Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Jupp! Nå har jeg løpt runt som en verpesyk høne her - funnet fram bøker og forelesningsnotater og obligatoriske oppgaver fra den gang da..... så nå er det på tide å brygge en god kopp kaffe. Og puste ROLIG. Dette går så fint, atte....

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhh...forresten.......takk for oppmuntring, Bodillen og Jente 79. Jeg er roligere nå. Og ganske lattermild. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp! Nå har jeg løpt runt som en verpesyk høne her - funnet fram bøker og forelesningsnotater og obligatoriske oppgaver fra den gang da..... så nå er det på tide å brygge en god kopp kaffe. Og puste ROLIG. Dette går så fint, atte....

:kaffekopp:

Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med dette sjokket, er at nå er det slutt med all prokrastinering for en stund. Jeg skjønner begrepet dead-line, heldigvis. Så nå leser jeg. Og regner med at det blir noen hektiske uker framover, men det er jo fint.....er det noe jeg trenger, så er det framdrift!!

Og nå er det kaffepause. Igjen. :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stå på, pøbelsara.

Jeg håper likevel du kan unne deg en liten pause mot slutten av uka? :)

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Er jeg rar som faktisk fikk LYST til å begynne å studere igjen av å lese dette? Jeg har tenkt på det i noen uker nå, og brenner etter å få litt faglig påfyll igjen. Det er liksom ikke nok å hive seg på de kursene jeg kan via jobben, jeg vil ha MEEER!!! Heldigvis vet jeg hva jeg skal kaste meg over, men det blir ikke enda. Kanskje til høsten, men sannsynligvis ikke før neste høst. Da har jeg mulighet til å jobbe mer redusert enn til høsten ettersom mannen da er ferdigstudert og sannsynligvis har mer inntektsgivende sysler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du er rar, Dallandra. Jeg har ikke vært i så godt humør på mange uker, jeg, på tross av litt høyt blodtrykk akkurat nå.

SÅ selv om jeg ble LITT overrasket tidligere i dag, så er jeg glad for at det skjer noe - jeg gjør noe......og jeg vet hvor lenge jeg skal holde på med akkurat dette her....

Det er ikke mer enn 2 uker til første innlevering - men jeg regner med at det går greit. Jeg har jo ikke annet å gjøre......så det å fikse 10 studiepoeng på 7 uker budre vel være gjennomførbart.....(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Så absolutt gjennomførbart pøbelsara, jeg har fikset atskillig flere på betraktelig kortere tid. Men det er klart, - mye kommer an på faget. *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emnet er Metodefordypning - forskningstilnærminger.....

*klapper meg selv på skulderen, og gjentar mantrisk - det går fint....det går fint.....det går fint......*

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Det går fint!

Hørtes ikke så voldsomt spennende ut da.. men det skal jeg jo ikke si.

Har lyst til å fordype meg i et av fagene mine jeg, kjøpte en bok i dag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emnet er Metodefordypning - forskningstilnærminger.....

*klapper meg selv på skulderen, og gjentar mantrisk - det går fint....det går fint.....det går fint......*

:overrasket:

Det står på min plan dette semesteret også! Det heter ikke det samme, men temaet er likt!

Klapper deg oppmuntrende på skulderen, dessuten er det faktisk et morsomt fag! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det verste (eller beste) er at jeg tok hele kurset og leverte og fikk godkjent obligatorisk oppgave for flere år siden. Jeg meldte meg ikke opp til eksamen fordi den var 5 dager før planlagt fødsel - og 14 dager før termin. Så nå leser jeg gamle forelesningsnotater og det begynner å demre for meg hva vi gikk i gjennom den gangen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Å, er det flere som kludrer det til med fødsler og eksamener? Jeg klarte å få to barn jeg før jeg endelig fikk gjort meg ferdig med siste del av studiet mitt :ler: Han første skulle komme noen uker etter eksamen, men kom 1,5 mnd før, og siste obligatoriske praksis ble gjennomført i pappapermisjonen med han andre. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en liten tur for å oppdatere meg, og hilse på. Flink du pøbelsara :jepp: Og du virker jo som ei dame med bein i nesa, og som kan får til det du vil få til.

Så stå på :)

Ha en strålende dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...