Gjest Dallandra Skrevet 5. februar 2008 #801 Del Skrevet 5. februar 2008 Kakleforening? Jeg vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 5. februar 2008 #802 Del Skrevet 5. februar 2008 Regner meg som selvskreven til den nye klubben!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #803 Del Skrevet 5. februar 2008 alle !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 5. februar 2008 #804 Del Skrevet 5. februar 2008 Regner meg som selvskreven til den nye klubben!!! Du er allerede utpekt som medlem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 5. februar 2008 #805 Del Skrevet 5. februar 2008 Du er allerede utpekt som medlem. Dømt, kanskje...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. februar 2008 #806 Del Skrevet 6. februar 2008 Mye rar oppførsel til tider ja... Kanskje jeg også egner meg i kaklehøne foreningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #807 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Hei alle :kaklehone:............! Jeg tror nok at alle som stikker innom her, kvalifiserer til hedersbetegnelsen ! Jeg har ikke engasjert meg i debatten rundt gjester eller ikke tidligere....dvs. jeg har tenkt mitt, men har latt være å si noe.....og etter det som skjedde i går, så husket jeg hvorfor. Jeg synes KG er utrolig hyggelig, men er på en måte i mer eller mindre frivillig eksil her inne i dagbøkene..... veldig dumt at det skal være slik, men jeg gidder ikke å utsette meg for den usakligheten som ser ut til å råde ute i forumet noen ganger. Jeg synes forøvrig at å vinkle den debatten til at det er gjester mot registrerte brukere, er helt bak mål. For meg handler det kun om alminnelig folkeskikk og høflighet.....og så lenge det er vanskeligere for de som styrer KG å holde "skikk" på gjester, så synes jeg de må foreta seg noen grep for å få bukt med det problemet.....for meg er det et sprøsmål pom hva man kan gjøre med folk som ikke klarer å oppvise et minimum av nettikette - ikke om de er gjester eller ikke..... Men nå må jeg jobbe litt. Er hjemme fra forelesningene i dag, og skriver istedet for. Er fortsatt potte tett, og ar feber......det tror jeg ikke jeg har hatt på 10 år. Endret 6. februar 2008 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 6. februar 2008 #808 Del Skrevet 6. februar 2008 Holder denne kakleforeningen til noe spesielt sted eller?? :klø: Huff, ikke gøy å være såpass dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #809 Del Skrevet 6. februar 2008 Holder denne kakleforeningen til noe spesielt sted eller?? :klø: Huff, ikke gøy å være såpass dårlig. I følge "slem gjest" så holder vi visstnok til både her og der inne i dagbøkene..... Bodillen fikk beskjed om å pelle seg tilbake til dagbøkene i en tråd i går. Takk for trøst....jeg har på en måte resignert nå, og funnet ut at jeg bare må forholde meg til at jeg er syk. Vi har jobbet så bra med eksamen at vi er optimister akkurat nå......så da får det bare stå til. Og muntlig fremlegg er ikke før om en uke, og da må jeg vel være frisk igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 6. februar 2008 #810 Del Skrevet 6. februar 2008 Ja, jeg tror jeg har blitt kalt verre ting før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 6. februar 2008 #811 Del Skrevet 6. februar 2008 God morgen, pøbelsara. Ojsann, syk med feber og tett nese høres ikke bra ut i eksamensoppkjøring. Men det klarer du sikkert. Veldig enig i det du skriver om gjest vs. registrert. Det dreier seg ikke om man er gjest eller ikke. Men i praksis ser man at det stort sett er gjester som bidrar med det minst konstruktive. Derfor blir det lett en kobling. At enkelte registrerte brukere også opptrer ufint er jeg enig i. Derfor antar jeg at det ofte dreier seg om de samme personene. Det er noen med enkelte kjennetegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #812 Del Skrevet 6. februar 2008 At enkelte registrerte brukere også opptrer ufint er jeg enig i. Derfor antar jeg at det ofte dreier seg om de samme personene. Det er noen med enkelte kjennetegn. Åh....du mener å kjenne lusa på gangen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 6. februar 2008 #813 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg synes forøvrig at å vinkle den debatten til at det er gjester mot registrerte brukere, er helt bak mål. For meg handler det kun om alminnelig folkeskikk og høflighet.....og så lenge det er vanskeligere for de som styrer KG å holde "skikk" på gjester, så synes jeg de må foreta seg noen grep for å få bukt med det problemet.....for meg er det et sprøsmål pom hva man kan gjøre med folk som ikke klarer å oppvise et minimum av nettikette - ikke om de er gjester eller ikke..... God dag til alle Jeg har heller ikke engasjert meg noe i debatten om gjester / ikke gjester, men jeg er så enig i det du skriver her. Spiller ingen trille for meg om mennesker som svarer har et nick eller ikke, så lenge de har normal folkeskikk. Og som du sier, så burde det være en selvfølge at konsekvensen av dårlig oppførsel er lik om man er registrert eller ikke, noe de per i dag ikke får til. Og da må man kunne gjøre noe med den saken. Sånn, det var mitt lille engasjement i saken Ellers håper jeg formen straks blir bedre, det er typisk at sånt kommer midt i eksamensoppkjøring. Men ser da ut til at du klarer deg fint likevel! Samboer og jeg ble forresten liggende til langt på natt i går og diskutere fotball, det merkes at det nærmer seg sesongstart! Vi skal flytte mot hjemlige trakter til sommeren, og det skal bli artig og endelig kunne dra og se litt kamper igjen. Vet ikke når Enga og Stabæk møtes, men kanskje jeg blir stående på gresshaugen på Nadderud og speide etter deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 6. februar 2008 #814 Del Skrevet 6. februar 2008 pøbelsara :-D Jeg vil også være med i foreningen Kan jeg Liker å med dere jeg. Ellers får du ha en rikitg god bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 6. februar 2008 #815 Del Skrevet 6. februar 2008 Kææææææk! Dumt at du er så sylta fremdeles. Nå tenker jeg du er glad du har væt så flink studiedame i det siste..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. februar 2008 #816 Del Skrevet 6. februar 2008 Invitasjon: Hvem vil være med i Kakleforeningen ? Den skal selvsagt være meget eksluderende, ha hemmelige opptaksregler - men man må altså være kaklekjerring for å bli med......de andre ekskluderende inntakskriteriene kan vi finne på underveis. Og hovedformålet blir å mobbe og ekskludere dumme og slemme gjester....men det er selvsagt hemmelig.....!!! Jeg synes det er et tegn på godt utviklet paranoia (eller en overdose innbilskhet...) å tro at andre danner hemmelige klubber for å ta en. Jeg ble beskyldt for noe tilsvarende av en registrert bruker -jeg tillot meg nemlig i én tråd å være uenig med henne og enig med en annen bruker som også vanker i dagboken min... Jeg er forøvrig for tvangsregistrering -det gjør det så mye enklere å holde folk fra hverandre. Er man så livredd for å bli gjenkjent/har så lite selvkontroll når det gjelder utlevering av personlige ting, får man heller registrere flere nick... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #817 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) For det første: ALLE som er her inne og skriver, er herved invitert til fellesskapet! Og for det andre, så synes jeg det er utrolig trist at de gjestetrådene som startes ute i forumet gang på gang på gang utarter så veldig. Så vidt jeg kan se er jo de aller fleste brukerne her inne enige i at man i utgangspunktet IKKE er imot gjester, men derimot ønsker sanksjonsmuligheter for uønskede kommentarer/oppførsel. Og allikevel blir det gang på gang hevdet (fra den samme gjesten?) at dette er en "krig" mellom gjester og registrerte brukere. SÅ dumt, og så trist. ....*lese litt mer*..................(brb) Endret 6. februar 2008 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 6. februar 2008 #818 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg har visst ikke rukket å melde meg offisielt inn i hønekakleforeningen, men er en kakler av rang og holder meg nesten utelukkende i noen få, utvalgte dagbøker, så jeg antar at medlemskriteriene er oppfylt? Fortsatt god bedring, pøbelsara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 6. februar 2008 #819 Del Skrevet 6. februar 2008 For det første: ALLE som er her inne og skriver, er herved invitert til fellesskapet! Da får jeg skynde meg å tilkjennegi min eksistens her inne med å skrive litt Tror alle, både faste bruker og gjester med normal folkeskikk er enige i at det viktigste er å kunne ha sanksjonsmuligheter for de gjestene som ikke har lært seg normal oppførsel. Jeg er jo ganske fersk på KG, men ser at de fleste "gamle" brukerne forteller at det var stille og kjedelig på forumet da det ble prøvd uten gjester, og det er jo ikke målet. Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. februar 2008 #820 Del Skrevet 6. februar 2008 Ja, det er alt med måte... Synes det er synd når et i utganspunktet uskyldig spørsmål koker bort i ingenting grunnet gjester... Merker at jeg ikke gidder å engasjere meg i å svare noe særlig på spørsmål da... Rett og slett fordi diskusjonen mister hele poenget... Nå har jeg ikke lest så mye av tråden det ble linket til... Men var inne på karriere og utdanning forumet for en tid siden. Da var det ei som lurte på mulighetene for ingeniør utdanning. Da var det en (?) gjest som ødla hele tråden med å skulle ha henne inn på førskole utdanning Jeg mener hva er poenget, vil du bli ingeniør så begynner du ikke på førskole utdanningen fordi en eller annen synes jenter hører hjemme der Synd du har blitt syk, Pøbelsara. Får håpe det går fort over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå