Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syntes jeg måtte på forelesning, fordi vi har gruppeeksamen, og fordi jeg er redd for å gå glipp av noe vesentlig.....jeg vil ikke styrke på eksamen, heller! (Det har jeg forøvrig aldri gjort!)...... og er villig til å lide meg gjennom forelesninger med feber, hoste og tannverk for å unngå at det skjer.....

O tapre kvinne. Det var bra at turen innover ikke er helt forgjeves, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr

Æsj, for en dag.

Da er det bare å kaste seg over de sterke sakene i kveld. Av alle ting som ikke hjelper, osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring, Pøbelsara :kose:

Fælt å ha sånne dager når det er viktig å være på skolen. Hadde selv feber på fremføring en gang... Ikke en kombinasjon som kan anbefales... :sjenert:

Håper det gir seg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Stakkars deg!

Jeg trodde forresten jeg hadde tannpine sist jeg var forkjølet. Halsvondt'en satt så nærme visdomtanna i underkjeven at jeg trodde det var den som var problemet.

God bedring, uanset! :klemmer:

Endret av Bodillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Invitasjon: Hvem vil være med i Kakleforeningen ? Den skal selvsagt være meget eksluderende, ha hemmelige opptaksregler - men man må altså være kaklekjerring for å bli med......de andre ekskluderende inntakskriteriene kan vi finne på underveis.

Og hovedformålet blir å mobbe og ekskludere dumme og slemme gjester....men det er selvsagt hemmelig.....!!! :ironi::ironi::ironi:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.....jeg vil ha en :kaklehone: i signaturen min....men vet ikke hvordan.....

Ja...det er kakling som foregår i den gåten...men hvem er det som kakler? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tommelopp: Yesss!!

Det som forundrer meg, er at "gjest" skriver at KG er et så døvt forum av vedkommende ikke gidder å registrere seg....men samtidig tilbringer så mye tid herinne at h*n vet hvem som skriver i hvilke dagbøker.....(jeg antar selvsagt at den gjesten som skrev og kalte oss kakleklubb er den samme gjesten som i en annen tråd hevdet at h*n ikke ville registere seg fordi KG er et teit forum som h*n ikke vil være bekjent av å tilhøre....når man insisterer på å kalle seg det samme som alle andre, må man også regne med at man blir skåret over samme kam som alle andre......) :fnise:

:kaklehone: :banantroll:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Helen Parr

Jeg forundrer meg også over det, Pøbelsara.

Dessuten er jeg sur over at den ble stengt, da saken slett ikke er utdebattert. På et vis hadde det vært greit at innlegg hvor gjest skriver surt om kakleforeningen til både meg og Bodillen hadde fått stå, så fikk man selv se hvordan enkelte registrerte brukere blir behandlet av uidentifiserbare gjester. Jeg har ikke skiltet med at jeg er motstander av gjest ett eneste sted, likevel finner gjesten det for godt å skrive at vedkommende er lei sytingen min.

Sånt gjør meg egentlig litt oppgitt. Jeg regnet med at jeg ville få usaklig motbør når jeg sa noe, selvom jeg var rimelig saklig, og jammen fikk jeg rett.

Og hvis noen finner på å sitere meg på dette ved en annen anledning, benytter jeg sjansen til å si at de konstruktive innleggene fra gjester er helt topp. Jeg trenger ikke engang være enig.

Endret av Helen Parr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp! Jeg har heller aldri noe sted gitt uttrykk for at jeg er i mot gjester.....(At vi noen ganger har sagt noe om hva vi synes om alle de sure kommentarene inne i diverse dagbøker, kan vel hende...)

At dette temaet nå skal være utdebattert, er selvsagt ikke helt sant - dessuten ble jeg ikke særlig fornærmet over å bli kalt hverken kakleklubb eller venninnen til Bodillen for den del....:fnise:

:banantroll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...