Gjest Bodillen Skrevet 29. januar 2008 #721 Del Skrevet 29. januar 2008 Hm, her var det ikke mange kaffepauser, ser jeg? Flink jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 29. januar 2008 #722 Del Skrevet 29. januar 2008 Flink student i dag. Det er bra Dette kommer nok til å gå kjempefint for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #723 Del Skrevet 29. januar 2008 Tusen takk, alle sammen for støtte og oppmuntrende tilrop og kommentarer!! (Jammen er dere noen herlige jenter, alle sammen!) Dagen er tilbragt på forelesninger. Det var spennende, inspirerende og morsomt. Hyggelige folk, også. Etterpå var jeg innom det store, skumle universitetet og kjøpte et par bøker. Så nå er det bare å stå på. Beklager at jeg ikke har fått vært innom alle dagbøker og sagt hei og takk!!....det må kanskje vente til fredag, dor da er det fri igjen....nå er det forelesninger i morgen og torsdag. Og lesing til jeg føler at jeg begynner å komme ajour.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 30. januar 2008 #724 Del Skrevet 30. januar 2008 Kommet skikkelig i gang med forelesninger skjønner jeg Konsentrer deg om lesinga du, tror dagbøkene våre tåler at du har litt dårlig tid noen dager. Du får bare ekstra mye å ta igjen på fredag Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. januar 2008 #725 Del Skrevet 30. januar 2008 Det høres gøy ut å studere mer... *vil også* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 30. januar 2008 #726 Del Skrevet 30. januar 2008 God formiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 30. januar 2008 #727 Del Skrevet 30. januar 2008 God formiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #728 Del Skrevet 30. januar 2008 Hallois! Dagen i dag ble avsluttet litt tidligere, fordi undervisningen forgikk i et mørk og trang data-rom i kjelleren på instituttet...etterhvert ble luften så dårlig at jeg ikke bare fikk hodepine, men også så dobbelt. Foreleseren sende oss hjem litt over 14.00 - så da fikk jeg litt tid til å surre runt på KG før henting i barnehage og middagslaging. Etter middag er det tilbake til lesing av pensum igjen. Vi fikk utdelt eksamensoppgaven i dag, så her går det unna! Ellers gleder jeg meg til i morgen, fordi jeg skal gjøre noe veldig hyggelig etter forelesningene.....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 30. januar 2008 #729 Del Skrevet 30. januar 2008 Fortell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 30. januar 2008 #730 Del Skrevet 30. januar 2008 pøbelsara Må virkelig si at jeg synes du er flink Virker som du er et skikkelig overskuddsmenneske som får tid til det du vil Og med den innstillingen er jeg sikker på at du får det til med topp karakterer. Noe spennende i morgen. Nå har du sagt a så kanskje du sier b også Uansett: Ha en kjempefin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 30. januar 2008 #731 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg glemte Det høres ut som det går veldig bra, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 30. januar 2008 #732 Del Skrevet 30. januar 2008 Ellers gleder jeg meg til i morgen, fordi jeg skal gjøre noe veldig hyggelig etter forelesningene.....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 30. januar 2008 #733 Del Skrevet 30. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 30. januar 2008 #734 Del Skrevet 30. januar 2008 Høres ut som du har kontroll. Bra gjort for ei som akkurat oppdaget at hun skulle på forelesninger. Kose deg i morra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 1. februar 2008 #735 Del Skrevet 1. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 1. februar 2008 #736 Del Skrevet 1. februar 2008 *stalker Junia* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 1. februar 2008 #737 Del Skrevet 1. februar 2008 God formiddag, pøbelsara! Her går det unna, ser jeg! Lurer veldig på hva for noe hyggelig du skal gjøre i dag, foruten å drikke champagne...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 1. februar 2008 #738 Del Skrevet 1. februar 2008 *stalker Junia* Æ vart skræmt, no, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #739 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) God morgen!! I dag har jeg jammen fri. Dvs. Ikke forelesninger. Men derimot må det leses/jobbes med eksamensoppgaven vi har fått utdelt. Også er det litt husarbeid som skal gjøres, da. Jeg har akkurat lagt en utrolig menge med rent tøy utover stuegulvet. En fin måte å få den unna på - jeg kan ikke godt la den bli liggende utover - så nå skal det brettes og ryddes vekk. Det er litt hjertesorg her i Pøbelheimen for tiden. Pøbelprinsessen, som har vært pappajente siden hun ble født, har plutselig endret preferanser. Nå for tiden er det undertegnede som har favorittstemplet, og det er både rart og uvant. Pøbelpappaen blir stadig avvist, og det er nok ganske trist for ham. Han som har vært den store stjernen - den som først skulle klemmes, den det skulle sittes på fanget til.....den som var morsomst, og den som var autoriteten på de fleste områder.....plutselig er han blitt detronisert. Stakkars!! Og jeg er altså blitt nr. 1. Jeg har faktisk gladelig avfunnet meg med nr. 2 posisjonen hele tiden, jeg. Jeg har syntes det har vært så fantastisk at den lille pøbeljenta vår og pappaen hennes har hatt et så nært forhold, og dessuten så trenger jeg mer rom rundt meg enn Pøbelgemalen gjør. Han kan gladelig har et par barn klatrende over hele seg - for meg går grensen ved rolig fangsitting. Jeg regner med at denne fasen er forbigående. Jeg tror pøbelprinsessen er inne i en fase hvor hun definerer sin egen kjønnsidentitet, og at det derfor er viktig for henne at "vi jentene" henger sammen en stund. Men jeg håper virkelig hun tar pappaen sin inn i varmen igjen snart!! Og nå er klar! Endret 1. februar 2008 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 1. februar 2008 #740 Del Skrevet 1. februar 2008 Sånn har det vært med datteren vår også. Om det er aldersbetinget har jeg aldri tenkt over, og jeg husker ikke helt hvor gammel hun var da jeg ble så voldsomt populær. Det jevnet seg i hvert fall ut etter hvert, og nå er vi nok ganske likestilte i forholdet til henne, tror jeg. Annerledes med tenåringsslampen - han har alltid vært mammas gutt, og ser ut til å forbli det. Minsten alternerer, og det er veldig greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå