Gå til innhold

Jakten på de 2 blå!

Angel

Anbefalte innlegg

Huff, det var trist, kommer til å savne dagboken din veldig masse. Trodde dere hadde 1 mnd igjen å prøve på, men sjønner jo at det ikke passet med så lange sykluser som du har hatt de siste gangene. :(

Det er ikke enkelt å skal få alt til å klaffe, så da er det lurest å vente til man er økonomisk sikret. Barn er ikke billige i drift. :)

Håper det blir baby fort på dere når dere begynner å prøve igjen.

Lykke til med studiene, og kos dere.

Cobra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååååååå.............Angeljenta............

Feller noen tårer her jeg sitter...... :(

Kommer til å savne deg og dagboka di masse, masse, men jeg forstår hvorfor du vil ta en pause.

Jeg henger meg på det som Zafir har skrevet før meg. Du vil nå stå bedre rustet til neste prøveperiode. Du er mange erfaringer rikere, både med hensyn til temping, el-slim og den lunefulle tanta(ønsker henne dit pepper'n gror :x ).

Håper jeg ikke mister all kontakt med deg, men at vi kanskje kan treffes på msn innimellom.

Masse Lykke Til videre jenta mi!!!!!!!!

Stooooooooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klemmer Angel-vennen sin*

Det var godt å snakke med deg på MSN. Håper du får en fin tid som ikke-prøver. Det var grufattelig trist at det skulle gå sånn som det gikk! Men du er en sterk og fin dame, så dette skal du nok klare å komme deg igjennom. Håper vi fortsetter å prates på MSN, sånn at jeg får høre hvordan det går med deg.. Og husk; Vi er her når du kommer tilbake!!!

Kos og klem fra Sessa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...

I`M BACK!!!!! :hoppe:

Tenk hvor fort disse månedene har gått! :o *leser lenger opp på siden der jeg sist skrev den 19 aug*....*regner litt* oi, det er ca 9 mnd siden! et heeelt svangerskap, hehe...

Men selv om jeg har åpna dagboken min nå, så kan jeg ikke starte prøvingen riktig enda, og det er det 2 grunner til;

- jeg er med i en internasjonal studie som forsker på livmorkreft, og får vaksiner i forbindelse med dette. Disse vaksinene er ikke bra for et evt foster. Jeg får siste sprøyta i begynnelsen av august, så etter det er banen klar :wink:

- jeg har sommerjobb på kirurgisk avd frem til begynnelsen av august, etter det må jeg ta ekstravakter osv for å jobbe og håpe på et evt vikariat/fast stilling (lite trolig da det er vanskelig å få fast jobb her i hgsd sjukehus)....så jeg må vente til august for å se an jobbsituasjonen for å se hvor mye jeg kan få jobbe med tanke på permisjonspenger..men dette ordner seg :wink:

Altså kan ikke selve prøvingen starte før aug/sept men jeg skal slutte med pillene nå for å stabilisere syklusen min litt....for de som ikke har lest dagboken min tidligere så hadde jeg en meget ustabil syklusperiode etter pilleslutt, og det var veldig frustrerende..... :roll:

ÅH, det er så spennende å tenke på at vi skal prøve snart!!! Får mensen imorgen (hehe, er jo ganske greit å gå på piller da, vet jo eksakt når man får mensen!)....og tar min siste pille når mensen slutter om 4 dager!!!

Ellers i denne vente-perioden som jeg kan kalle det, så har jeg og :skjegg: mye å glede oss til;

- skal på fluefisketur i slutten av mai i Sverige sammen med svigers

-blir ferdig utdannet sykepleier :D

- pusser opp leilighet

- får mye besøk fra familie og venner i Sverige i løpet av sommeren

- skal reise til Rhodos i 2 uker i slutten av august :briller:

Så denne tiden kommer til å gå fort ja! :D

Regner ikke med å være like aktiv her inne de første 3 ukene, fordi jeg skal ha avsluttende eksamen i sykepleie den 23 mai!! :sjokk: gleder meg til den er overstått iallefall....men skal holde dere oppdaterte på hva som skjer med min lunefulle kropp, og hvordan den takler pille-stoppen denne gang.....

ALLRIGHT! :eeeh: da var dagboken min åpen igjen, JEHUUUU så moro!!

SNAKKES!!!!!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæææære Angel vennen!!!!!

Så godt å se deg igjen her. Tiden har som du sier jammen gått fort gitt. Her sitter jeg med en sønn på 3 mnd ( til tirsdag). Det er ganske sprøtt! Skal prøve så godt jeg kan å følge med deg fremover nå :) Får abonnere på siden, så går det nok i orden!

Jeg ønsker deg i alle fall all verdens lykke til fremover. Du har en kjempe spennende tid i møte!

Kos og klem fra Sessa (og Even)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du !!

Back in business ser jeg - endelig ;) @lfakrøllen ville bare ønske deg velkommen tilbake som aktiv dagbokskriver igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halloen Angel :sjarmor::sjarmor:

Så gøy du er tilbake igjen selv om du ikke er prøver enda så er du jo dagbokskrive, KJEMPEKOZ.

Gleder meg til og følge jakten på de to igjen, håper dere lykkes fort kansje vi lykkes på likt??

Lykke til på eksamen vær flink i eksamenstidene siste innspurt nå jenta mi :wink:

klemmer fra pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sola

hei og velkommen tilbake :D

ønsker deg lykke til i tiden fremover både med eksamen, prøving og jobb :D

sola :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Qlio

Der var du igjen, ja!

Velkommen tilbake skal du være!

Håper kroppen din takler p-pilleslutt bra, og at du raskere kommer i stabile sykluser denne gangen! Humøret ditt kommer det nok hvertfall ikke til å gå utover, og mannen din er jo så søt og omsorgsfull at han sikkert hadde taklet det også! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: og :hoppe:

Endelig!!!! Jeg har virkelig savnet deg her inne!

Godt å se deg igjen! :Nikke:

Lykke lykke til med eksamen! Tenk at du er snart ferdig utdanna...*sukk*

Det blir kjekt ja!

Masse klemmer fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :D

Takk for koselige tilbakemeldinger! Var nesten redd jeg ikke var velkommen tilbake lenger, hehe NOT :P

og som forventet; DAG 1!

Og litt vond mage :-? gruer meg til mensene fremover, jeg pleier å ha en veldig vond mensmage, og pillene hjelper mye! MEN hva gjør man ikke for å få seg det man ønsker seg mest i denne verden, og da er ikke en liten vond mage det værste man kan gå igjennom!

Oki, får slepe meg tilbake til de ørten pensumbøkene som ligger klare til meg, har ca 12 STORE bøker å pløye igjennom! HVIS jeg overlever, og bare hvis, så treffer dere meg igjen ganske snart! :wink:

CIAO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Angel

Tusen takk for hyggelig hilsen i dagboken min... Det er klart det er hyggelig at man ser det er noen på sin egen alder her inne...

Spennende at du snart er prøver igjen da.... Ønsker dere lykke til når den tid kommer...skal prøve å følge med...

Forresten; er det ikke deilig å være gift? (Gifta meg sommeren 2002 jeg også)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

ville bare si hei og ønske deg velkommen tilbake! Selv om du ikke prøver fo fullt enda, så blir dette bra! Håper du slipper å slite med dumme sykluser så lenge da. Helst ikkei det hele tatt!!! :lol:

Lykke til på eksamen også! Det går nok bra skal du se! Jeg sliter meg igjennom mange bøker jeg også og det er ikke enkelt faktisk.

Klem fra Magnhild og knerten

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Angel!

Tusen takk for oppløftende melding i min dagbok :D

Du har så rett, opp med hodet og prøv igjen!! Skal jo ikke klage vi som kun er på annen prøvemåned!! Hadde jo innerst inne ikke regnet med at det skulle skje noe med det første heller! Men må innrømme at håpet det er stort :D Er det samme som med lotto, forventer absolutt ikke å vinne storgevinsten, men skvetter alltid like høyt når telefonen ringer lørdag kveld... :ler: Er vel egentlig litt evig optimist, i allefall de gangene jeg glemmer å være pessimist.... :blunke:

Ville bare stikke innom å ønske det lykke til med prøvingen, og slenger på et lite lykke til ønske på eksamen også.. regner med at det er derfor du sleper deg bort til 12 store pensumbøker :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Qlio; Still going strong! :briller:

Takk for koselige innlegg Bizzy og magnhild, alltid kjekt når noen har vært innom :D

Idag har jeg vært med på operasjon. Ettersom jeg er i kirurgisk praksis skal vi være med på en del operasjoner, og har til nå vært med på 2 tonsillectomier (fjerne mandler), 1 strumaoperasjon og idag var jeg med på en hvor de fjernet en svulst dypt nede i kinnet :o det er så utrolig facinerende å se på operasjoner, se anatomien i virkeligheten. Ikke er det så ekkelt heller, det er lukten som er verst :-?

Jaja, idag er siste mensdag og siste pilledag...JEHUUU! Så får vi se hvordan kroppen min takler det denne gang, er spent på det!

Hadde vel egentlig ikke så mye på hjertet idag, prøver bare å finne masse unnskyldninger for IKKE å lese;

-ja men jeg MÅ jo sjekke dagboken..

- og oppvasken, badet og støvsuging, ja det bare MÅ tas idag

- og Happy hour på Tvnorge, kan jo ikke gå glipp av no der (siden det er sååå mye kjekt :roll: )

- og gudbedre meg, *ser meg i speilet*..jepp, jeg MÅ stripe håret idag også.......

akk ja, får vel lese imorgen da :ler: ........liksom! *tar meg selv hardt i nakken og drar meg bort fra PC-en,*..bøkene ligger på stuebordet...*sukk* *sukk* og *dobbeltmegasukk*

(er det synd på meg nå? :ler: ) Det syns jaffal JEG!!

torsdagsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Heisann Angel!!!

Hvordan går det med eksamenslesingen?+Du er kansje ferdig med eksamen snart??

Gleder meg til å ha de tilbake til fullt igjen :lol:

LYKKE TIL MED EKSAMEN :blunke:

KLEMMER FRA PIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp angel

Går det greit med lesinga di? Misunner deg ikke!!!

Men stå på!!! Du fixer det... Snart er det sommer...

Lykke til på alle eksamener...

Og du... tusen hjertlig takk for kjempehyggelig melding i dagboka mi...

Vi tastes...

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for eksamenslykkeønskninger begge to!!!!! :D

..jeg lever enda, såvidt :ler:

nå vil jeg bare bli ferdig med den pokkers eksamenen!!!! er dritlei av å lese :x

pliis pliiis pliss, kjære gud, la oss få et emne jeg kan om!!!! (vi får 1 sykdom vi skal ta oss av) la meg ha lest på rett pensum!!!

Forteller på fredag hvordan det gikk!

kjenner det i magan nå ja :-? ...*trykk pusten dypt Angel, dette må du bare klare!*

For hvis jeg ikke klarer det, så blir jeg ikke sykepleier før i august, og da mister jeg mange penger i sommer på ferievikarjobben min :-?

Tenk positivt, tenk positivt.........

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 100% sikker på at eksamen går bra!

Aldri vært i tvil, du har vist gode resultater på alle eksamner/oppgaver så lenge jeg har kjent deg, så dette er det breømte kakestykket (piece of cake *ler*). Det er bare en igjen, den har du i morgen, og så er du ferdig! Du kommer til å bli en fantastisk sykepleier, pasientene i Haugesund kommer til å elske deg!!!!

Ha en finfin dag, og lykke til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...