pøbelsara Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #701 Del Skrevet 28. januar 2008 Jupp! Nå har jeg løpt runt som en verpesyk høne her - funnet fram bøker og forelesningsnotater og obligatoriske oppgaver fra den gang da..... så nå er det på tide å brygge en god kopp kaffe. Og puste ROLIG. Dette går så fint, atte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #702 Del Skrevet 28. januar 2008 Åhh...forresten.......takk for oppmuntring, Bodillen og Jente 79. Jeg er roligere nå. Og ganske lattermild. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 28. januar 2008 #703 Del Skrevet 28. januar 2008 Jupp! Nå har jeg løpt runt som en verpesyk høne her - funnet fram bøker og forelesningsnotater og obligatoriske oppgaver fra den gang da..... så nå er det på tide å brygge en god kopp kaffe. Og puste ROLIG. Dette går så fint, atte.... Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 28. januar 2008 #704 Del Skrevet 28. januar 2008 Stå på pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #705 Del Skrevet 28. januar 2008 Fordelen med dette sjokket, er at nå er det slutt med all prokrastinering for en stund. Jeg skjønner begrepet dead-line, heldigvis. Så nå leser jeg. Og regner med at det blir noen hektiske uker framover, men det er jo fint.....er det noe jeg trenger, så er det framdrift!! Og nå er det kaffepause. Igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. januar 2008 #706 Del Skrevet 28. januar 2008 Man skal ikke undervurdere nytten av litt tidspress i ny og ne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 28. januar 2008 #707 Del Skrevet 28. januar 2008 Stå på, pøbelsara. Jeg håper likevel du kan unne deg en liten pause mot slutten av uka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 28. januar 2008 #708 Del Skrevet 28. januar 2008 Sånne sjokk er en effektiv vekke metode. Velprøvd for opp til flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #709 Del Skrevet 28. januar 2008 Stå på, pøbelsara. Jeg håper likevel du kan unne deg en liten pause mot slutten av uka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 28. januar 2008 #710 Del Skrevet 28. januar 2008 Er jeg rar som faktisk fikk LYST til å begynne å studere igjen av å lese dette? Jeg har tenkt på det i noen uker nå, og brenner etter å få litt faglig påfyll igjen. Det er liksom ikke nok å hive seg på de kursene jeg kan via jobben, jeg vil ha MEEER!!! Heldigvis vet jeg hva jeg skal kaste meg over, men det blir ikke enda. Kanskje til høsten, men sannsynligvis ikke før neste høst. Da har jeg mulighet til å jobbe mer redusert enn til høsten ettersom mannen da er ferdigstudert og sannsynligvis har mer inntektsgivende sysler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #711 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg synes ikke du er rar, Dallandra. Jeg har ikke vært i så godt humør på mange uker, jeg, på tross av litt høyt blodtrykk akkurat nå. SÅ selv om jeg ble LITT overrasket tidligere i dag, så er jeg glad for at det skjer noe - jeg gjør noe......og jeg vet hvor lenge jeg skal holde på med akkurat dette her.... Det er ikke mer enn 2 uker til første innlevering - men jeg regner med at det går greit. Jeg har jo ikke annet å gjøre......så det å fikse 10 studiepoeng på 7 uker budre vel være gjennomførbart.....(?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 28. januar 2008 #712 Del Skrevet 28. januar 2008 Jøss, så flink du er! Det er mange som jobber best under press. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 28. januar 2008 #713 Del Skrevet 28. januar 2008 Så absolutt gjennomførbart pøbelsara, jeg har fikset atskillig flere på betraktelig kortere tid. Men det er klart, - mye kommer an på faget. *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #714 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Emnet er Metodefordypning - forskningstilnærminger..... *klapper meg selv på skulderen, og gjentar mantrisk - det går fint....det går fint.....det går fint......* Endret 28. januar 2008 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 28. januar 2008 #715 Del Skrevet 28. januar 2008 Det går fint! Hørtes ikke så voldsomt spennende ut da.. men det skal jeg jo ikke si. Har lyst til å fordype meg i et av fagene mine jeg, kjøpte en bok i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 28. januar 2008 #716 Del Skrevet 28. januar 2008 Emnet er Metodefordypning - forskningstilnærminger..... *klapper meg selv på skulderen, og gjentar mantrisk - det går fint....det går fint.....det går fint......* Det står på min plan dette semesteret også! Det heter ikke det samme, men temaet er likt! Klapper deg oppmuntrende på skulderen, dessuten er det faktisk et morsomt fag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #717 Del Skrevet 28. januar 2008 Det verste (eller beste) er at jeg tok hele kurset og leverte og fikk godkjent obligatorisk oppgave for flere år siden. Jeg meldte meg ikke opp til eksamen fordi den var 5 dager før planlagt fødsel - og 14 dager før termin. Så nå leser jeg gamle forelesningsnotater og det begynner å demre for meg hva vi gikk i gjennom den gangen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 28. januar 2008 #718 Del Skrevet 28. januar 2008 Å, er det flere som kludrer det til med fødsler og eksamener? Jeg klarte å få to barn jeg før jeg endelig fikk gjort meg ferdig med siste del av studiet mitt Han første skulle komme noen uker etter eksamen, men kom 1,5 mnd før, og siste obligatoriske praksis ble gjennomført i pappapermisjonen med han andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 29. januar 2008 #719 Del Skrevet 29. januar 2008 Innom en liten tur for å oppdatere meg, og hilse på. Flink du pøbelsara Og du virker jo som ei dame med bein i nesa, og som kan får til det du vil få til. Så stå på Ha en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 29. januar 2008 #720 Del Skrevet 29. januar 2008 Ha en fin lese- og skrivedag, pøbelsara. Og sørg nå endelig for å ta nok pauser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå