Gå til innhold

Mens vi venter på lille mirakel...


MissSunshine

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Høres ut som om du hadde en deilig fredag miss sunshine!!!! Godt med litt fri fra mannfolk innimellom :lur:

Håper du får en fin helg videre!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :)

Så morsomt dere er i gang :hoppe: Nå er søknaden sendt, endelig :) Det tar gjerne ca 3 uker før dere får svar, i brevet vil og stå når dere skal på forsamtale. Etter forsamtalen kan dere starte på forsøket når dere vil :hoppe: I alt tar det ca 4 mnd fra søknaden ble sendt til dere er i gang. pluss- minus :)

Og jeg er og med i heiagjengen :hoppe:

God helg

store :klemmer:

Heisann :)

Ja, nå er vi igang!! Dette er store saker, vi tenker nesten ikke på noe annet for tiden. Greit å høre litt om gangen i det fra en som ligger litt foran oss, så det kan nok være jeg kommer med litt spørsmål etterhvert :jepp:

Og så utrolig gøy å se at heiagjengen vokser :hoppe:

Goklem :klem:

Hei hei!

Høres ut som om du hadde en deilig fredag miss sunshine!!!! Godt med litt fri fra mannfolk innimellom :lur:

Håper du får en fin helg videre!!!!!

Ja fredagen var super. Fikk slappet skikkelig av, og fikk til og med gjort litt rundt i leiligheten som jeg har tenkt å gjøre lenge. Jeg er mye mer effektiv med sånt når jeg er alene. Og en liten mannfolk-pause trenger vi alle innimellom :)

:klemmer:

---------------------------------------------------

Nå skal jeg og min kjære snart på kino, god helg til dere også jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Miss Sunshine!!! Hvordan går det med deg??? Har du hatt en fin start på uken? Du venter i spenning på innkalling??? Får ikke håpe dere må vente for lenge da... :nei:

Ha en glimrende kveld videre!!!! KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Miss Sunshine!!! Hvordan går det med deg??? Har du hatt en fin start på uken? Du venter i spenning på innkalling??? Får ikke håpe dere må vente for lenge da... :nei:

Ha en glimrende kveld videre!!!! KLEM

Joda, uka har startet fint den. Hadde en bra dag på jobb, og i tillegg har jeg fått trent også. Så jeg er litt stolt av meg selv i dag :jepp: Jeg er medlem på treningssenter, og har satt meg som mål å få trent hvertfall tre ganger i uka. Har klart det i nesten to måneder nå (utenom jula da...), og nå merker jeg at buksene sitter løsere. Og selv om jeg strengt tatt ikke må gå ned i vekt, så gjør det jo ingenting å bli litt fastere i fisken :fnise:

Så nå koser jeg meg med laptop og KG, og nyyyter å bare slappe av. Tenkte jeg skulle se dokumentaren på TVN senere, om de som har fått ni (!!!) barn på rekordtid. Hjelp sier jeg bare!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barelillemeg

Trening, ja... Hadde tenkt meg en tur på Sats i kveld, men da jeg skulle reservere plass til timen krashet hjemmesiden... jeg tenkte at det sikkert var fullt trøkk på sidene/timene siden det er januar, og orket ikke tanken på å presse meg inn i en stappfull januar-sal på Sats... Så fort ga jeg opp!!

Huff - dokumentarer om folk som får barn i det antallet er vel ikke akkurat bra TV for oss som strever...? Vi gjerne ha barn, men takker nei til 9 stk på 5 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trening, ja... Hadde tenkt meg en tur på Sats i kveld, men da jeg skulle reservere plass til timen krashet hjemmesiden... jeg tenkte at det sikkert var fullt trøkk på sidene/timene siden det er januar, og orket ikke tanken på å presse meg inn i en stappfull januar-sal på Sats... Så fort ga jeg opp!!

Huff - dokumentarer om folk som får barn i det antallet er vel ikke akkurat bra TV for oss som strever...? Vi gjerne ha barn, men takker nei til 9 stk på 5 år...

Det hørtes jo ut som et genialt opplegg på Sats da, med reservering av plass til time... Såfremt ikke pc'en krasjer såklart ;) Har skjedd flere ganger med meg at jeg har psyka meg skikkelig opp til en hard time, og så er det ikke ledig plass når jeg kommer ned. Så det der synes jeg var en god ide :)

Ja du kan så si.. Er vel kanskje ikke det jeg bør se i disse dager når jeg egentlig synes at alt er urettferdig og at "alle" andre blir gravide bare de tenker tanken. Men så er det jo fasinerende da, med 9 barn på 5 år...og vel egentlig ingenting å misunne?

Endret av MissSunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å hilser på :)

9 barn på 5 år... Gosh.. :dåne: Nei, det syns jeg var litt mye. At de orker.

Håper du får en flott uke. Snart helg igjen

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå nærmer det seg sakte men sikkert helg igjen, det liker vi :jepp:

Har du kommet deg på trening nå da? :eeeh: Det er så utrolig herlig når du kommer hjem på sofaen med god samvittighet etterpå!!!!! Det er ikke mye som slår det!! :danse::danse:

Ha en fin kveld videre!!! :vinke::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å hilser på :)

9 barn på 5 år... Gosh.. :dåne: Nei, det syns jeg var litt mye. At de orker.

Håper du får en flott uke. Snart helg igjen

:klemmer:

Ja, det sier jeg også! En ting er når de er små babyer, men de skal jo følges opp i maaange år senere også.

Jepp, det er jo praktisk talt helg :hoppe:

Go :klem:

Ja nå nærmer det seg sakte men sikkert helg igjen, det liker vi :jepp:

Har du kommet deg på trening nå da? :eeeh: Det er så utrolig herlig når du kommer hjem på sofaen med god samvittighet etterpå!!!!! Det er ikke mye som slår det!! :danse::danse:

Ha en fin kveld videre!!! :vinke::vinke:

Ja ingenting er bedre enn helg, selv om jeg skal jobbe. Koser oss uansett vi:)

Jeg har faktisk vært på trening hver kveld til nå denne uken :danse: Litt fordi jeg følte at jeg hadde skikkelig flyten, og litt fordi jeg vet at jeg ikke får trent noe mer denne uken. Så jeg er veldig fornøyd med meg selv :jepp:

Håper Pugsley har en strålende torsdag :klemmer:

Så spennende i boka di for tiden - krysser fingrene for rask tilbakemelding i første omgang! :jepp::klemmer:

Takk for at du tenker på meg, det varmer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der fikk jeg brevet, Sunshine! Første time er par-time --- har du også fått? I begynnelsen av april!

Oj, så fantastiske nyheter :hoppe: Grattis med brev og time! Jeg har ikke hørt noe enda nei. Når ble din henvisning sendt? Min ble sendt for nøyaktig en uke siden i dag, så jeg må vel smøre meg med tålmodighet litt til..

Gode klemmer til deg

9 barn på fem år ja... Det var den andre ytterligheten ;)

Noe nytt ift babyprosjektet?

Ja, jeg tror jeg holder meg ett sted midt i mellom :jepp:

Ingenting nytt nei. En uke siden henvisningen ble sendt i dag, så jeg må no pent vente en stund til er jeg redd. Men jeg springer raskt til postkassen om dagen :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei miss sunshine!!!

har du fått brevet ditt i posten nå??? Blir så spennende dette her!!!!! :hoppe::hoppe::hoppe: Får bare smøre oss med tålmodighet!! håper du har det fint!!Klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Ja, nå var det en stund siden jeg var innom her sist. Har rett og slett ikke orket, hat hatt en litt tung periode i det siste. Har bevisst prøvd å la være å tenke for mye på babylaging og prøverør. Føler at det har hjulpet litt hvertfall, godt med en liten pause :)

I forrige uke ringte jeg Haugesund og fikk vite at vi hadde fått time til forsamtale i slutten av mars. Ble kjempeglad for det, hadde trodd vi måtte vente lenger. Og gjett hva som skjedde i dag da??? De ringte fra Haugesund og sa vi kunne få time til forsamtale i neste uke hvis vi ville!!! Og det ville vi selvfølgelig :jepp:

Så nå er vi rimelig spente her vi sitter, SÅ klar for å komme igang :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå var det en stund siden jeg var innom her sist. Har rett og slett ikke orket, hat hatt en litt tung periode i det siste. Har bevisst prøvd å la være å tenke for mye på babylaging og prøverør. Føler at det har hjulpet litt hvertfall, godt med en liten pause :)

I forrige uke ringte jeg Haugesund og fikk vite at vi hadde fått time til forsamtale i slutten av mars. Ble kjempeglad for det, hadde trodd vi måtte vente lenger. Og gjett hva som skjedde i dag da??? De ringte fra Haugesund og sa vi kunne få time til forsamtale i neste uke hvis vi ville!!! Og det ville vi selvfølgelig :jepp:

Så nå er vi rimelig spente her vi sitter, SÅ klar for å komme igang :hoppe:

Så morro da at det går fort da :) Ikke alle det går like fort me..

Lykke te :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Ja, nå var det en stund siden jeg var innom her sist. Har rett og slett ikke orket, hat hatt en litt tung periode i det siste. Har bevisst prøvd å la være å tenke for mye på babylaging og prøverør. Føler at det har hjulpet litt hvertfall, godt med en liten pause :)

I forrige uke ringte jeg Haugesund og fikk vite at vi hadde fått time til forsamtale i slutten av mars. Ble kjempeglad for det, hadde trodd vi måtte vente lenger. Og gjett hva som skjedde i dag da??? De ringte fra Haugesund og sa vi kunne få time til forsamtale i neste uke hvis vi ville!!! Og det ville vi selvfølgelig :jepp:

Så nå er vi rimelig spente her vi sitter, SÅ klar for å komme igang :hoppe:

Hvordan gikk det? Var dere på forsamtale? Det må være godt og spennende når det endelig skjer noe etter å ha prøvd så lenge! :)

Lykke til videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...