Zafir Skrevet 23. mai 2003 #281 Skrevet 23. mai 2003 Lykke til med eksamen Angel!!!!!!!! Dette går bra! Snart er du sykepleier *Klem* fra Zafir
Angel Skrevet 23. mai 2003 Forfatter #282 Skrevet 23. mai 2003 Hei og hopp og fallerallera!!!!!!!! Jeg tror jeg kan regne meg som sykepleier nå! Kult! Eksamenen gikk veldig bra (tror jeg, jo jeg har en good følelse..)..vi fikk velge mellom 2 oppgaver, diabetespasient eller kreftpasient....jeg kunne like mye om begge oppgavene, men siden jeg nettopp har hatt hovedoppgave om diabetes og livskvalitet, vill jeg prøve meg på sykepleie til kreftpasienten.....skrev 26 sider, og verker i armen nå MEN JEG ER SÅ GLAD DET ER OVERSTÅTT!!!!!!!! Takk for lykkeønskninger folkens!!! Nå skal jeg bare slappe av og kose meg mannen ikveld....jeg skal lage hjemmelaget pizza og så skal vi se idolfinalen...deretter skal vi se filmen: Flukten fra Hønsefarmen..hihi, den ser så kul ut!! og som jeg sa til mannen min da han hentet meg; nå skal du få kona di tilbake jeg har vært stressa, lest morgen og kveld, bodd på soverommet (leser i senga ) så vi har ikke akkurat snakket eller sett så mye til hverandre..og det kjenner jeg..savner å sitte i armkroken hans om kvelden og bare slappe av....*stjerner i øynene* nå er det bare han og meg!! Ha en god helg jenter, så "snakkes" vi!!! :kysse: klem fra "sykepleier"
Gjest Qlio Skrevet 23. mai 2003 #283 Skrevet 23. mai 2003 Gratulerer med vel overstått eksamen. Som jeg sa til deg på SMS har jeg tenkt masse på deg i dag. Har du kjent de gode vibbene jeg har sendt til deg? *ler* Nå får du ta deg en velfortjent hvil, og kose deg masse med Angelmannen og den gode hjemmelagede pizzaen (snakker av erfaring). *klem*
pia1006 Skrevet 25. mai 2003 #284 Skrevet 25. mai 2003 Gratulerer med overstått eksamen Ja nå er det vel hærlig å være ferdig med eksamen og bare nyte dagene med mannen din Gleder meg til du begynner som prøver igjen ikke lenge igjen nå jenta mi Ha fortsatt fin søndagskveld Pia
Cr@sh Skrevet 25. mai 2003 #285 Skrevet 25. mai 2003 Hurra!!! Vil bare få gratulere deg med overstått eksamen... Eller kanskje jeg skal si: Og du: Takk for hilsen i dagboka mi...
Angel Skrevet 3. juni 2003 Forfatter #286 Skrevet 3. juni 2003 Heisannten! Er visst en liten stund siden jeg skrev noe nå ser jeg, men det er fordi vi nettopp har kommet hjem fra fluefisketur med svigers i Salen (Sverige, ved grensen ved Trysil, uttales sælen men jeg hadde jo ingen svensk a ) Vi reiste onsdag med en lånt bobil og møtte svigers i salen. der fisket vi og koste oss i noen dager. Været var flott og jeg fikk øvd meg litt mer på fluefisketeknikken min. Dere skjønner, hele den svenske familien min er skikkelig friluftmennesker, og Angelmannen eeelsker å jakte/fluefiske..jaja, så da måtte bare hu Angelmor starte treninga da OG; jeg fikk de 2 største fiskene!!!!! *stolt* Angelmannen var veldig stolt av sin konepone Det var hyggelig å treffe svigers igjen også (jeg har verdens beste svigerfamilie!!!) og dagene gikk så altfor fort! men vi treffes ofte, så det går bra....dessuten så har foreldrene mine blitt kjempegode venner med svigers, og det er SÅ koselig...i julen var hele familien min hos dem og feiret svensk jul... Dessuten er jeg nå kommet til dag 30. Ingen mens i sikte, men den kommer nok regner jeg med...vi har jo egentlig ikke begynt prøvingen, og skulle være forsiktige denne mnd, men det gikk visst i glemmeboka :oops: men tror allikevel ikke at vi har hatt sex på utrygge dager....jaja, får se, vil iallefall ha mensen nå slik at kroppen min kan begynne å komme i rute igjen....dessuten så er jeg så lei av de ømme brystvortene jeg får de siste 2 ukene i syklusen når jeg ikke går på pillene..det er så ubehagelig!! :-? Idag sovna jeg på sofaen med Angelmannen etter jobb..jeg var så trøtt! Jeg sovner sjelden på sofaen, må liksom sove i senga jeg! Så jeg trengte det nok! Sånn, nå fikk jeg oppdatert litt......skal smyge meg tilbake til Angelmannen og se CSI snart.....og FRIENDS selvsagt!! ( eller forresten, har de tatt sommerferie nå??? får sjekke etterpå...) Ha en fin dag alle sammen!!!
Gjest Qlio Skrevet 3. juni 2003 #287 Skrevet 3. juni 2003 Høres ut som om du har hatt en fin tur, vennen! Gleder meg til dere aktivt starter prøvingen. Jeg håper dere lykkes om ikke så altfor lenge...... og at alt ordner seg mht til jobb! Vi reiser på ferie i morgen, men regner med at jeg er på nett igjen på lørdag. Mange klemmer til deg og mannen din!
Furstina Skrevet 4. juni 2003 #288 Skrevet 4. juni 2003 Det låter som en hyggelig tur i helgen. Jag längtar efter att umgås med min svärfamilj när jag hört hur ni haft det i helgen. Det är mysigt med en familj som bryr sig. Hoppas mensen håller sig borta.
@lfakrøll Skrevet 4. juni 2003 #289 Skrevet 4. juni 2003 Hei Angel-vennen ! Nå var det jammen lenge siden jeg har skrevet noe som helst her *fy-skamme-seg* :evil: Høres ut som dere har hatt en flott weekend sammen med familien. Kos å finne på litt innimellom, behøver jo ikke være rare greiene heller. Min familie og min svigerfamilie kommer nok aldri til å gjøre sånne ting sammen - har problemer nok som det er med å "svelge" spes. min svigerfar selv jeg. Så jeg forventer ikke at mine foreldre skal gjøre det Og er det nå det er på tide å
Sessa Skrevet 4. juni 2003 #290 Skrevet 4. juni 2003 Grattis med overstått eksamen Angel! Krysser fingrene for at alt går supert med både karakterer, babymekking og kjærlighet fremover nå. Men så snill pike du er så ordner nok alt seg på den aller skjønneste måte :D Ønsker deg masse lykke til! Kos og klem
Taurus Skrevet 6. juni 2003 #291 Skrevet 6. juni 2003 Jeg har ikke fått med meg at du har åpnet dagboka di igjen jeg Angel :oops: :oops: :oops: Skammer meg masse!!!! Velkommen tilbake, og gratulerer så mye med overstått eksamen!!!!!!! Min kjære bror sitter i disse dager og svetter over den samme eksamen. De har ikke avsluttende før neste torsdag. Tenk så deilig å bli ferdig med et helt studie!!!!!! Ønsker deg lykke lykke til med prøvingen fremover. Nå klaffer det skal du se :enig_animasjon: Stooor klem fra
Angel Skrevet 6. juni 2003 Forfatter #292 Skrevet 6. juni 2003 Heisann på dusann! Takk for koselige hilsener jenter, alltid så kos når noen har vært innom!! Sessa; Koselig å høre fra deg også! Taurus, Du er tilgitt DAG 2! Fikk mensen igår, og hadde derfor en syklus på 31 dager....herlig! Men jeg vet at den første syklusen etter pilleslutt er ganske normal, det er heller de neste jeg uroer meg for :-? I går var jeg på handletur..fikk kjøpt meg 2 stk flotte sommerkjoler, et knelangt lett skjørt, en flott topp, bikini og selvbruningskrem (som jeg nå sitter så brun og fin :D ) for den nette sum av 600 kr...ikke verst De som kjenner meg veldig godt, vil kalle meg IMPULSIV! Jepp, jeg klarte å være det igår også gitt Var med søster på handletur og havna tilslutt på Glitter...der så jeg noen søøøte nesepiercinger (liiiten blomst med liten rosa sten i) og jeg kjøpte en, kjørte til sykehuset på avd min, fant noen sterile sprøytespisser og desinfekasjonsmiddel...og vips, her sitter jeg med en piercing i nesa Ja, hu Angelmor i et nøtteskall...det samme gjorde jeg angående tattoen min..bestemte meg samme dag som jeg tok den..men angrer ikke da!!! Men nesa er ÆM! trodde ikke det gjorde så vondt! Måtte bruke den største nåla, og blødde som en gris (traff nok en liten blodåre inni der ja)..hehe..så får vi se hvor lenge jeg har den da.....Angelmannen synes også den er søt da! det er vel heller mamsen reaksjon jeg frykter mest (slik som med tattoen)..hehehehe Snakkes jenter! Skal prøve å ikke finne på noe altfor impulsivt til neste gang!
pia1006 Skrevet 7. juni 2003 #293 Skrevet 7. juni 2003 HEISANN ANGEL!!! Det er så kjekt å lese dagboka de, du skriver jo så mass åsså storkoser jeg meg når jeg leser Hørtes ut som dere hadde en flott tur med svigers, jammen ikke verst å få de TO STØRSTE fiskene GRATLA Nå er det 1 mnd til ferie det skal bli deilig, skal ikke noe særlig på ferie så vi satser på det fine været på vestlandet. Har ikke du bursdag snart??? Håper dere får in fantstisk pinse selv om været ikke er helt bra her på vestlandet Klemmer fra pia
Angel Skrevet 11. juni 2003 Forfatter #295 Skrevet 11. juni 2003 Hey hey hey! (inspirert av radioverten Howard idag, etter endel mpetre lytting tidligere idag ).. Nå holder vi på med oppussing..igjen! :D Vi slutter visst aldri vi, hehe.....nå legger vi ( *kremt* eller rettere sagt Angelmannen) laminat på gulvene i stua og gangen..det er en flott mørk Marbou laminat, som står fint til de lys-beige veggene og gardinene....dessuten holder mamsen på å trekke om sofaen vår (3+2+1) om til en beige-lysegrå farge...tror det blir riktig fint tilslutt....etter all denne oppussinga siden vi kjøpte leiligheten så må den ha steget noen tusenlapper ja Igår kveld hadde jeg det fint! Vel, fint var ikke det rette ordet! Jeg tok meg en tidlig dusj (pga var flittig pike å sykla på ergometersykkelen min) og da jeg var ferdig og skulle inn på soverommet for å hente rent undertøy, ble jeg veeeeldig overasket....for å si det slik; et dempet rom med stearinlys og en mann i senga med massasjeolje.....OIOIOI!!! jeg fikk FULL kroppsmassaje på både magesiden og ryggsiden, og en Grand Finale til slutt (trenger nok ikke si at vi koste oss ) Jepp, dette hadde jeg nok fortjent! Nå er det bare 2 dager igjen til jeg får vite om jeg er sykepleier eller ei...*dobbeltmega-trippel-gulp!* Hvordan skal jeg klare å ikke fokusere så mye på det da????? Jaja, den tid den sorg........dommedagen nærmer seg med stormskritt.....(hmm, skulle vært en smiley som holder en hengeløkke eller no her.. ) Jaja, verden går vel ikke under om jeg må ta eksamenen på ny i august..eller; gjør den det??????? :o
Gjest Qlio Skrevet 11. juni 2003 #296 Skrevet 11. juni 2003 Det hørtes herlig ut! *misunn* Så snill Angelmannen er med deg, da. Men du har helt sikkert fortjent det. Det er jeg helt overbevist om! Dere er kjempeflinke i leiligheten, det blir sikkert knallfint (jeg syntes det var flott sist jeg var der også, jeg....... Leiligheten deres har nok steget en del i verdi, hvertfall med tanke på slik det så ut før (slik du beskrev da jeg og @lfakrøll var hos deg). Jeg krysser fingrene for eksamensresultatene, og håper du ringer/sender en SMS når du vet hvordan det går. Lykke til, vennen! *tommelen opp*
Sessa Skrevet 12. juni 2003 #297 Skrevet 12. juni 2003 *SMEEELT!* Du har en fantastisk mann!!!! :D Og jeg er helt sikker på at leiligheten din blir kjempe fin!!! Ha en riktig så fin dag, og tvi tvi for eksamens resultatet! Kos, Sessa
@lfakrøll Skrevet 13. juni 2003 #298 Skrevet 13. juni 2003 *trommer-med-fingrene-på-bordplata* Er så spent på karakteren din jeg nå asså ? Er det ikke idag du får den da ? Nurse Angel *tihi*
Angel Skrevet 13. juni 2003 Forfatter #299 Skrevet 13. juni 2003 Vi fikk ikke vite eksamenskarakteren idag pga 2 helligdager midt i sensuren!!! Urettferdig!! Fordi når VI skal levere inn noe, ja da teller det ikke på fristen vår at det har vært helligdager!!! Så jeg må vente helt til tirsdag eller onsdag!!! Men nå må jeg bare stå: pga jeg er ferdig med praksis, har fått meg ID kort med nytt bilde og der det står sykepleier! Vil IKKE bytte det bort nå asså!!!! Så dere får vente i pine med meg! Som Kaizers sang; Evig pint!! kjenner meg litt igjen ja...
Zafir Skrevet 14. juni 2003 #300 Skrevet 14. juni 2003 Isj! Så frustrerende da! Ikke lett å smøre seg med tålmodighet når det er avgangseksamen det er snakk om! Men jeg tror nok du trygt kan beholde ID-kortet ditt Angelmor Du har jo en god følelse, har du ikke? Jeg fikk selv tilbake resultatene av eksamen forleden dag...strøk på en (men det var jeg veldig forberedt på også, så det tok jeg ikke som en personlig krise. Men surt læl! ) Resten fikk jeg B og C på :) Vi X-er fingre for deg til tirs/ons!!! Klem fra Zafir og Lillebror
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå