Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Og ingen fulle borddansende tanter på Papagenas side, heller. ;) Så akkurat den biten går nok ikke så verst. Men frykt ikke, Fresi og jeg står som sagt gjerne for en skandale eller to. Vi har allrede vært på ebay og kjøpt vovede kjoler.

Ja, jeg stiller så gjerne opp for å redde festen :engel:

Men jeg står ikke for strippingen, bare så det er klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og ingen fulle borddansende tanter på Papagenas side, heller. ;)

Men derimot er det en viss tante på min side som er en racer på drikkeviser - på mange språk. Det hjelper også godt på stemningen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venn av mannen fikk stripper i bryllupet.

:fnise: Jeg regner med at det var i utdrikningslaget det var snakk om her, men ser nå for meg hvordan bryllupet til Parr-barnet og Pøbelprinsessen kan utarte seg dersom dette også blir en del av det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg regner med at det var i utdrikningslaget det var snakk om her, men ser nå for meg hvordan bryllupet til Parr-barnet og Pøbelprinsessen kan utarte seg dersom dette også blir en del av det ;)

Det som kan sies om et slikt bryllup med sikkerhet, er at det nok vil bli servert god vin, at de blivende svigermødrene nok kommer til å ha pene sko og vesker, at det ser ut som om det kommer en rekke morsomme gjester, og at det sikkert blir pene barnebarn ut av den unionen :mrgreen:

(I mitt første bryllup ble jeg syklet rundt i lokalet litt utpå kvelden. Med brudekjole og alt. Brudgommens forlover var sjåfør.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Det blir i hvertfall uforglemmelig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu! Her var det da livlig!

jeg skvetter forresten sånn av de tickerne med mye hud, jeg. Jeg må alltid kikke en ekstra gang for å konstatere at det ikke dreier seg om uanstendigheter... :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skvetter forresten sånn av de tickerne med mye hud, jeg. Jeg må alltid kikke en ekstra gang for å konstatere at det ikke dreier seg om uanstendigheter... :sjokkert:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hviler vi ut etter festen! Puh!

Har bruden testet, da? :lur: Kan man teste 13 dager før IKM, egentlig? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men blir du lettet eller skuffet når du oppdager at det ikke er uanstendigheter? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ettersom man som ikke kan være uanstendig i den ordentlige verden som gravid, så må man da få lov til å flashe litt hud på nettet i alle fall??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hviler vi ut etter festen! Puh!

Har bruden testet, da? :lur: Kan man teste 13 dager før IKM, egentlig? :lur:

Kanskje vi rett og slett skulle legge ut CB-tester i pene kurver på dametoalettet under den festen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men blir du lettet eller skuffet når du oppdager at det ikke er uanstendigheter? :fnise:

Du, det har jeg ikke helt bestemt meg for. Dette må jeg kjenne litt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje vi rett og slett skulle legge ut CB-tester i pene kurver på dametoalettet under den festen....

Skal tro om de lager tester som matcher fargetemaet i bryllupet, tro? Tåkerosa servietter, tåkerosa dobbelstrek, tåkerosa roser. Det ville være det beste. Visuell støy må for enhver pris unngås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, det har jeg ikke helt bestemt meg for. Dette må jeg kjenne litt på.

*venter spent på konklusjonen*

Ble forøvrig litt fascinert av signaturen din -hva tror du strengere dødsstraff innebærer? Halshugging med ekstra sløv øks? Den mannen er ikke god -og ikke akkurat den skarpeste skjeen i skuffen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble forøvrig litt fascinert av signaturen din -hva tror du strengere dødsstraff innebærer? Halshugging med ekstra sløv øks? Den mannen er ikke god -og ikke akkurat den skarpeste skjeen i skuffen...

Det er ikke godt å vite hva den mannen mener. Jeg sier som Britney Spears, jeg; Jeg er for dødsstraff. Jeg syns at når mennesker begår forferdelige handlinger, må de straffes hardt for det. Sånn at de lærer til neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*setter meg sammen med Daria*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke godt å vite hva den mannen mener. Jeg sier som Britney Spears, jeg; Jeg er for dødsstraff. Jeg syns at når mennesker begår forferdelige handlinger, må de straffes hardt for det. Sånn at de lærer til neste gang!

:hoho:

Dette er jo også damen så syntes det var så gøy å være kjendis, for "I get to go to lots of overseas places -like Canada"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Dette er jo også damen så syntes det var så gøy å være kjendis, for "I get to go to lots of overseas places -like Canada"...

Ønsker meg link til alle dumme Britney-sitater..... Hun er jo ikke bare blånn, men blond..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...