Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Bare google "britney spears quotes" for eksempel...

"I always listen to 'NSYNC's Tearin' Up My Heart. It reminds me to wear a bra." Vi har alle våre interessante assosiasjoner... :fnise:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Helen Parr
Kanskje vi rett og slett skulle legge ut CB-tester i pene kurver på dametoalettet under den festen....

Har du også fått med deg disse kurvene med ekstrautstyr på toalettene, som strømper, bind også videre. Kanskje vi rett og slett skulle utvide sortimentet litt? :sjarmor: Jeg kan forestille meg mange morsomme ting i en slik kurv.

Forresten innser jeg at mitt eget bryllup må ha vært total katastrofe. Ikke bare manglet vi kurv, det var heller ikke sammenheng mellom brudebuketten min og oppsatsene på bordet. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du også fått med deg disse kurvene med ekstrautstyr på toalettene, som strømper, bind også videre. Kanskje vi rett og slett skulle utvide sortimentet litt? :sjarmor: Jeg kan forestille meg mange morsomme ting i en slik kurv.

Forresten innser jeg at mitt eget bryllup må ha vært total katastrofe. Ikke bare manglet vi kurv, det var heller ikke sammenheng mellom brudebuketten min og oppsatsene på bordet. :klaske:

Hva!!!!!!!!!! :sjokk: :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, det har slått meg flere ganger også, når jeg har registrert hva andre legger i stylingen i bryllupet sitt. Bryllupet vårt må jo ha fremstått som det reneste trash-bryllupet!

Men det beste er vel at det bryr meg midt i ryggen. Jeg er faktisk nesten aldri så lite stolt av det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Jeg har forlengst konkludert med at det er derfor jeg ble skilt. Du er nok unntaket som bekrefter regelen, for å si det sånn

*KG-klok*

Kurver på do er en ypperlig idé som burde få sin utbredelse langt utover bryllup. Jeg ønsker meg en kurv med liste over sivil status, seksuelle preferanser og mobilnummer til gjestene av det motsatte kjønn. Med underlister for de som foretrekker samme kjønn. De som vil ha både og kan lese den lilla listen. I tillegg bør kurven selvsagt inneholde kondomer og lakkstøvler. Og en gøyal rebus som leder en til ytterligere hjelpemidler.

Hmmm... kanskje jeg skal bli bryllupsplanlegger i mitt neste liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juhu! Her var det da livlig!

jeg skvetter forresten sånn av de tickerne med mye hud, jeg. Jeg må alltid kikke en ekstra gang for å konstatere at det ikke dreier seg om uanstendigheter... :sjokkert:

:hoho: Morsomt sted å stikke innom på en mandag dette her :fnise:

:fnise: Må le noen ganger da...

Min venninne fortalte her om ei som var 8 uker gravid. Måtte flire litt når jeg hørte hun var i gang med å ha hendene bak på ryggen og støtte seg opp :fnise:

Utrolig hvor gravid man kan bli 8 uker på vei. Jeg har tydeligvis ikke skjønt noen ting, som ikke har blitt så gravid enda :ler:

Jeg har forlengst konkludert med at det er derfor jeg ble skilt. Du er nok unntaket som bekrefter regelen, for å si det sånn

*KG-klok*

Kurver på do er en ypperlig idé som burde få sin utbredelse langt utover bryllup. Jeg ønsker meg en kurv med liste over sivil status, seksuelle preferanser og mobilnummer til gjestene av det motsatte kjønn. Med underlister for de som foretrekker samme kjønn. De som vil ha både og kan lese den lilla listen. I tillegg bør kurven selvsagt inneholde kondomer og lakkstøvler. Og en gøyal rebus som leder en til ytterligere hjelpemidler.

Søren at jeg allerede er gift. Dette er jo glimrende forslag :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som en strålende idé -jeg skal ta my single and faboulus self i to ganske store bryllup i sommer. Kanskje jeg skulle komme med et velment forslag... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her manglet vi tydeligvis style over det meste på bryllupsdagen. (Vi trodde vi hadde det da)

Ikke noen matching av det ene eller andre, og kurven på toalettet var fraværende,men til vår glede fantes toalettpapir og sepe.

Men lykkelige og glade var vi. Mulig det kan komme av at vi prioriterte en lang bryllupsreise..., og dro fra selskap og gjester for å rekke flyet midt i beste selskapstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare vorspiel til i morgen!

Jeg tror Papagena har oppspart champis fra fredagen.

(Er forresten rimelig imponert over innleggsraten her, og selvsagt takknemlig over å bli gitt så mye ekstra lesestoff. Dessuten begynner jeg nå å lure på om jeg ikke burde svart ja på frieriet forrige måned.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen matching av det ene eller andre, og kurven på toalettet var fraværende,men til vår glede fantes toalettpapir og sepe.

En detalj man ikke skal undervurdere nytten av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En detalj man ikke skal undervurdere nytten av...

Alle gledet seg over det, og det var rikelig av begge deler... :-D

Når jeg leser her så skjønner jeg at vårt bryllup var totalt "out of style" i all sin mangel på matching.

Forberedelsene var minimale og nesten kostnadsfrie.

Men maten var god, uten at jeg husker i dag hva den bestod av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nextlife
Men maten var god, uten at jeg husker i dag hva den bestod av...

Jeg husker hva vi spiste, for jeg laget maten selv :ler: Ikke mye tid til prinsesse for en dag her i gården , nei. Brudebuketten ble forøvrig også laget av meg, kl. 03.30 på natten, midt i det som burde ha vært skjønnhetssøvnen for prinsessebruden. Og for å ikke snakke om at vi hadde vært forlovet i 17 år uten å sette bryllupsdato :hakeslepp:

Fri flyt av alkohol var det også :sjokkert:

Endret av nextlife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker hva vi spiste, for jeg laget maten selv :ler: Ikke mye tid til prinsesse for en dag her i gården , nei. Brudebuketten ble forøvrig også laget av meg, kl. 03.30 på natten, midt i det som burde ha vært skjønnhetssøvnen for prinsessebruden. Og for å ikke snakke om at vi hadde vært forlovet i 17 år uten å sette bryllupsdato :hakeslepp:

Fri flyt av alkohol var det også :sjokkert:

Da håper jeg endelig det ikke var barn tilstede?!!? :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:fnise: Her har jeg vært ute på en liten snarshoppingtur - og ser at dere har danset på bordet mens jeg var borte. Jippi! :duskedame: !!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der, Dalwhinnie, var en aldeles strålende idè!

:hoho: Morsomt sted å stikke innom på en mandag dette her :fnise:

:fnise: Må le noen ganger da...

font]

Søren at jeg allerede er gift. Dette er jo glimrende forslag :-D

Du kan jo lage sånn berefte-løftene-fest på en av bryllupsdagene. Da kan du sørge for at alt det som ikke matchet første gangen, matcher da. F. eks. så kan dere feire den 10-års bryllupsdagen og sørge for at barna er kledd i nøyaktige kopier av deres egne bryllupsantrekk fra det opprinnelige bryllupet. Jo flere (barn), jo bedre.

Dette høres ut som en strålende idé -jeg skal ta my single and faboulus self i to ganske store bryllup i sommer. Kanskje jeg skulle komme med et velment forslag... :sjarmor:

Snakk med Dalwhinnie - og dine gifteklare venner. det kan jo bli riktige festlige brylluper hvis Dalwhinnie får regissere hendelsen(e).

Dette er bare vorspiel til i morgen!

Har noen luftet og gjort klar der inne?

Her manglet vi tydeligvis style over det meste på bryllupsdagen. (Vi trodde vi hadde det da)

:hoho: det enkle er ofte det beste!! :hoho:

Jeg tror Papagena har oppspart champis fra fredagen.

Da må du nok tro om igjen, Rosalind. det skjer aldri! (Er det noe igjen, drikkes den på lørdagen. Uten unntak.) :fnise:

Endret av papagena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra
Du kan jo lage sånn berefte-løftene-fest på en av bryllupsdagene. Da kan du sørge for at alt det som ikke matchet første gangen, matcher da. F. eks. så kan dere feire den 10-års bryllupsdagen og sørge for at barna er kledd i nøyaktige kopier av deres egne bryllupsantrekk fra det opprinnelige bryllupet. Jo flere (barn), jo bedre.

Genialt for oss som ikke hadde bryllupsfest! :idesmil:

Hvilken årsdag passer best da tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genialt for oss som ikke hadde bryllupsfest! :idesmil:

Hvilken årsdag passer best da tro?

Hvilke av barna skal da ha ditt antrekk? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...