Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Jammen er det godt å komme til et sted hvor man uten blygsel kan innrømme at det er over et halvt år siden vinduene ble vasket - og at det da til og med var svigermor som gjorde det... :sjenert:

Endret av Page
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal snart bytte vinduer på store deler av huset. Gjett om det blir selvvaskende vinduer? :ler:

Enn så lenge trøster jeg meg med at det er alt for kaldt til å vaske vinduer her nord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr
Vi skal snart bytte vinduer på store deler av huset. Gjett om det blir selvvaskende vinduer? :ler:

Selvvaskende vinduer? :klø:

Jeg er glad vi sto på vårt da vinduene skulle rekonstrueres her i huset. Regionantikvaren ønsket at vi skulle ha koblede vinduer (doble som må åpnes for å vaskes), men vi hadde funnet en produsent som laget gode nok doble glass som ikke var koblede. De hadde blitt godtatt i Stavangers gamle, verneverdige bydel, så det var ingen grunn til at de ikke kunne brukes her. Vanligvis har slike vinduer altfor bred sprossekant, men disse var altså smale nok.

Og vi slipper unna med halve jobben, som for øvrig er stor nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du skolepike i dag, Papagena?

Jupp! Og nå er jeg akkurat kommet tilbake, og nå er jeg superinspirert og godt i gang med noe som kan bli til noe, gitt! Her blir det diskursanalyse.

*veldig glad*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp! Og nå er jeg akkurat kommet tilbake, og nå er jeg superinspirert og godt i gang med noe som kan bli til noe, gitt! Her blir det diskursanalyse.

*veldig glad*

Jeg gleder meg på dine vegne, uten å ane hva du snakker om. :ler:

Ha en fortreffelig kveld :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg på dine vegne, uten å ane hva du snakker om. :ler:

Ha en fortreffelig kveld :-D

Det ante ikke jeg heller, helt frem til torsdag før påske, Mariposa. :mrgreen:

En riktig fin kveld til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

mariposa sa det jeg skulle til å si, men sikkert ikke hadde våget å innrømme :ler:

Men akkurat som henne så gleder jeg meg masse på dine vegne papagena :)

Ha en strålende kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*veldig glad*

:hoppe:

Endret av junia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg googlet diskursanalyse, og jeg synes det er fantastisk at du virkelig er inspirert til å sette igang med denslags. :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg googlet diskursanalyse, og jeg synes det er fantastisk at du virkelig er inspirert til å sette igang med denslags. :kyss:

Høy nerdefaktor her inne (også), vettu.....:mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er mitt naturlige, friske jeg :mrgreen:

Hun smilte tappert selv med grønt tryne.

Pent ryddet der inne, forresten! ;)

Endret av junia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :tommelopp:

Jeg aner heller ikke hva du prater om og gidder ikke å google det. Hodet er fullt for i kveld. ;)

Dessuten er det sikkert ikke så veldig relevant innenfor mitt fagfelt...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hun smilte tappert selv med grønt tryne.

Pent ryddet der inne, forresten! ;)

Jupp. Jeg kan når jeg vil. Dessuten sa mammaen min at dersom man ikke kunne rydde etter seg, kunne man heller ikke ha fest. Man kommer da fra et møblert hjem.

Prøver meg med :-D istedet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. Jeg kan når jeg vil. Dessuten sa mammaen min at dersom man ikke kunne rydde etter seg, kunne man heller ikke ha fest. Man kommer da fra et møblert hjem.

Prøver meg med :-D istedet....

Det prøvde vi å lære til leieboeren her for noen år siden. Det endte etter utallige advarsler med at han sluttet å ha fest :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også notert meg den eksemplariske ryddingen, komplett med klargjøring av kostymer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rotet nesten ingenting, bare så det er sagt! Jeg var der nesten ikke engang.

Travelt opptatt, papagena? Er du ikke snart utstudert nå, da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...