Gå til innhold

Jakten på de 2 blå!

Angel

Anbefalte innlegg

Visst kan jeg det Qlio, men tror nok ikke det fungerer :cry: :(

De er så utrolig utspekulerte at det finnes ingen måte å lure dem på!! :evil:

Våknet idag, HØY temp!!!! Jippi, dagen var kommet, og tempen har ikke sunket!!...var SÅ glad, og Angelmannen SVEVDE på jobb!..i et lite øyeblikk kom jeg på testen jeg hadde liggende på badet etter sist syklus.....Skulle jeg????...neeeeei, ville vente...meeeen, lå lenge å tenkte, trangen til å løpe ut på toalettet å tisse ble større og større....drit i, tenkte jeg, og tok med meg testen..bedre å vite enn ikke å vite, og det syns jeg forsåvidt enda....jaja, kjære jenter, den berømte testen var selvfølgelig langt fra positiv..... :(:( :cry: :( :cry:

Nå er jeg så lei meg......*utrøstelig*.......klarte det ikke denne gangen heller......at det skal være så vanskelig! :evil: :evil: :evil: har bare 2 mnd igjen å klare det på...og det tror jeg ikke vi klarer.....vi kommer nok ikke til å få oss en liten bebi i nærmeste framtid.....huff, jaja, life goes on....men akkurat nå føles det ikke slik..... :(

Ferie snart, og skal ikke tempe pga blir nok endel sene netter, alkohol osv...

gruer meg til Angelmannen kommer hjem fra jobben..han er sikkert så lykkelig på jobben nå....han kommer til å ta det veldig tungt... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Janna

Angel da. Du vet godt at å få barn er ingen menneskerett, men de aller, aller fleste får det til, før eller siden!! Inkudert du og Angelmannen vil jeg tro, sånn som dere holder på!! :blunke:

Ei dame jeg er i slekt med brukte 7 måneder, ei annen jeg kjenner brukte 3 år. Og jeg da som ble smelt på tjukka til tross for p-piller og alt, det teller ikke :oops: Vi prøvde jo ikke en gang.

Poenget mitt er at dere kommer til å få baby en gang, men du må vise litt mer tålmodighet! Min erfaring er at tålmodighet virkelig er en dyd, og i det øyeblikket du aksepterer en situasjon så går alt så meget bedre.

Det må jo være veldig sårt å prøve og prøve og prøve i mange, mange ÅR før det går, men hvor lenge har dere prøvd?... 4 mnd? 5? Jeg føler med deg Angel, jeg bare tror både du og Angelmannen hadde hatt godt av å senke forventningene litt, så skal du se at det blir bolle i ovnen fortere enn du aner.

Jeg har lest mye på mamma-sier i det siste, og mange av dem ble ikke gravide før den mnd de slappet heeelt av og ikke tenkte noe særlig på baby-laging.

LYKKE TIL VIDERE, om ikke lenge er det din tur!!

Kjempe-trøste-klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lille venn.....

ikke så trist enda da.....det er vel fortsatt håp så lenge tanta ikke er kommet ?? Ingen tante i sikte her heller.....

Men har litt "bobling" i magen...........

*biter negler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angeljenta............. :sur::sur:

Skjønner godt at du er utrøstelig jeg. Syntes også at du har lov til det noen dager. Hyl og skrik og forbann den jævla tanta eller hva det nå måtte være som du er forbannet på, langt pokker i vold!!!!!!!!! :x :x :evil: :evil:

Og etterpå reiser du deg opp igjen og finner nytt mot. Det er desverre ikke alle som får til å bli gravide med en gang. Dumt, men sånn er det bare. Man må bare infinne seg med situasjonen og ikke gi opp. Selvom det kan føles som det eneste alternativet noen ganger. Men det er det ikke!! Du og din kjære skal bli foreldre til et lite skjønt barn en dag dere også, men det tar bare litt lengre tid.

Fatt nytt mot jenta mi. Snart er det din tur! :blunke:

Tonnevis av trøsteklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(:(:( Det var synd at testen var negativ! :(:(:(

Trodde du hadde den i boks nå! Men så lenge tante holder seg borte er det jo et lite håp, sant? :blunke:

*Trøsteklemmer deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Angel

Så lenge mensen ikke har kommet er det enda håp... :roll:

Hvordan går det med deg i dag? Skal krysse alt jeg har, ja til og med beina! De skal jeg krysse så stramt jeg bare får til, er på dag 30 selv nå og ingen tante skal få dukke opp!!... :ler:

klem fra

-linda-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..Takk for støtten og trøsten jenter, dere er virkelig gode å ha, og jeg setter så uendelig pris på dere!!!!!!!!

Tempen sank dessverre til under CL idag, så jeg venter nok mensen idag på dag 30....jaja, nå har vi annet å tenke på, har lagt bud på en flott!! 3 roms selveierleiliget (75 kvm) den er så koselig og fin!!...

Er selvfølgelig litt deppa enda da, spesielt så ser jeg det på min kjære mann....og neste syklus blir det ikke lett, da vi akkurat rundt eggløsning skal sove i campingvogn i 4 dager med svigers oppe i Namsos og fluefiske...hmmm..noen tips til hvordan vi kan lure inn noen soldater uten for mye støy og slikt ?? :hoho::hoho::hoho:

Takk igjen jenter!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Angel!

Titter innom dagboken din for å ønske deg lykke til i jakten på de berømte 2 blå. Ser at du er litt frustrert om dagen, men fortvil ikke. De kommer sikkert når du minst forventer det. Hold hodet oppe og ikke la tante grusom :evil: knekke deg.

Ettersom jeg skjønner så har hun ikke dukket opp enda, så det er vel fortsatt et håp om at hun har reist dit du sendte henne... :smile:

Dere får nok prøve dere på en "stille alarm" neste måned når dere skal på tur med svigers. Det får dere nok til. Trenger jo ikke lage så mye støy mener jeg.

:hoho:

Klem fra

Leo-girl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått mensen?

Du og @lfakrøll ødelegger nattesøvnen min!!!!

Jeg sender deg en SMS også, jeg......... *river meg i håret over jentene mine*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Angel!!!!

Tenkte jeg skulle se innom her før jeg tar helg (skal til "hjem" i helga) og se hvordan det går med deg.............

Er så nysgjerrig nå!!!!Gi lyd!!!!

Jeg ser at du har mista håpet denne gangen iom at tempen sank forleden :cry: :cry: :cry:

Sender deg en klem jeg

Suss fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..tempen sank og tanta kom! :evil: :evil: :evil:

Hu fatta mistanken da hun fikk brevet, og forstod at noe var i gjære....drittkjærring!..

Jaja, nå har jeg ferie, så jeg blir dessverre ikke så mye å se inne her på KG, så ikke bli fornermet når jeg ikke skriver i dagbøkene deres.. :wink: kommer til å savne dere så utrolig mye!!! :cry: :cry:

Kommer snart tilbake, ha en fin sommer da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke sett noe til tanta mi der borte på Vestlandet da ? I så tilfelle kan du bare be henne om å være der....

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD FERIE ANGEL !!!!!!!! :D

Nå kan du hvert fall kose deg med vin og biff og masse godt da, selvom det er en mager trøst.

Klem fra,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neste syklus.........

Det er da det skjer......

Føler det på hele kroppen, jeg......

Gjør du????

Har sendt ett :evil: brev til tanta di. Håper ho lærer leksa si!

Så hopp i halmen,

så kommer nok kvalmen!

Magen blir stor,

for Angel skal bli mor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Qlio da, du er jo bare så skjønn!!! :D

Savna dere så fælt jeg, så jeg bare MÅTTE lese litt i dagbøkene...reiser på ferie i morgen, og kommer ikke hjem før noen uker....har hatt familie fra Sverige på besøk nå, og vi har storkost oss....

Forresten, idag har vi kjøpt leilighet!!!!! :D :D :D :D

Flott 75 kvm selveierleilighet, 2 store soverom, nydelig er den...i det beste byggefeltet her i byn.....gleder oss til å flytte inn etter ferien!!!

Ønsker alle prøvere som snart skal teste lykke til!!!!!

ses snart mine kjære venner!!!

sommerhilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

G R A T U L E R E R !

Når er det dere flytter???

Håper det ikke er lenge til dere får noe nytt og spennende og putte i det siste soverommet....

:roll: If you know what I mean....*gliser*

:oops: Godt å se at det er andre som er like hekta som meg.... Qlio vil bare hjem til Qliomannen sin.

:briller: Kos dere masse på ferie, la Angelmannen virkelig få kjørt seg..... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny leilighet - deilig å få sitt eget ....!!

Kos dere på ferie - og prøv å snik inn noen soldater.. :blunke:

- moder natur byr på mange muligheter lille venn, ikke la et par svigerforeldre hindre dere... hihi...

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny leilighet Angel !! :D :D

Når skal dere flytte inn da??

Kan tenke meg at det blir deilig for dere å få ny leilighet. Håper jeg, som alle andre, at dere snart får fyllt opp det andre soverommet! :blunke:

Kos deg masse på ferie!!!!!!!!!!! 8) 8) 8)

Klemmerser fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster meg på bølgen jeg også:

:D GRATULERER MED LEILIGHETEN! :D

Jeg vet akkurat hvordan du har det :P - for bare 2 dager siden fikk vi tilslaget på drømmeleiligheten vår! (Nå er det ennå et par uker før jubelen kan slippes helt løs :o , pga utlysning internt i borettslaget, forkjøpsretten etc, men jeg håper vi får beholde den seff!)

Håper du har det fint på ferie, og at det jobbes hardt :wink: for å snart se de !

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...