Gå til innhold

Jakten på de 2 blå!

Angel

Anbefalte innlegg

Gjest Nathalie

Du får kose deg masse, da, Angel... :D

Håper virkelig det blir FULL KLAFF, slik at du kan bare slappe av og nyyyte resten i en 9 måneders tid.... :) (Hvis du skulle være så heldig å få et fint svangerskap, da...)

Lykke til, og som sagt.. KOS DEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Skal krysse fingrene for deg denne mnd, går nok bra denne mnd undertøyet gjør nok underverket skal du se :wink:

LYKKE TIL MEG JAKTEN PÅ DE TO BERØMTE BLÅ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..... jeg tror jeg vet om noen som sanket soldater i dag, hvertfall.... :blunke: Eller hva sier du, Angel???? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..hehe, joda Qlio du har fullstendig rett i det!! :sjarmor::wink:

nå skal dere høre; kom hjem fra jobben (kveldskift på sykehjem), TRØTT og sliten ....mannen min hentet meg, og jeg kunne merke et lite lurt blikk.....hmmGjesp.gif , tenkte jeg, jaja, sikkert ikke noe spesielt.....da vi kom hjem ble jeg fullstendig overrumplet :o ......min kjære mann hadde vasket leiligheten (altså grundig!), laget middag (Taco, mmmm), kjøpt masse blomster inne i stuen OG på soverommet, to champagneglass stod klare, og en flott champagne til kjøl..... hoppe.gif

Kan jeg ha en bedre mann eller???? hjerter_rundt.gif

Så JA Qlio, da ble det kos kos kos kos kos!!!!! Nikke.gif

Så er da hoppuka ferdig for denne gang..er på dag 19, og hadde mest sannsynlig EL på dag 15, altså får jeg nok ikke lengre syklus enn 29 dager...ENDELIG i RUTE!!!!!

Etter pilleslutt hadde jeg jo først en syklus på 29 dager, så 38!! dager, så 33 dager, og nå ca 29 dager......*puh*

Men nå roper mannen min på meg, skal se finalen i VM....

Adios folkens!!!! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Angel!

Endelig har jeg fått sett gjennom hele dagboken din! Det tok nesten tre kvarter! :P:P

Er glad for at du har massiv støtte fra en herlig jentegjeng! Det hadde nok vært langt tøffere å holde motivasjonen oppe uten uttallige heiarop! Deilig å få ut litt frustrasjon innimellom. Jeg har anbefalt alle prøvere jeg kjenner å skrive dagbok her. Jeg tror jammen jeg skal anbefale dem å se ekstra godt å se på dagboken din! :wink::wink:

Det er kanskje ingen trøst for deg, men jeg tror det kan være en trøst for mange andre å lese i dagboken din. Det er deilig å vite at man ikke er alene. Jeg rakk aldri å bli en skikkelig prøver jeg..., men jeg tror kanskje det kan være litt bra også. Å prøve litt først mener jeg. Tenk hvor glad du blir når dere endelig har fått det til!? Du kjenner det kribler litt i magen, kanskje hjertet slår ekstra fort det ene minuttet det tar før testen viser resultatet. Og så: TO BLÅ!

Etterpå løper du jublende inn til din kjære for å vise to nydelige blå streker. Der er ikke så dumt det heller?

Blir spennende å følge med deg videre :blunke:

Klem Helene Harefrøken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Helene Harefrøken!!

Takk for en kjempefin hilsen!! Litt lang dagboka mi nå ja, men jeg skal skrive den ut når jeg er "ferdig", og tror det blir et flott minne....og JA, det er noen herlige jenter her inne som støtter meg og trøster meg på alle måter, er blitt så glade i dem alle sammen!!...*rørt*.. :cry:

kos fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Angel jenta! :D

For en mann du har!!!!!! Vasker og lager middag og har champagne på kjøl!!!!!!!!!! :D Ikke rart det blir kos av det!!! :D :D

Så nå som hoppuka er vel overstått så er det vel på tide med litt kamprop igjen da!!

Jeg heier på deg alltid jeg. Vil ha deg med inn på SM så fort som overhode mulig! :D

Mens er ut,

Baby er inn!!

Mens er ut,

Baby er inn!!

Mens er ut,

Baby er inn!!

Mens er ut,

Baby er inn!!

Sånn...*puh*

Nå er fingrene og beina krysset for deg !!!!!

Stor klem fra,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Åååååååååååå..............

*sukk*

Tenker meg du smelta heeeelt når mannen din var SÅ snill og romantisk! Det er jammen ikke rart det ble masse kos der, nei... Det er utrolig deilig å ha en slik mann, ikke sant? (Min slår på stortromma innimellom han også, skjønner du... :) )

Håper det ble klaff!

Deilig for deg at syklusen din antageligvis endelig er i rute igjen, da. Blir så mye irritasjon og krøll når den ikke er det!

Lykke til, da Angel!!

Gleder meg til å høre mer fra din kant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Angel! :)

*puhh* det tar sin tid å lese gjennom dagboka di ja :ler:

Ville bare takke deg for at du tok deg tid til å ønske meg velkommen som dagbokskriver, hyggelig å se at noen "bryr seg" :smile:

Oppdaget at vi er kommet like langt i syklusen du og jeg, dag 20 i dag, sant? Blir spennende dager dette :lol:

Måtte le litt da jeg leste om den drømmen din tidlig i dagboka :ler: minte meg på en drøm jeg hadde da jeg gikk gravid med tulla vår... drømte at jeg fødte en sønn på 10 (!!) kilo, som hadde langt hår og tenner... :hoho:

Ønsker deg lykke til, og håper vi begge kan teste positivt om 1-2 uker :wink:

-linda-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Åhhhhhhh for en koselig mann du har da, får kansje hinte litt på min hi,hi.

Neida han e så skjønne min atte :D

Så var hoppe uka ferdig, HÅPER DET BLE EN FULLTREFFER!!!

Dere skal ikke til stavanger og få med dere vollyballen da?? Mye liv i byn da....

Nå har jeg bare 4 dager igjen og jobbe før det er SOMMERFERIE, skal bli herligt me sol på kroppen hi,hi

Håper du tester to blå denne mnd.

MENS UT,

BABY INN

MENS UT,

BABY INN

MENS UT,

BABY INN

MENS UT,

BEBY INN.

Heiv meg på komrpet til Tuva jeg :P

LYKKE LYKKE TIL!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det , Angel? :)

Når er det tante IKKE skal komme på besøk?

Det er så flott at du og mannen din koooser dere skikkelig i prøvetida!!!!!!! :P

KLEM!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jentene mine!!!

Takk for koselige hilsener alle sammen...... :D :D

Ja, skal vi se...beregnet tanteankomst er 10 juli, da er det 15 dager siden EL.......Tenker nesten ikke på det i det hele tatt!!hele denne syklusen har jeg tatt det skikkelig med ro, og ikke stresset i det hele tatt!! :D ..syns jeg har vært flink jeg!!! :kul:

Har fått ØMME brystvorter igjen, hadde ikke det sist syklus og det syns jeg var merkelig??..men nå er det tilbake iallefall!!...(mannen har fått forbudt område akkurat der nå ja:sjokk:

Har dessuten masse stikninger/kramper i magen, som vanlig mellom EL og mens....jaja, tiden får se...skal IKKE strewsse og lete etter symptomer denne gang (eh, så langt det går da.... :wink: )

Ellers går dagene i jobb og visninger....ikke lett å finne noe passende for oss.....de husene vi har råd til er i skikkelig dårlig stand!..kan ikke ta så dyrt lån enda, ettersom jeg fremdeles er student! :( ...men vi finner nok noe passende til slutt!

Jaja, hadde vel egentlig ikke så mye på hjertet idag egentlig, :)

masse klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helluh.

*Lil'sis drysser baby-støv over hele Angel* :P:P

10. juli er jo ikke så mange dager til, selv om de kan være lange nok... :)

Har du bestemt deg for når du vil teste? Ettersom jeg nå har gitt deg meget effektivt baby-støv, tror jeg ikke tanta klarer å komme på besøk!!! :P

Hva sier magefølelsen? -Min stemte... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Angel jenta!

Kommer innom en snar tur for litt mere kamprop!

Mens er ut,

Baby er inn!!!

Mens er ut,

Baby er inn!!!

Mens er ut,

Baby er inn!!!

Mens er ut,

Baby er inn!!!

Hvordan går det Angel?? Har du noen tegn på noe som helst?? Har du vært innom SG ?? Det er en melding til deg der. :)

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...joa, det går bra med meg!...mensenvondt og ØMME brystvorter.. :o ...*au*

Kjedelig å vente på tanta, men prøver å ikke tenke på det..er så mye som skjer nå for tiden...skal på Spiderman ikveld..Stavangertur i morgen, (mmmm Pia, FINNS IS here I come!!! :hoho: )

Tuva, har slurpet i meg nok støv for resten av året :wink: ..takker og bukker!!..og takk for kampsang ja!!!..snill du vettu!!

Oki, da får jeg tutle meg avgårde, skal jo på kino snart......mmm, da blir det popcorn, M og brus... :briller:

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEISANN ANGEL :lol: :blunke:

Hvordan hadde dere det i Stavanger?? Ble det is og vollyball på deg??

Vi har vært i Sirdalen denne helgen,men været kunne vært bedre...det var akkurat 1 år siden sist vi var der,men da var det 10 gr mer så det sier jo noen om temraturen vi har her i juli mnd.

Takk for hilsen i dagboka mi så koelig......nå har jeg lest gjennom hele dagboka de og den var jo lengre enn @lfakrøll, og jeg synes den var lang ........skal prøve og lese litt dagbker før ferien resten får jeg ta når jeg kommer hjem.

Får ikke me meg testdagene dine denne gangen heller, men får håpe det står jeg har testet 2 BLÅ :lol::lol:

Nå har jeg pakka og er klar til og fyke til sola på tirsdag har det så travelt i morgen så det er greit alt er klart :briller::briller::briller:

Hvordan går det me husjakten??Lagt inn bud på noen??

ØNSKER DEG OG MANNEN DIN EN NYDELIG SOMMER OG LYKKE TIL PÅ JAKTEN PÅ HUS OG BARN :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lås døren i morgen, ingen tante slipper inn, bare så det er helt klart!!!!

Ellers er jeg spent på hvordan det går med kjøp av hus/leilighet, det er en spennende tid det også. Vi er på trappene til å gjøre det samme når vi kommer hjem fra bryllupsreisen.

Ja, jeg vet vi sa at vi skulle vente til neste vår, men Qliomannens motorsykkel er blitt utsatt for hærverk for 2.gang på kort tid, og da mister man litt lysten til å bli værende..... *hmph*

Kos deg, lille venn,

husk at Qlio er glad i deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeei Angel!!!

Nå begynner thrilleren igjen....kommer den skumle tanta eller ikke?

Har du låst igjen døra skikkelig som Qlio nevnte? Sett en stol under håndtaket også du...sånn i tilfelle :blunke:

Jeg håper virkelig at det blir 2 blå denne gangen...XXXXXXer fingre for deg!!!!!

Når skal du teste deg hvis tanta ikke dukker opp i morgen?

Kanskje det blir en fin bursdagspresang til Angelmannen? Det hadde vært såååå kult da!!!! Men ikke sikkert du klarer å vente helt til fredag?

Dere får ha lykke til med boligjakten, håper dere finner noe snart!

Jeg mener å ha hørt at mot høsten er det flere hus til salgs enn i sommerferien, så hold ut! Dere finner drømmeleiligheten tilslutt!

Kos deg i sommer vennen!!!!

Suss og klem

fra Zafir

PS...har kjempedårlig samvittighet for at jeg ikke er så ofte innom KG, men jeg tenker på dere hver dag! Tiden løper avgårde når man er på nett, og familien krever litt oppmerksomhet de også :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Girls! :briller:

Ja, så begynner dagen å nærme seg....har høy temp enda, og er sliten og trøtt...var hjemme fra jobben idag, var kvalm :( meeeeen, jeg prøver å ikke fokusere på symptomer, får jo bare nye hver måned allikevel.... :roll:

Boligjakten ja...veeeel, finnes mye dritt der ute i den store verden ja! altså, elendige leiligheter og hus so netsen holder på å kollapse..jaja, får fortsette letingen, skal se på en selveierleilighet i morgen, på samme byggefelt som mine foreldre og besteforeldre bor..(takk og lov for at det er et STORT byggefelt, neida, hehe, tuller littebittegranneidagjeg :hoho: )

Dessuten så kan det hende jeg har lurt tante Rød denne gangen....skrev et brev til henne som jeg har lagt som vedlegg her:

" Kjære Tante Rød!

Håper du har det fint der du er. Jeg har det alle tiders her i Haugesund, men savner mange i familien min. Jeg kom derfor da med den lysende ide om å arrangere et slekstreff!! Var ikke det en fin ide??...Først tenkte jeg at jeg ville holde det her i Haugesund, men så tenkte jeg, hadde det ikke vært fint med en utenlandsreise med hele familien til Langtvekkistan?? Der har jeg hørt at det skal være fint å feriere..Derfor, tante Rød, spanderer jeg en hel uke på deg og dine....men vi kan dessverre ikke reise sammen, da jeg og min mann allerede har reist for å fikse istand en overaskelse for dere! så jeg har derfor lagt ved en flybillet til Langtvekkistan, avgang allerede ikveld! Det klarer du nok, du har vel ikke så mye å gjøre allikevel? Ha en finfin flytur (den tar visstnok 345 timer, men du får sysselsette deg med litt snop, video, avis, blader osv..flyvertinnene er nok greie)

Vi skal ha det mega gøy på ferie ikke sant??...Ta med godt humør!!

Snakkes Tante!....hilsener fra din kjære niese! "

Så som dere forstår, hihi, så tror min kjære tante at hun skal på slektstreff i Langtvekkistan....men vi skal jo bare være hjemme!!...dessuten så fikk hun bare en enveisbillett, men det finner hun sikkert ikke ut før hun skal hjem allikevel, fordi hun er litt senil/distre *knis*

Så ADIOS tante, ha en fiiiiiiin tur!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: Du, kan du sende en slik til min tante også????

Adressen hennes er:

Tante Qliosen

Uønsketvei 666

0000 Oslo

På forhånd tusen takk for hjelpen!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...