Cobra Skrevet 20. juli 2002 #201 Del Skrevet 20. juli 2002 GRATULERER MED NY LEILIGHET. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo-girl Skrevet 21. juli 2002 #202 Del Skrevet 21. juli 2002 Hei Angel, Gratulerer med ny leilighet og riktig god ferie. Måtte den bli fruktbar. Ønsker dere masse lykke til og blåser masse baby støv på dere!!!! Klemmer fra Leo-girl og nurket 3+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 22. juli 2002 #203 Del Skrevet 22. juli 2002 Så hærlig at dere har funnet leilighet!!! Gratulere så mye!! Så nå blir det snart pakking, kasting, sortering og div? Og kjenner jeg deg rett så har du begynt å tenkt på oppussing til barnerom Det blir jo baby snart vet du, selv om ting tar tid noen ganger! Håper dere treffer EL selv om dere er på ferie sammen med flere....spenning i tilværelsen vet du! God tur til trøndelag!!! Og ha en god ferie!!! Kanskje jeg står langs veien og vinker til deg? Med et diiiigert skilt på meg der det står:"ANGEL! NÅ ER DET DIN TUR TIL Å FÅ BOLLER I OVNEN!" Kos deg vennen, så snakkes vi senere! Klem fra Zafir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 24. juli 2002 #204 Del Skrevet 24. juli 2002 GRATLA ME NY LEILIGHET HA EN FANTASTISK FIN FERIE!!!! HOLD OSS OPPDATERT ME IKKE MENS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 31. juli 2002 Forfatter #205 Del Skrevet 31. juli 2002 Heisann!! Så var jeg kommet hjem da....er trøtt, har kjørt over 350 mil på norske og svenske veier..men for en flott tur vi har hatt!!!..det er så mye fint å se på!!..Geiranger, Trollstigen, Stryn, Trondheim...vi bor i et flott land!!...Zafir; Trondheim var jo bnare den kosleige byen da!!!..jeg fikk tatt bilder av Nidarosdomen, og av Stiftsgården, jeg stod på balkongen og vinket som Martha..hihi... Takk for gratulasjoner alle sammen, det skal bli deilig å flytte!!!!...vi overtar leiligheten den 12 august, men har oppsigelse på denne til september..så vi flytter inn sånn pø som pø om 2 uker og fremover...så nå blir det pakking og kasting av alle de tingene jeg alltid skal samle/spare på, i tilfelle vi en gang skulle få bruk for dem...men nei, de ligger fint i skapet enda og bare tar plass...nå skal det kastes!!! er på dag 20.....fikk inn noen soldater på turen ja, vi er så yre så!!! nei, jeg får fortsette å lese litt dagbøker, må oppdatere meg litt.... CIAO!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 31. juli 2002 #206 Del Skrevet 31. juli 2002 VELKOMMEN HJEM!!! Kos deg masse med flytting, alltid greit å få kastet masse skit....... Det var kjempekos å snakke med deg igjen, det er altfor lenge siden sist! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 31. juli 2002 #207 Del Skrevet 31. juli 2002 Ååååååå der var du endelig på plass igjen snuppelure.... - savna deg masse, håper du har hatt en fin ferie med Angelmannen! og at det gir resultater... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 31. juli 2002 #208 Del Skrevet 31. juli 2002 :D VELKOMMEN HJEM :D Kjekt og se at du er tilbake, får satse på at soldatene satte seg fast...heldigen dere som hadde el i ferien slapper av da vet du. Glede meg til og les at du har testet TO BLÅ har troen på deg denne gangen jeg!!! klem fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 4. august 2002 #209 Del Skrevet 4. august 2002 Hei, vennen! Hvordan går det med flyttingen deres? Håper dere overlever varmen. Husk å drikke masse vann i denne heten, slik at dere ikke går i dørken! *ler* Det vil vi ikke ha noe av. Jeg leste innlegget ditt i Tuvas dagbok. Syntes du virket litt trist og lei???? *trøsteklem* Det blir vår tur en gang også, Angel! Jeg gir ikke opp håpet for deres del før mensen er kommet. Så dermed basta!!! Kos dere masse, plei kjærligheten og hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 5. august 2002 Forfatter #210 Del Skrevet 5. august 2002 Kjære Qlio! Du har rett.....så det selv etter jeg hadde skrevet til Tuva....veeel, jeg regner med at mensen kommer i slutten av uka (vet ikke helt hvilken dag pga at jeg ikke har tempet denne mnd)..slik jeg føler det på kroppen så har jeg de samme stmptomene på at hun kommer såre/ømme brystvorter og murringer til tider i magen.. Tror vel egentlig at noe nurk på oss må vi vente på.....kanskje det ikke er meningen at vi skal ha barn akkurat nå, og at jeg må bli ferdig med utdannelsen først?? jaja, vi har jo en prøvemåned igjen da, så vi har jo ikke gitt opp heller, da skal det koses som aldri før!! Men denne mnd har jeg vært totalt avslappet og ikke tenkt på barn i det hele tatt...har ikke tempet og ikke vært opphengt i EL....men jeg var faktisk avslappet sist mnd også, så det hjelper visst ikke så mye for meg, om jeg er stressa elle rikke....EL har jeg jo!! jaja, må fortsette å pakke jeg...guuud hvor mye rot og rask vi har!! :o har vært på søppelfylling og fretex, så nå er vi blitt kvitt mye vi ikke trenger...HERLIG!!! Overtar leiligheten neste mandag, så vi gleder oss kjempemasse!!!!skal bli herlig med vårt eget lille krypinn!! Takk for omtanken kjære Qlio, det går bra med meg, blir bare litt sånn deppa innimellom, og det syns jeg at jeg får lov til avogtil...eller hva???....glad i deg vennen!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 7. august 2002 Forfatter #211 Del Skrevet 7. august 2002 *sukk* dag 27, kan dagene gå noe saktere eller???? dagene snigler seg jo fremover Beregnet tanteankoms ca dag 29..vet jo ikke helt, ettersom jeg ikke har tempa, og ikke vet når EL var...troooor det var dag 15, men når jeg tenker etter så hadde jeg fryktelig mye slim på dag 18-20, men ligna ikke heeeelt på EL slim det da... :o jaja, tiden får vise...trodde jeg skulle klare å være tålmodig denne syklusen jeg, med pakking, flytting osv meeeeen neida.....lille Angel klarer ikke det hun vettu, neida....... Tja, hmmmmm, får vel bare smøre meg med tålmodighet slik so alle andre må...det rare med hele greia er at jeg denne gangen ikke har noe håp om at jeg er gravid..kjenner ikke etter symptomer eller noe....SANT!!!...venter vel mest at tanta kommer med et brak... :x den dumme, stygge, grusomme, fandenivolsk, uvelkommne tanta..... :evil: veel, får vel komme meg tilbake til pakkinga, har tatt stua nå, skal begynne på kjøkkenet....(hmm, det har jeg sagt i 2 dager nå, hehe). og ja, jeg bare må fortelle dere noe.....min kjære gode, snille mann kom hjem i går fra jobben, og satt seg ned i stua ( det vi har igjen av den da ) "vennen, jeg har tenkt litt på jobben idag jeg...når vi blir litt elrdre så har jeg lyst at vi gifter oss på ny/om igjen, jeg synes det hadde vært en fin markering på en eller annen bryllupsdag igjen. Jeg synes det var en så perfekt dag, og jeg elsker deg så høyt, så det vil jeg gjerne at vi skulle gjort. Hva synes du??" Romantisk, JAAA! DET VIL JEG!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 7. august 2002 #212 Del Skrevet 7. august 2002 *sukk* Såååå romantisk han er!!!! Ikke tenk på mensen. Kommer den, ja så kommer den. Ingenting man får gjort med den saken (eller dvs. der har vel sikkert gjort deres for at den ikke skal komme, tenker jeg). Flytting er kjedelig, men belønningen smaker godt. Ingenting (eller hvertfall veldig få) er som å sove Den Første Natten på nytt bosted. Vi drømmer fortsatt om hus, vet ikke hvor lenge vi må vente før drømmen blir sann. Men drømmer er gratis, ikke sant? I dag er det akkuratt 1 mnd igjen til jeg gifter meg med drømmeprinsen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 7. august 2002 #213 Del Skrevet 7. august 2002 Hei Angel! Er du virkelig på dag 27 allerede???? Og bare 2 dager til ikke-mens??? OIOIOIOI!!!!!Dette blir såååå spennende!!! Skal du teste på fredag, eller vil du vente noen dager hvis tanta ikke har dukka opp? Du skal se at trønder-lufta har gjort susen for dere Lite søt Angelmannen da!!! Du er utrolig heldig som har en slik romlemantisk sjærest Du får kose deg med pakking og div...jeg syns faktisk det er gøy å pakke jeg! Får hivd en masse dritt og samtidig sett over hva man egentlig har for noe. Jeg skal også starte et pakke-prosjekt snart...dvs vi må flytte til ei annen blokk som er oppusset rundt påsketider. (De tar for seg ei blokk om gangen, og vi beboerne blir flyttet rundt... ) Jeg må nesten starte sånn smått allerede nå, regner med at jeg ikke orker så mye i des/jan/feb og så blir det jo baby for alle penga etter det. Har allerede pakka vekk masse klær som ikke passer meg lenger, eller som blir fort for smått, og bare det utgjør en masse!!! Har gitt bort en del til Fretex også, har jo så mye som bare ligger der ubrukt i klesskapet i årevis...Godt å få det unna! Ønsker deg lykke til i helga kjære Angel-vennen! Vil mer enn gjerne se deg i SM *håpe håpe*. Jeg reiser "hjem" på fredags morgen, og håper på en hyggelig melding her inne når jeg kommer hjem igjen (søndag)!!! Masse klemmer fra Zafir 12+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 7. august 2002 #214 Del Skrevet 7. august 2002 heisann angel!!!! Oi,oi,oi,oi bare 2 dager igjen før ikke mens for det er det det skal bli denne gangen eller ka?? Er kjempe spendt like spendt hver mnd jeg på meg selv og på andre så jeg skal krysse fingrene for deg jenta mi!! Du har jammen funnet deg en romantisk mann du koz deg me han du så skal du se kjærlighetsbarnet kommer før du aner det. Du er flink til og minne meg på Fins isen må nok ta en tur ned ig ta meg ein tror eg!!!! Glømte jo nesten og takka for hilsen i dagboka mi TUSEN TAKK alltid like koselig Klem fra ei ekta siddis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 8. august 2002 #215 Del Skrevet 8. august 2002 Noe nytt???? Jeg håper alltid jeg, vettu! Den som gir seg er en dritt, og det husker ikke jeg deg som!!! Jeg krysser alt jeg har for dere! Håper dere snart er ferdig med flyttingen, da kan dere nyte resten av sommeren i ny leilighet! Kjempeglad i deg, vennen min! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 9. august 2002 #216 Del Skrevet 9. august 2002 Hei Angel! Ønsker deg LYKKE TIL!!!Jeg håper inderlig at dette blir en gledens helg :D Skal tenke på deg i helga vet du Stoooooor klem fra Zafir 12+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 9. august 2002 #217 Del Skrevet 9. august 2002 Noe tegn til tanta??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 9. august 2002 #218 Del Skrevet 9. august 2002 dag 29 nå :o - hvilke signaler gir kroppen nå.... holder tanta seg borte ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 9. august 2002 Forfatter #219 Del Skrevet 9. august 2002 Hei dere nysgjerrige jenter som jeg er så glad i!! :D Dag 29, og jeg venter og venter.....ingen spesielle symptomer på hverken det ene eller det andre her i gården..liiiitt såre brystvorter som alltid har jeg, men ingen stikninger og murringer i magen...hmmm? Kanskje jeg har hatt en sen EL, og ikke venter mens før om enda noen dager?? Kan ikke gjøre noe annet enn å vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 9. august 2002 Forfatter #220 Del Skrevet 9. august 2002 :evil: :evil: FORBANNA DRITT!!!! :evil: :evil: Slapp av jenter, det er ikke mensen som har ankommet (enda ihvertfall ) Gledet oss jo sånn til å overta leiligheten i neste uke....men må vente en heeel uke til.....pga at den dumme takstmannen har tatt seg ferie han!!!!! så vi må vente til han kommer hjem før vi får taksert leiligheten og får pengene....dritt!! Det værste er at banken vår har visst dette en hel uke uten å informere oss..kjipt!!! Uff, jeg som gledet meg sånn..jaja en uke er jo ikke så mye, men nå hadde jo både jeg ferie og mannen min tatt seg fri en uke fra jobben for å flytte inn!!!! ÅÅÅÅHH!!!!!! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå