". Vi kjøpte pen kjole og dress, giftet oss med nærmeste familie, forlovere og etpar venner tilstede, og spiste god lunch på hotell etterpå. Sommeren etter hadde vi uhøytidelig grillfest for alle de som følte seg snytt for en fest. Kanskje ikke så stilfullt, men veldig enkelt. Hadde noen ønsket å blande seg så ville de ikke fått tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 16. april 2008 Forfatter #1831 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Bryllupet deres høres ut som noe jeg kunne gjort, Dallandra. Og til glede for nye lesere, vil jeg nå fortelle kortversjonen av bryllupet vårt i høst. Vielse i tinghuset en helt vanlig fredag ettermiddag. Champis hjemme hos oss. Champis på Champagneria. Champis og bryllupsmiddag på Bagatelle. Og selv om jeg var slem mot noen av brudene på bryllpsforumet og gjorde litt narr av deres noe overdrevne hang til å la servietter og borkort matche - så må jeg innrømme at samme person var ansvarlig for borddekoren i hele restauranten der bryllupsmiddagen ble inntatt - og produksjonen av brudebuketten min. Full kontroll med andre ord. Under ser dere bilde av brudebuketten - og brudebukett, dessert og borddekor i restauranten. Endret 12. desember 2008 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 16. april 2008 #1832 Del Skrevet 16. april 2008 Pent! Jeg kunne nok kost meg med å få ting til å matche jeg og, men å lage noen krise hvis ting IKKE gjorde det? Næsj. Dvs, det kommer helt an på graden. Hadde noen kommet drassende med trollfigurer eller no' hadde jeg nok steilet. Skulle vi tatt en repetisjon ville vi nok hatt en større feiring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. april 2008 #1833 Del Skrevet 16. april 2008 Føler jeg er på enda tynnere is her enn i barneforumet -til tross for at jeg er en erfaren bryllupsgjest -og gaveoppakker. Har vært involvert i oppakking i 4 av de 5 siste bryllupene jeg har vært i, og skal også være det i den ene av de to jeg skal i i sommer... Egentlig er jeg mest nysgjerrig på hva Papagena hadde under kåpen (neinei, ingen tvilsomme tanker ) -de doble blondemansjettene som stikker ut må jo henge fast på noe stilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 16. april 2008 #1834 Del Skrevet 16. april 2008 Det samme slo meg Daria. Ang blondemansjettene, mener jeg. Men du Daria: Det KAN jo hende at de henger fast på en skikkelig vovet babydoll... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. april 2008 #1835 Del Skrevet 16. april 2008 På vei inn til Bagatelle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. april 2008 #1836 Del Skrevet 16. april 2008 Fin og veldig Papagenaaktig brudebukett! Bedre med Papagenina? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 16. april 2008 #1837 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg bet meg først merke i desserten jeg da Den så utrolig god ut Nei, det så utrolig stilfullt ut, Papagena :-D Må innrømme at vi prøvde å holde en råd igjennom bryllupet vårt også. Men gikk ikke helt over bord av den grunn. Greit når en kan få tak i en del av tingene billig :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 16. april 2008 Forfatter #1838 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Fin og veldig Papagenaaktig brudebukett! Bedre med Papagenina? Hun er mye bedre. Jeg fikk henne akkurat til å¨overlate meg laptop'en min et øyeblikk. Nå spiller hun heslige toner på pianoet....(men da får jeg i det minste litt KG-tid ) Endret 16. april 2008 av papagena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 16. april 2008 #1839 Del Skrevet 16. april 2008 Nydelig brudebukett, Papagena. Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 16. april 2008 #1840 Del Skrevet 16. april 2008 Slutter meg til hyllest av dessert, brudebukett og romantiske mansjetter. :-D Selv hadde jeg hvite orkideer og mercedesroser, satt sammen av min blomsterbutikksvigerinne og fløyet inn på dagen. Det var hun som bestemte blomstene, jeg ante ikke hva som kom... Jeg ser at det er mange høstbruder her. Vi giftet oss en høstdag i september. Med påfølgende bryllupsreise til "Unaiten". Ha en fortsatt fin dag, håper det går bedre med pianistinnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå