Skravla Skrevet 29. februar 2008 #1041 Del Skrevet 29. februar 2008 Ha en super duper helg. til studenten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 29. februar 2008 #1042 Del Skrevet 29. februar 2008 "Det kan vi ikke gjøre, da kan vi jo riskiere at folk sier 10 forskjellige ting..." ) Og nå er jeg ferdig med å klage......så nå kan jeg ta helg. :-D Det der var da årets replikk - og du har helt rett i at der i gården er forståelse fraværende. Bare en ting å gjøre: Overkjøre dama, og ta helg med god samvittighet. Glemsel og hodepine vet heg ellers alt om, : klem: - jeg har vært innom begge denne uka. Heldigvis har du ikke kastet flaska i søpla, da, jfr andre glemske... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 29. februar 2008 #1043 Del Skrevet 29. februar 2008 Kjedelig med et menneske som ødelegger fremgangen og heller ikke har samme forståelse som resten... Skal ikke uttale meg for mye om det du snakket om da... Må innrømme at det gikk rett over hodet på meg Kose deg med champagne og skalldyr. Hørtes veldig deilig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #1044 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) God morgen! :-D MorgenbarneTV på NRK er genialt. Jeg synes at NRK har et utrolig bra tilbud til barn, og her i huset er både voksne og barn vilt begestret for NRKs egenproduksjoner. Pøbelprinsessen sitter helt fjetret foran TV, og så lenge programmene er så gode som de er, så synes jeg det er greit. Akkurat nå er det Jubalong, og det er favorittprogrammet her i huset - hver episode sees mange ganger, først lørdag kveld, så diverse ganger på Nrk.no, og så i reprise lørdag morgen. Hodepinen fra i går er forsvunnet, og i dag skal jeg lese igjennom alt vi har gått gjennom denne uken en gang til - så skal jeg lese gjennom det vi har diskutert i forhold til eksamen.....og prøve å tenke positivt. Dersom den ene gruppedeltakeren ikke "blir" med i prosessen snart, så må vi faktisk bare overkjøre henne - eller jobbe bak ryggen hennes med en oppgave. Fælt, men kanskje eneste løsning på dette problemet. Men nå: På tide med en matbit og noe varmt å drikke...... Ha en fin lørdag, alle sammen! Endret 1. mars 2008 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 1. mars 2008 #1045 Del Skrevet 1. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 1. mars 2008 #1046 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Høres ut som en fin plan for dagen. Enig i at prosjektdeltager må overkjøres hvis hun ikke våkner snart. synd å måtte gjøre det, men ekstra synd om hun klarer å ødelegge for dere 5 andre. Ha en fin dag Endret 1. mars 2008 av jente 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 1. mars 2008 #1047 Del Skrevet 1. mars 2008 Så gøy med nytt rom til pøbelprinsessen. Klart hun synes det er stas. Kommer sikkert til å kose deg veldig. Husker jeg ønsket meg eget rom da jeg var liten. Jeg var eldst og det var ikke akkurat moro å dele rom med småsøsken alltid. Det var et eventyr når vi flyttet når jeg var 14 år, og jeg endelig kunne få mitt eget rom Ha en fin dag i pøbelheimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #1048 Del Skrevet 1. mars 2008 Så gøy med nytt rom til pøbelprinsessen. Klart hun synes det er stas. Kommer sikkert til å kose deg veldig. Husker jeg ønsket meg eget rom da jeg var liten. Jeg var eldst og det var ikke akkurat moro å dele rom med småsøsken alltid. Det var et eventyr når vi flyttet når jeg var 14 år, og jeg endelig kunne få mitt eget rom Ha en fin dag i pøbelheimen Jeg fikk også eget rom når jeg var på samme alder som deg. Mitt problem før den tid var at jeg hadde en overryddig og veslevoksen lillesøster, slik at jeg fikk masse kjeft fordi jeg rotet... Vi har flyttet over mesteparten av lekene, og hun er i full gang med lek der inne nå. Jeg skal ta bilder og poste her når vi er ferdige, men det blir nok ikke før i morgen. Jeg prøver å lese litt innimellom også, også må jeg selvsagt ha noen pauser slik at jeg kan surre rundt her inne..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 1. mars 2008 #1049 Del Skrevet 1. mars 2008 Når det gjelder studieproblemene er det kun en ting som duger,som du sier selv,og det er at flertallet får gjennomslag. Dere er jo 5 mot 1. Heldige deg som hadde Chardonnay champagne i går... :-D Jeg nyter god vin, og champagne i særdeleshet. Jeg foretrekker tørr champagne og hvitvin. Rødvinen liker jeg best fyldig,men det kommer litt an på mat og anledning. Jeg skjønner godt at pøbelprinsessen er i ekstase over nytt rom. Jeg var 7 år da jeg fikk mitt eget, og kan ennå huske lykkefølelsen over eget nyoppusset rom. Mine to søsken var ikke like begeistret, de måtte dele rom helt til jeg flyttet i husets kjellerleilighet 10 år senere. Ønsker deg en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #1050 Del Skrevet 1. mars 2008 Nå har jeg akkurat fått e-post fra den litt gjenstridige gruppedeltakeren vår, hvor hun beklager at hun sporet av i går. Hun har sendt den bare til meg, og det tror jeg er fordi jeg på en eller annen måte ofte ender i en slags "i midten"-rolle i slike konstellasjoner...at jeg på ett eller annet vis blir diplomaten. Eller fordi jeg var den eneste som IKKE kjeftet på henne i går, kanskje.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 1. mars 2008 #1051 Del Skrevet 1. mars 2008 Men det måtte jo være gode nyheter!? Gruppearbeid kan være noe hersk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #1052 Del Skrevet 1. mars 2008 Joda. Det er gode nyheter at hun har kommet på bedre tanker. Håper bare hun holder seg der, og ikke straks og med en gang begynner å røre igjen når vi skal treffes. Gruppearbeid ER vanskelig. Jeg synes ofte det er gøy, fordi flere hoder tenker bedre enn ett, osv., men det er veldig, veldig slitsomt når gruppedynamikken blir slik den har vært de siste dagene. I går var det faktisk slik at jeg ikke klarte å forestille meg at vi noensinne skulle bli ferdige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 1. mars 2008 #1053 Del Skrevet 1. mars 2008 Får håpe det går lettere fra nå av, da. God helg, forresten! Her skal jeg straks pakke en smule, og kjøre avgårde for å besøke svigers, der det etter ryktene skal serveres skrei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #1054 Del Skrevet 1. mars 2008 Får håpe det går lettere fra nå av, da. God helg, forresten! Her skal jeg straks pakke en smule, og kjøre avgårde for å besøke svigers, der det etter ryktene skal serveres skrei. Hei Morgan! Nå tenkte jeg akkurat på deg, fordi jeg så en setter som var ute og gikk tur med en liten dame som var skikkelig kuul på håret. Setteren vimset avgårde foran, og damen hang på bak.....helt typisk for de rasene, tror jeg... Jeg er evig optimist, så jeg tror at vi har kommet til en vendepunkt i gruppeeksamenen nå.... Jeg er veldig begeistret for det kurset jeg tar nå. De to foreleserne våre er bare så inspirerende og smittende entusiastiske. Håper studentene dine vet å sette tilsvarende pris på deg! Kos deg med mølje, forresten...det er bare kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 1. mars 2008 #1055 Del Skrevet 1. mars 2008 Godt å høre om eposten, da har nok dama gått i seg selv og skjønt litt. Håper jeg. Nå er lillemann i bursdag og de to andre mennene i huset ser på fotball. Vi har nemlig fått Canal +, og heretter kommer ingen til å ha fritidsproblemer lørdag ettermiddag, unntatt jeg. Jeg er glad i fotball, men mest live og med et lag jeg heier på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #1056 Del Skrevet 1. mars 2008 Godt å høre om eposten, da har nok dama gått i seg selv og skjønt litt. Håper jeg. Nå er lillemann i bursdag og de to andre mennene i huset ser på fotball. Vi har nemlig fått Canal +, og heretter kommer ingen til å ha fritidsproblemer lørdag ettermiddag, unntatt jeg. Jeg er glad i fotball, men mest live og med et lag jeg heier på. Når jeg ta ta på meg det blå og mørkeblå skjerfet, den kledelige (?) skyggeluen og gå på fotballkamp, da er det kjempegøy. Men jeg gidder heller ikke å se alt som er av fotball fra rundt om i verden... Vi oppdaget akkurat at sengen til Pøbelprinsessen måtte skrus fra hverandre før den kunne flyttes. Pbelprinsessen er blitt så dreven med umbraconøkkelen etter å ha hjulpet sin far sette sammen den nye leke-/bokhyllen før i dag, at hun meldte seg som hjelper. Så da tok jeg meg 5 minutter fri, og smatt inn hit for å få med meg siste nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 1. mars 2008 #1057 Del Skrevet 1. mars 2008 Innom for å rapportere om en aldeles strålende ettermiddag med snømenn, rattkjelker, hopp, og lykkelige unger! Litt sol, mest vind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #1058 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Oj! Vi har ikke mer snø her, vi... men det hørtes gøy ut, Faerie! Her er dagen gått med til overflytting av femåringer og lesing.......(og litt festing inne hos Helen.....kan'ke være her....det er så rotete hos meg!) Endret 1. mars 2008 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 1. mars 2008 #1059 Del Skrevet 1. mars 2008 Så oppløftende med e-posten. Får håpe det er et vendepunkt. Veldig positivt at hun tydeligvis har tenkt over tingene og er i stand til å innrømme feil. Får håpe dette hjelper. Fint at Pøbelprinsessen har blitt en racer med umbrakonøkkelen. Jeg har alltid syntes det har vært moro å skru sammen møbler selv. Greit å kunne Kan tenke meg hun trives med nytt rom. Jeg delte vel med min søster når jeg var liten, men husker lite av det... Vi hadde egne rom fra vi var ganske små. (Fordelen med å bare være to ) Ha en fin lørdags kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. mars 2008 #1060 Del Skrevet 1. mars 2008 Fikk lyst til å stikke innom å si Hei! Kjekt å lese om deg og ditt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå