Gå til innhold

Prøvekaniner til tarot legg?


Gjest lambada

Anbefalte innlegg

fortid:

kan tyde på at det har vært en tid med moderasjon å sparsomhet. at det tok litt tid å finne det rette "blandingsforholdet".

kan også være at du har måttet gå på kompremiss med noen aller samarbeidet. det kan også bære deg selv du har hatt konfliketer med... ( må innrømme den syns jeg vær litt vanskelig,, eller spesiell)

vær så snill ¨å svar på dette, blr litt satt ut nå :sukk:

Hehe dette var jo svært åpent, har absolutt ikke vært noe særlig moderasjon og sparsommelighet i det siste, men har vært et lite kompromiss med samboer ang. bosted. Ingen konflikter, igrunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei=) Syns sånt er så spennende!

Jente 19

Tyr

1988

Lurer mest på kjærlighet, vil jeg snart møte noen?

og burde jeg satse på sykepleiestudiet?

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lambada
Kvinne, 21 år, skytte :) Kjærlighet takk!

fortid:

det ser ikke ut som om det har gått helt din vei tidligere. du har måttet senke dine "krav" å godta situasjnen.

Nåtid:

korte viser til at nye muligeter kommer fordi om du kansje opplever en form for avisning. du må åpne nye veier for å komme deg vidre. ikke alle veier er enda prøvd.

( det ser ut som om du har noe økonomiske problemer fortiden..)

fremtid:

det tyder på at du får et vendepunkt, å det er viktig å ikke stå i mot denne utviklingen. hell å lykke står for tur hvis du flyter med uyviklingen. du må se ting fra et større perspektiv, det kan nok hende at du til nå bare her vært opptatt av deg selv.

tilbakemelding:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lambada
Hehe dette var jo svært åpent, har absolutt ikke vært noe særlig moderasjon og sparsommelighet i det siste, men har vært et lite kompromiss med samboer ang. bosted. Ingen konflikter, igrunn :)

kansje du tolket det første som økonomisk? det var ikke det jeg mente,, men ble uansett litt klokere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Tone_*

Kan du si litt om helse og økonomi. Jeg er kreps og født i 1969. Håper du får tid til å se på det. Takk skal du ha!! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forhåpentlig meg også hvis du har tid. Jeg er Jomfru, 1962 modell og vil bare vite litt generelt om svært nær fremtid. Har noe som skal skje snart som jeg håper går den riktige veien....hvis ikke så blir det en trist jul :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky
tok et generellt legg på deg jeg:)

Fortid:

kortet viser til at du har tatt menge valg som du har fått viljen din på. du har triumfert deg igjennom hele veien.

og ikke hatt noe probøemer med å måte nye hindringer.

Nåtid:

det kan se ut som du står ovenfor at valg, gjenrne som har med kjærlighet å gjøre. du må ta en avgjørelse ved å bruke tillit å intuisjon ikke logikk og intellekt. uansett hva du velger vil det være det riktig i øyeblikket,,

det blir skuffelse også pga av at noe må du velge bort.

Fremtid:

noe bli å stoppe opp for deg, ang relasjoner. du har alt men alikavell ikke tilfredstilt å du hvet ikke helt hvorfor.

kansje det kan være at forholdet har blitt en vanesak.

du blir mest sannsynlig vis å føle en mangel på spenning.

å igjen , tilbakemelding, vil jeg gjerne ha:)

Fortid: er sant jeg har hatt endel hindringer, men kommet meg over alle som èn!

Men føler vel det ikke noe er "å triumfe gjennom på". Men sunne valg som er bra og riktig for mitt liv. Hindringene har vært mer alvorlig enn type: "du får ikke den og den tingen".

Nåtid: Jeg/vi har drivet og vaklet mellom å få barn nå eller vente.. Men har altså bestemt oss for og slutte med p-piller, og se hvordan det går.. Det med noe som velges bort er jeg ikke sikker på..

Fremtid: Joo, skal jo gifte meg og få barn... Jeg har hatt en tendens til å kjede meg i forhold ganske kjapt. Hadde håpet og trodd det ikke skulle skje i dette forholdet da! (kan jo ta dette som en advarsel og hindre at jeg kjeder meg i dette forholdet??)

Tusen takk!! Føler at du absolutt er inne på noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Hei Lambada, får jeg være prøvekanin og? Jeg liker så godt tarot, synes det er spennende :)

Kvinne, 22.12.87 (steinbukk)

Tre spørsmål:

Hvordan blir økonomien min fremover?

Har jeg valgt riktig karrierevei?

Hvordan blir fremtiden med forloveden min?

Bare si ifra hvis det er for spesifikt, og tusen takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du har tid etter alle de andre som vil være prøvekaniner så hadde det vært hyggelig med noen råd.

Jente, 23, vannmann.

Lurer på kjærlighetslivet som så mange andre, burde jeg satse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det er mange andre som også vil ha svar, men jeg håper du har tid til meg også... :sjenert:

Kvinne, 27, skytte

Jeg lurer på hvordan det vil gå mellom meg og min samboer, jobb, og livet generelt de neste årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...