Gjest Dalwhinnie Skrevet 26. mars 2008 #1321 Del Skrevet 26. mars 2008 *registrerer fotballpratet og løper ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. mars 2008 #1322 Del Skrevet 26. mars 2008 Ellers synes jeg beskrivelsen til Fresi passet perfekt til Gamst Pedersen, og jeg forstår godt at det ikke er lett å vite om han er fotballspiller eller realitykjendis! Godt mulig han hadde vært det andre alternativet dersom han ikke hadde lyktes med fotballen Skal ikke se bort fra det Var vel svigerfar som var litt oppgitt over enkelte fotballstjerner her... Var liksom ikke skikkelige mannfolk. Han tenkte da på Gamst Pedersen, Riise og Carew Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 26. mars 2008 #1323 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) God morgen, Pøbelsara. Jeg håper været er like flott hos dere som her. *bidrar ikke til fotballprat* Jeg legger forresten til at det nærmeste jeg kommer en fotball, er at jeg har lyst på en av Birkin-veskene til Posh. Endret 26. mars 2008 av Helen Parr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #1324 Del Skrevet 26. mars 2008 Jaså - det er fotballpingler her inne? Jeg er flink student fortiden. Har hatt forelesning i hele dag, og nå venter jeg på en spennende gjesteforeleser som skal underholde oss en time eller to før jeg setter kursen hjem. Veldig deilig å ikke ha noe eksamenspress i denne perioden. Jeg bare hospiterer og koser meg, selv om det er mye arbeid, så er det deilig å ikke ha noen eksamen hengende over meg. Hittil (siden jeg startet opp med forelesninger i januar) har jeg klart å komme meg opp i tide hver dag. Fått pøbelprinsessen avgårde i barnehagen med både matpakke og alt utstyr hun trenger der, smøre matpakke og lage kaffetermos til meg selv, og rekke alle forelesninger. Jeg er helt imponert! Medstudentene tror jeg er superkvinnen, siden jeg har medbragt lunsj og kaffe hver dag. Det er ikke brødskiver en gang, men gjerne litt ost, fisk/kjøtt og grønnsaker. Og speltknekkebrød til frokost. Det føles faktisk riktig bra at noen tror jeg er velorganisert. (Det må være første gang, også... Kanskje jeg endelig har blitt voksen. (som i ansvarlig, velorganisert, fornuftig...Jeg får leve i håpet!)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 26. mars 2008 #1325 Del Skrevet 26. mars 2008 Imponert. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 26. mars 2008 #1326 Del Skrevet 26. mars 2008 På jobben min er de faktisk mer imponert over at jeg får ferdigsmurte matpakker av mannen. Som en av ytterst få kvinner på arbeidsplassen min er jeg omtrent den eneste som ikke smører min egen matpakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 26. mars 2008 #1327 Del Skrevet 26. mars 2008 Jaså - det er fotballpingler her inne? Jeg deler hus, barn og katt med en som lever og ånder for fotball, så jeg gjør mitt beste for å distansere meg ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 26. mars 2008 #1328 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg deler hus, barn og katt med en som lever og ånder for fotball, så jeg gjør mitt beste for å distansere meg ellers.Jeg har også en sånn i huset, og det verste er at jeg, tross motstand, suger opp informasjon som en svamp. Det er ikke få ganger jeg har imponert gutta på jobben med kunnskap om obskure engelske fotballag - og jeg blir like skremt selv hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 26. mars 2008 #1329 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Jeg har også en sånn i huset, og det verste er at jeg, tross motstand, suger opp informasjon som en svamp. Det er ikke få ganger jeg har imponert gutta på jobben med kunnskap om obskure engelske fotballag - og jeg blir like skremt selv hver gang. Scary! Så det finnes altså to av oss? På jobbmiddager etc hender det iblant at folk begynner å prate fotball og etter hvert høflig spør meg, siden jeg nå en gang sitter der, om jeg også er interessert. Noe jeg hjertelig avkrefter og lar dem diskutere i vei. Inntil jeg via sidehørselen plukker opp at de sitter der og spekulerer om ting de åpenbart ikke har greie på, og bare må blande meg litt likevel. Miljøskade, kalles det. Endret 26. mars 2008 av Dalwhinnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 26. mars 2008 #1330 Del Skrevet 26. mars 2008 Her er det mannen min som lever med en som lever og ånder for fotball(iallefall norsk fotball), mens han ikke bryr seg så veldig. Skal la være å snakke om det her jeg, og holde meg til min egen tråd med fotballprat(mye annet der også da) Og du pøbelsara: Jeg er ikke i tvil om at du er en superkvinne Blir jo sliten av å lese om alt du får tid til jo. Selv har jeg oppholdt meg noen timer i drivhuset i dag, og priklet ut noen planter. Det vokser og gror der og det er så kjekt :juhu: Ha en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 26. mars 2008 #1331 Del Skrevet 26. mars 2008 Mer fotballprat: Jeg har helt til i dag trodd at Enga - Ålesund var på søndag. Den er på lørdag, og flyet mitt lander i det dommeren blåser av. O sorg. Pøbelsara, du forstår meg, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #1332 Del Skrevet 26. mars 2008 Mer fotballprat: Jeg har helt til i dag trodd at Enga - Ålesund var på søndag. Den er på lørdag, og flyet mitt lander i det dommeren blåser av. O sorg. Pøbelsara, du forstår meg, ikke sant? Kjære Junia! Jeg forstår deg utmerket godt! Når jeg er i slike situasjoner som den du beskriver, sørger jeg alltid for å ha noen utsendte spioner som kan holde meg oppdatert via SMS. Også sørger jeg for å IKKE gå glipp av sporten eller fotballekstra på TV den kvelden. Dessuten har NRKSporten (4-4-2)glimrende radiosendinger under eliteseriekampene, så jeg håper du har med hodetelefon til mobilen din? *stikker inn til Ulva for å snakke litt mer om fotball - og litt om drivhus!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #1333 Del Skrevet 26. mars 2008 Det var det jeg visste!! Jeg er den perfekte kjæreste.!! :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 26. mars 2008 #1334 Del Skrevet 26. mars 2008 Melder meg gjerne på fotballprat, selv om jeg mistenker at det er både orange-nisser og enga-patrioter her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 26. mars 2008 #1335 Del Skrevet 26. mars 2008 Orangenisse, du.... @pøbelsara: Problemet er at jeg ikke kan bruke sms eller internett på flyet, så jeg får ikke engang den moroa..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 26. mars 2008 #1336 Del Skrevet 26. mars 2008 Orangenisse, du.... Jeg har en venne-venn fra Ålesund, og han har til og med orange hår. Og dobbelt-navn. Jeg er faktisk mektig imponert over Ålesund, ikke minst hva oppslutning om kampene angår. Og selv om det er litt trist at Odd og Start må ta til takke med Adecco-liga denne sesongen, er det fint å ha Ålesund med. Særlig nå som Molde har rykka opp. Jeg tror vi deler nabo/hat-lag, Junia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #1337 Del Skrevet 26. mars 2008 Melder meg gjerne på fotballprat, selv om jeg mistenker at det er både orange-nisser og enga-patrioter her inne. Her inne er det altså orangenisser(?) , gravide engapatrioter, svorne LSK-fans - eller Pinglestrøm som de kalles her i huset - og selvsagt Stabæk-fans. Pøbelfamilien er alltså stolte innehavere av "Den Blaa Familie"-billetten. Og et imponerende antall supportereffekter, som skjerf, skyggeluer, nøkkelringer, etc. Heia Stabæk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 26. mars 2008 #1338 Del Skrevet 26. mars 2008 Her inne er det altså orangenisser(?) , gravide engapatrioter, svorne LSK-fans - eller Pinglestrøm som de kalles her i huset - og selvsagt Stabæk-fans. Pøbelfamilien er alltså stolte innehavere av "Den Blaa Familie"-billetten. Og et imponerende antall supportereffekter, som skjerf, skyggeluer, nøkkelringer, etc. Heia Stabæk! LSK-fans her også? Grøss. Jeg skal spare Stabæk-vitsene til en passende anledning, men nå er jeg fryktelig nysgjerrig på hvilke superlative beskrivelser som benyttes av Den Blaa Familie på sånne som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. mars 2008 #1339 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg har også en sånn i huset, og det verste er at jeg, tross motstand, suger opp informasjon som en svamp. Det er ikke få ganger jeg har imponert gutta på jobben med kunnskap om obskure engelske fotballag - og jeg blir like skremt selv hver gang. Er flere miljøskadde... Har flere ganger fått høre at jeg umulig kan være så lite interessert i fotball som jeg påstår når jeg har så peilig... Men man får jo gjerne noe med seg når mannen omtrent ser alle kamper han kan komme over... og en presisering. Jeg er ikke den gravide VIF supporteren... Er vel ikke supporter av noe lag... Det var det jeg visste!! Jeg er den perfekte kjæreste.!! :juhu: :juhu: Jøss, det er faktisk jeg også :-D Da får det heller være at jeg snorker litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #1340 Del Skrevet 26. mars 2008 LSK-fans her også? Grøss. Jeg skal spare Stabæk-vitsene til en passende anledning, men nå er jeg fryktelig nysgjerrig på hvilke superlative beskrivelser som benyttes av Den Blaa Familie på sånne som meg. Når det gjelder fotball, har jeg adoptert filosofien fra inne hos Ulva, i hennes fotball og tråd.. Alle er velkommen - fotball er fotball - dvs. en lek (selv om aktørene er rimelig godt betalt.) Men jeg er ikke helt sikker på hvor dine preferanser ligger, Rosalind...? Det er forøvrig verdens morsomste pøbelgemal som finner på festligheter som Pinglestrøm og Fomle-Knutsen. (Stabæks keeper. Pøbelprinsessen tror faktisk at han heter det. Fomle til fornavn og Knutsen til etternavn.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå