Gå til innhold

Prøvekaniner til tarot legg?


Gjest lambada

Anbefalte innlegg

Gjest lambada

noen som har lyst til å være prøve kaniner?

er kjekt med litt øving.

vil gjerne da ha tilbakemelding om det stemmer på dere.

hadde vært passelig med ca 5 i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp! Hva trenger du?

Kvinne, Skytte,Ild.

Vil gjerne vite om det går bra med meg og den nye kjæresten jeg da.

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lambada
Jepp! Hva trenger du?

Kvinne, Skytte,Ild.

Vil gjerne vite om det går bra med meg og den nye kjæresten jeg da.

:rødme:

jeg er som sagt nybegynner,

det som er situasjonen nå med deg, som jeg " ser" det er at du har litt vanskilig for å slippe han inn på deg, å at du ikke helt stoler på deg selv ang han..

det du trenger er å rett å slett ha tro på deg selv, for dette går den riktig veien. å siden du kansje har holdt tilbake så må du slippe deg mere løs å vise han hva du føler.

det du blir å få er at du kansje føler deg litt usikker på denne situasjonen,å da er det viktig å te en pause å finne ut hva du vil, alt er ikke slik det frem står. det antyder at du får flere valg muligheter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er som sagt nybegynner,

det som er situasjonen nå med deg, som jeg " ser" det er at du har litt vanskilig for å slippe han inn på deg, å at du ikke helt stoler på deg selv ang han..

#Det stemmer veldig bra.- etter mye knall og fall generelt sett i forhold, så må jeg begynne å tenke på en annen måte nå, det vet jeg.

det du trenger er å rett å slett ha tro på deg selv, for dette går den riktig veien. å siden du kansje har holdt tilbake så må du slippe deg mere løs å vise han hva du føler.

#Dette stemmer også.- Han føles helt riktig for meg, men jeg er fremdeles redd for å blir såret. Er litt redd for å åpne meg, men er på den riktige veien, som du sier.

det du blir å få er at du kansje føler deg litt usikker på denne situasjonen,å da er det viktig å te en pause å finne ut hva du vil, alt er ikke slik det frem står. det antyder at du får flere valg muligheter..

#Hm- da lurer jeg litt på hva disse valgmulighetene består i- er det mulig at du kan legge/trekke et tilleggskort på dette?

Takk- du er flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lambada
Jeg å :)

Jente, 21, steinbukk

Trenger du mer?

fortid:

dette korte viser at du har brytet opp fra en situasjon som ikke kunne fortsette.

det ser ut som du har nettopp avsluttet et forhold, et kan også være en jobb. du gjorde dette fordi det ikke gjorde deg lykkelig. å det var ditt mål.

nåtid:

det kom igjen opp dette med at du har avsluttet noe, å du føler deg litt hjelpløs ang denne situasjonen. trist og nedenfor. med det er viktig å bearbeide dette slik at du kan komme deg vidre.

det er viktig å huske på at det kommer til å bli stor forandring etter du har kommet deg forbi denne situasjonen, hvor du vil føle deg lettet.

Fremtid:

korte viser til at du blir å få nye mulighet innen jobb sammenheng/ skole sammenheng.

vil gjerne ha tilbakemeilding...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lambada

det er nok det med flere men ja, men korte råder deg til å ikke være naiv å tro at alt er slik det ser ut som. så ikke hopp inn en avgjørelse:)

så bra at det stemte,:) :)

dette var til Hjertesukka:P

Endret av lambada
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kan du legge på meg og? :blomst: Kvinne, tvilling. Jeg lurer veldig på ting som har med jobb å gjøre. Skal jeg beholde jobben jeg har eller skal jeg hoppe på et jobbtilbud jeg har hengende over meg?

Endret av Kosemose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortid:

dette korte viser at du har brytet opp fra en situasjon som ikke kunne fortsette.

det ser ut som du har nettopp avsluttet et forhold, et kan også være en jobb. du gjorde dette fordi det ikke gjorde deg lykkelig. å det var ditt mål.

nåtid:

det kom igjen opp dette med at du har avsluttet noe, å du føler deg litt hjelpløs ang denne situasjonen. trist og nedenfor. med det er viktig å bearbeide dette slik at du kan komme deg vidre.

det er viktig å huske på at det kommer til å bli stor forandring etter du har kommet deg forbi denne situasjonen, hvor du vil føle deg lettet.

Fremtid:

korte viser til at du blir å få nye mulighet innen jobb sammenheng/ skole sammenheng.

vil gjerne ha tilbakemeilding...

Jeg føler meg faktisk hjelpesløs, trist og nedenfor ja. Dette stemte ganske bra :)

Og siden du er så flink er det noe jeg lurer på.. :) Om fremtiden når det gjelder privatliv. Er det sånn at du ikke skal vite så mye først eller? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lambada
Meg!!!

Kvinne, kreps...uhm..hva må du vite??

tok et generellt legg på deg jeg:)

Fortid:

kortet viser til at du har tatt menge valg som du har fått viljen din på. du har triumfert deg igjennom hele veien.

og ikke hatt noe probøemer med å måte nye hindringer.

Nåtid:

det kan se ut som du står ovenfor at valg, gjenrne som har med kjærlighet å gjøre. du må ta en avgjørelse ved å bruke tillit å intuisjon ikke logikk og intellekt. uansett hva du velger vil det være det riktig i øyeblikket,,

det blir skuffelse også pga av at noe må du velge bort.

Fremtid:

noe bli å stoppe opp for deg, ang relasjoner. du har alt men alikavell ikke tilfredstilt å du hvet ikke helt hvorfor.

kansje det kan være at forholdet har blitt en vanesak.

du blir mest sannsynlig vis å føle en mangel på spenning.

å igjen , tilbakemelding, vil jeg gjerne ha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lambada
Jente, 25 år, vannmann :)

Vil ikke vite noe spesielt, bare generelt om fremtiden.

nåtid:

det kan tyde på at du går gjennom en tøff periode eller at den snart kommer. du begynner å tvile på deg selv. ikke gi opp. en liten anstrengelse til å du blir å føle deg tilfreds.

korte viser å til avbryelser, forsinkelser og utsettelser, med uansett så blir dine mål nådd.

fremtid:

dette korte viser at nå får du pustet ut og slappet av og samlekrefter. dette er tiden for å tenke gjennom ting og ikke ta en forhastet avgjørelse.

håper på tilbakemelding:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

nåtid:

det kan tyde på at du går gjennom en tøff periode eller at den snart kommer. du begynner å tvile på deg selv. ikke gi opp. en liten anstrengelse til å du blir å føle deg tilfreds.

korte viser å til avbryelser, forsinkelser og utsettelser, med uansett så blir dine mål nådd.

Tja, har vært og er en litt tøff periode, igrunn, men har ikke tvilt på megselv, og håper ikke jeg kommer til å gjøre det heller :)

Godt at mine mål blir nådd, får vente og se på den :)

fremtid:

dette korte viser at nå får du pustet ut og slappet av og samlekrefter. dette er tiden for å tenke gjennom ting og ikke ta en forhastet avgjørelse.

Fra mars bør ting bli mye roligere ja, så det kan godt stemme!

Blir spennende å se fremover og da :)

Kan du legge et kort om fortid og? Artig å se om det stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lambada
Tja, har vært og er en litt tøff periode, igrunn, men har ikke tvilt på megselv, og håper ikke jeg kommer til å gjøre det heller :)

Godt at mine mål blir nådd, får vente og se på den :)

Fra mars bør ting bli mye roligere ja, så det kan godt stemme!

Blir spennende å se fremover og da :)

Kan du legge et kort om fortid og? Artig å se om det stemmer :)

fortid:

kan tyde på at det har vært en tid med moderasjon å sparsomhet. at det tok litt tid å finne det rette "blandingsforholdet".

kan også være at du har måttet gå på kompremiss med noen aller samarbeidet. det kan også bære deg selv du har hatt konfliketer med... ( må innrømme den syns jeg vær litt vanskelig,, eller spesiell)

vær så snill ¨å svar på dette, blr litt satt ut nå :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også veldig gjerne...

Jente, 31 år, vekt

Vil gjerne vite hvordan d går med meg og kjæresten, og fremtiden min generelt.

Blir veldig takknemlig for svar!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...