Gå til innhold

Prøvekaniner til tarot legg?


Gjest lambada

Anbefalte innlegg

Gjest lambada

noen som har lyst til å være prøve kaniner?

er kjekt med litt øving.

vil gjerne da ha tilbakemelding om det stemmer på dere.

hadde vært passelig med ca 5 i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp! Hva trenger du?

Kvinne, Skytte,Ild.

Vil gjerne vite om det går bra med meg og den nye kjæresten jeg da.

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lambada
Jepp! Hva trenger du?

Kvinne, Skytte,Ild.

Vil gjerne vite om det går bra med meg og den nye kjæresten jeg da.

:rødme:

jeg er som sagt nybegynner,

det som er situasjonen nå med deg, som jeg " ser" det er at du har litt vanskilig for å slippe han inn på deg, å at du ikke helt stoler på deg selv ang han..

det du trenger er å rett å slett ha tro på deg selv, for dette går den riktig veien. å siden du kansje har holdt tilbake så må du slippe deg mere løs å vise han hva du føler.

det du blir å få er at du kansje føler deg litt usikker på denne situasjonen,å da er det viktig å te en pause å finne ut hva du vil, alt er ikke slik det frem står. det antyder at du får flere valg muligheter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er som sagt nybegynner,

det som er situasjonen nå med deg, som jeg " ser" det er at du har litt vanskilig for å slippe han inn på deg, å at du ikke helt stoler på deg selv ang han..

#Det stemmer veldig bra.- etter mye knall og fall generelt sett i forhold, så må jeg begynne å tenke på en annen måte nå, det vet jeg.

det du trenger er å rett å slett ha tro på deg selv, for dette går den riktig veien. å siden du kansje har holdt tilbake så må du slippe deg mere løs å vise han hva du føler.

#Dette stemmer også.- Han føles helt riktig for meg, men jeg er fremdeles redd for å blir såret. Er litt redd for å åpne meg, men er på den riktige veien, som du sier.