Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Gjest Morgan le Fay

Gratulerer, Pøbelsara. :) Ikke at jeg noensinne har tvilt på at du kom til å gjøre det absolutt strålende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulva35

:vinke: pøbelsara :-D

Gratulerer med bestått :smilyblomst: Du er kjempeflink og jeg er sikker på at det er takket være deg selv også, selv om det er fint å få hjelp :tommelopp:

Utepils :overrasket: Har dere så fint vær dere a ? Her er det sol og skyer, og 5 pluss, men etterhvert som dagen har gått har det blåst opp til en skikkelig sur og kald vind.

Kos dere masse med det fine været :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, alle sammen! :roser:

Dere er verdens beste heiagjeng! (Noe jeg har tenkt å benytte meg skamløst av når jeg går i gang med masterarbeidet for alvor :fnise:.)

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utepilsplanene ble akkurat endret til rosèvinplaner. Ikke meg i mot. Det er noe deilig provencalsk noe som skal fortæres. :mrgreen:

Termometeret utenfor kjøkkenvinduet viser 20 grader. Men det er delvis i solen, da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr

Gratulerer med resultatet! Jeg forstår godt gleden din. Ha en deilig dag i hagen med vinglasset i hånden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sto. Og jeg ble ikke overrasket heller, etter at jeg leverte et utrolig fint (hehe) innlegg om diskurser under muntlig eksamen. (Takket være Junia!!!!) Nå ergrer jeg meg heller litt over at det ikke var graderte karakterer :fnise:. Men det står "bestått" på studweben. Så det så!!

Hurra!!!!!

Fine saker! :hoppe:

Endret av junia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bestått :blomst:

Kjenner igjen det irriterende med ugraderte karakterer når en gjør det bra. Men men, det viktigste er jo å stå.

Synes både utepils på verandaen og rosèvin hørtes veldig fortjent ut. Hørtes ut som en veldig fin lørdag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har akkurat lært seg å sykle uten støttehjul. :femåring-på-sykkel-smiley:

Det feires med luftige hopp på trampolinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro. Kan tenke meg at det fortjener en fering...

Dere har med andre ord bedre vær enn det er her... :snø: BLÆH!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Vårstemningen deres høres aldeles fantastisk ut pøbelsara!! Her hos oss har vi syk femåring og LØFTER om sykkeltrening såsnart han er frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg er så lettpåvirkelig, men også faktisk fordi jeg har tenkt på det lenge - jeg forbereder et hamskifte.

om hvem jeg skal gjenoppstå som.....

Og dessuten så bare digger jeg dette da. Jeg så filmen i fjor, og syntes den var fantastisk - men at lyden på kinoen var ALT for lav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Jeg er forferdelig treg i oppfattelsen akkurat nå så du får gi et kraftigere hint når tiden kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Helen Parr

Jeg regner nesten med at det ikke er denne du skjuler deg bak? (Siste registrerte medlem)

I såfall har ikke jeg forstått hintet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...