Gjest Dallandra Skrevet 15. april 2008 #1801 Del Skrevet 15. april 2008 Mht bryllupsfest så har vi 2 40-årsdager og 10 års bryllupsdag i løpet av 3 år så jeg tviler på at behovet for stor 10-årsfeiring er der. Kan heller matche dopapir og blomsteroppsatser i en av de andre feiringene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 15. april 2008 #1802 Del Skrevet 15. april 2008 Hm... Hva kan det være som tiltrekker moderatorene hit, tro...? :klø: Automatisk Millavarsling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 15. april 2008 #1803 Del Skrevet 15. april 2008 Innom med en liten hilsen for å ønske deg en fin dag Papagena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. april 2008 Forfatter #1804 Del Skrevet 15. april 2008 Innom med en liten hilsen for å ønske deg en fin dag Papagena Takk! :-D Her får du en tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 15. april 2008 #1805 Del Skrevet 15. april 2008 Husk nå endelig å invitere kreti og pleti av nære og fjerne bekjente og familiemedlemmer, uansett om dere kjenner dem, i div utdrikningslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 15. april 2008 #1806 Del Skrevet 15. april 2008 Husk nå endelig å invitere kreti og pleti av nære og fjerne bekjente og familiemedlemmer, uansett om dere kjenner dem, i div utdrikningslag. Og der kom åpningen for en invitasjon til meg... Er godt kjent i familiene Kreti og Pleti. De pleier å skrive det med bindestrek... *orienterer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. april 2008 Forfatter #1807 Del Skrevet 15. april 2008 Så morsomme dere er! Jeg kan forresten tillegge at i tillegg til at Kreti og Pleti selvsagt må inviteres, så er selvsagt folk med rare briller og ditto klær ekskludert. Ærlig talt. Eller, seriøst, som min eldste datter ville ha sagt. også kan vi jo gå noen runder til om fri bar eller ikke. Jeg var forøvrig i bryllup i høst. Der ble fetteren til bruden stup kanon lenge før den frie baren åpnet. Og når den frie baren åpnet, hadde han sluknet forlengst. Vi har forresten helt glemt fargevalget!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 15. april 2008 #1808 Del Skrevet 15. april 2008 Men kjære papagena, da. Du må da ikke starte med fargevalget før Kjolen er valgt skjønner du vel? Det er nemlig den som er midtpunktet den dagen, og den må være på plass før noe annet (så alt det pratet deres om gjester er bare uviktig utenomsnakk uansett De er der for å beundre Kjolen bare vet dere vel). Altså - først velger du kjolen. Unnskyld; Kjolen. Deretter kan du velge tema utifra den. Og etter valgt tema, DA kan du begynne å tenke på farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 15. april 2008 #1809 Del Skrevet 15. april 2008 Altså - først velger du kjolen. Unnskyld; Kjolen. Deretter kan du velge tema utifra den. Og etter valgt tema, DA kan du begynne å tenke på farger. *smugleser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. april 2008 Forfatter #1810 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) *Grrmmmmmfrrr!!! Her hadde jeg skrevet et langt (og ganske morsomt, synes jeg selv ) innlegg som svar til Mariposa og MellonCollie. Borte ble det - når forumet til KG gikk ned for n'te gang i dag. Og det er fint at du følger med, Rosalind. Mange gode tips og råd her inne skjønner du. (Du var vel forresten ikke på KG når jeg planla bryllup i høst du?) Endret 15. april 2008 av papagena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 15. april 2008 #1811 Del Skrevet 15. april 2008 Og det er fint at du følger med, Rosalind. Mange gode tips og råd her inne skjønner du. (Du var vel forresten ikke på KG når jeg planla bryllup i høst du?) Nope. Jeg er en fresk fersking (eller unghingst, som jeg liker å kalle meg, selv etter at Fresi informerte om at kvinneekvivalenten heter hoppe ) Var det fint å giftes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 15. april 2008 #1812 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg har også masse trøbbel med å få postet i dag (og i går, forsåvidt). Utrolig irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 15. april 2008 #1813 Del Skrevet 15. april 2008 Hatt problemer med KG siste dagene jeg også... Ikke i dag da, men hadde en del problemer i går... Kjedelig... Men MellonCollie: Godt du får ting på plass igjen. Det er tross alt veldig viktig å begynne i rette rekkefølge!!! Kjolen er tross alt det viktigste med hele Dagen. Vi snakket om en Kjole som bør koste minst halvparten av budsjettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 15. april 2008 #1814 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Og det er fint at du følger med, Rosalind. Mange gode tips og råd her inne skjønner du. (Du var vel forresten ikke på KG når jeg planla bryllup i høst du?) Vi kan vel si så mye at du hadde bryllupsdagbok - sort of - i våre bøker, svært spredt og sånn innimellom. Uten serviettsnakk. Det var synd at Fresi og jeg aldri fikk tatt den undercoverturen til Solli plass i trenchcoatene og solbrillene våre, gitt. Endret 15. april 2008 av junia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 15. april 2008 #1815 Del Skrevet 15. april 2008 Det var veldig synd! Men det var i alle fall en god plan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 15. april 2008 #1816 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg angrer på at jeg ikke kjente dere når jeg giftet meg sist høst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 15. april 2008 #1817 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg angrer på at jeg ikke kjente dere når jeg giftet meg sist høst Jeg er lykkelig for at jeg giftet meg før jeg stakk nesen min inn her... Tørr ikke tenke på konsekvensene av bryllupsplanlegging her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 15. april 2008 #1818 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg angrer på at jeg ikke kjente dere når jeg giftet meg sist høst Fortell gjerne om det etterpå, du. Selv planla vi stort bryllup i løpet av tre måneder. Bestemte dato i juni og giftet oss i oktober. No problem. Ikke var det stress heller. Men svigermor syntes at jeg hadde en veldig enkel kjole, da. Og at det var originalt å pynte kirka med epler, askekvister og hortensiablomster fra hagen til foreldrene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 15. april 2008 #1819 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg er lykkelig for at jeg giftet meg før jeg stakk nesen min inn her... Tørr ikke tenke på konsekvensene av bryllupsplanlegging her inne... Jeg skal vel takke bryllupsplanleggingen min for at jeg oppdaget KG... Men jeg jeg var nok ikke den verste bridezillaen Er bare utrolig fornøyd når folk har sagt at var et av de morsomste bryllupene de hadde vært i :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. april 2008 Forfatter #1820 Del Skrevet 15. april 2008 Vi kan vel si så mye at du hadde bryllupsdagbok - sort of - i våre bøker, svært spredt og sånn innimellom. Uten serviettsnakk. Det var synd at Fresi og jeg aldri fikk tatt den undercoverturen til Solli plass i trenchcoatene og solbrillene våre, gitt. *legger planer for ett-års-bryllupsdagen...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå