Gjest Qlio Skrevet 3. juli 2003 #321 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg har gjort mitt for at det skal gå lettere for dere (hvertfall og fastslå EL). Som den kjente langeren på KG av EL-tester har jeg nok en gang vært på ferde igjen..... men måtte le da de på apoteket sa at jeg nok var litt i seneste laget for å evt. unngå en graviditet! *ler* De er uansett sendt i posten i dag! Ha en fin sommerkveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 4. juli 2003 #322 Del Skrevet 4. juli 2003 Som den kjente langeren på KG av EL-tester har jeg nok en gang vært på ferde igjen..... men måtte le da de på apoteket sa at jeg nok var litt i seneste laget for å evt. unngå en graviditet! *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 11. juli 2003 Forfatter #323 Del Skrevet 11. juli 2003 Hei hei hei! Takk for tester Qlio, snill du! (og jammen bra du sendte med bruksanvisning for jeg skjønte ikke bæret! :o ) Snart skal det tisses på pinner ja Er forresten på dag 4 :D Hadde lik syklus som sist: 31 dager, så det var jo bra!!! men tror ikke jeg hadde EL, føltes ikke sånn ivertfall....er usikker på om jeg skal bruke testene denne mnd eller ikke..får se.... Svenskebesøket har reist idag, og vi har storkost oss! Har ikke vært noe problem å ha dem på besøk i en uke i det hele tatt! Snille og hjelpsomme..savner dem faktisk nå, men skal jo til dem om 1 mnd :D ..vi fikk vist dem haugesund, og litt av stavanger, tur til preikestolen i nyyydelig vær..(fikk brukt muskler jeg ikke ante jeg hadde) Og dessuten, en virkelig god nyhet!!!! jeg har jo bare sommervikariat frem til 10 aug. Da reiser vi på ferie..1 uke til sverige og 2 uker til Rhodos (GLEDER OSS!!!!!!!!!!!!!!! )..grudde meg litt til jeg kom tilbake, for da måtte jeg stresse med å finne meg vakter på avdelingen, noe som ikke er så gøy.....så på onsdag da jeg var på jobb, kom personalkonsulenten og huket tak i meg..spurte om jeg var interessert i å jobbe videre på avd (hadde hørt masse fint om meg :oops: :D ) og sa at når jeg kom tilbake fra ferie kunne jeg gå inn i en 75 % stilling frem til september, og deretter skulle hun finne noe annet, for det ble det alltid! Dessuten trodde hun at den stillingen jeg skulle komme tilbake til evt ble ledig til meg :D :D :D :D :D JEG ER SÅ HAPPY!!!! endelig kan jeg slappe av, jeg har en jobb å komme tilbake til fra ferie!! Det er fantastisk!!!! Angelmannen sa det var den flotteste bursdagspresangen han kunne få, og var så stolt av meg Idag fikk han en flott ostekake med seg på jobb som de kunne kose seg med i lunsjen..da ble han glad da hu mor hadde bakt yndlingskaka hans....og på søndag kommer venner og fam på besøk på enda mer kake (eh, hvordan skal jeg få tid til å bake egentlig, skal jobbe fullt hele helgen men det ordner seg nok..får vel stå opp tidlig imorgen tenker jeg.....tenk om mannfolk kunne bake sine egne bursdasgskaker *drømme* ) Fikk flott klokke av meg, han valgte den selv..han ELSKER klokker Nei, får hoppe en tur i dusjen, skal gå senvakt....ikke lyst, men men.... Og så er jeg så forelska om dagen også!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 11. juli 2003 #324 Del Skrevet 11. juli 2003 GRATTIS MED JOBB. alt ordner seg for snille piker vet du I går var vi en liten tur på amandasenteret fine by Haugesund.. heldigen dere som skal til syden får ihvertfall skikkelig sommer god helg klem fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 13. juli 2003 #325 Del Skrevet 13. juli 2003 Hei du Gratulerer med jobb !! Må være en super følelse å reise på ferie, og vite at du skal på jobb igjen når du kommer tilbake igjen. Er vel kanskje ikke noe problem å få seg jobb innenfor helsevesenet for dyktige sykepleiere som deg heller Kos dere masse videre i sommerværet - og stikk gjerne innom på vei til/fra Sverige ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 19. juli 2003 #326 Del Skrevet 19. juli 2003 Tusen takk for innlegg ja alle dager er ikke like lette Hvordan går det med deg??Du er vel midt i el sånn ca??virker EL testene?? Nå nærmer synden turen for dere,heldigen ja NESTE år håper jeg vi kommer oss på ferie hvis jeg ikke er gravid da Snakkes , klemmer fra piamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 21. juli 2003 #327 Del Skrevet 21. juli 2003 Hei du Angel-vennen ! Nå må du ikke jobbe så mye at du ikke får oppdatert oss her inne da :fy: Håper du har en flott sommer ! Skulle ønske det var jeg som skulle på ferie - så deilig da.... kos dere videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 25. juli 2003 Forfatter #328 Del Skrevet 25. juli 2003 helledussen så trøtt jeg er....eller døgnvill er vel heller det rette ordet. Har jobbet 6 netter siste 12 dager....pga mye sykdom på jobben...vanskelig å si nei, og vanskelig å si nei til penger! *dollarglis* Har nettopp kjørt Angelmannen til busstasjonen. Han skal til Kristiansand med en kompis som skal drikkes ut..blir helt til søndag..savner ham allerede! Men det er godt å savne ham også, blir så kjekt å se ham igjen da Så ikveld skal jeg tilbringe en helaften med min kjære lillesøster på 20 år. Hun skal flytte til Bergen og studere i 3 år, så da må vi benytte sjansen til å treffes litt før hun reiser..vi har en helt spesiell søskenkontakt, og hun er nærmest som en bestevenninne å regne....*glad i den jenta ja :D * så først skal vi ut å spise, deretter se den nye jim carrey filmen, og så skal vi gå en tur i byen og kikke på nattelivet! Gleder meg! Er på dag 18 idag, og magen rumler og stikker.....godt jeg fikk meg en "rull i høyet" før mannen reiste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 25. juli 2003 #329 Del Skrevet 25. juli 2003 heisnn Angel!! Skal si du drømmer for tiden Uff håper du ikke får flere slike mareritt. Nei ikke bare bare og jobbe nattevakter uff nei de hadde jeg ikke likt. Bra du savner mannen din allerede, det betyr at du er svært glad i han Dere tar dere ikke en tur til stavanger da??Det er jo glad mat festivalen mye som skjer da vet du!! Ha en fantastisk helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 3. august 2003 Forfatter #330 Del Skrevet 3. august 2003 Hei! En stund siden sist, men jeg har det så fryktelig travelt for tiden!! :o Var på utdrikningslag igår for ei venninne, som skal gifte seg om 2 uker! Gleder meg!! Nå tar jeg en mnd fri fra disse sidene, pga ferie :D eller jeg skal jo jobbe 5 dager til, men imorgen får vi svenskebesøk..familien til Angelmannen, og svigermor skal bo hos oss..så da syns jeg ikke jeg kan bruke dette pc rommet som også er gjesterom så flittig..... Så reiser vi til sverige 1 uke, så 2 til Rhodos! Skal bli godt med ferie nå!!!! So long jenter!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 3. august 2003 #331 Del Skrevet 3. august 2003 Goooooood ferie Angel!!!!!!!! Vi venter tålmodig på deg sjø Klart man ikke kan "henge" på KG når man har storbesøk! *Klem!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 3. august 2003 #332 Del Skrevet 3. august 2003 Goood tur til syden Nyt ferien maksimalt. Heldigen jeg håper også og få tatt en tur en eller annen plass snart. Klemmer fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 3. august 2003 #333 Del Skrevet 3. august 2003 Ha en kjempe god tur og kos dere masse. Det er velfortjent! :D Stooor klem fra Sessa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 4. august 2003 #334 Del Skrevet 4. august 2003 I miss you! Kan ikke du, jeg og Ida ta en tur til Sandefjord når du kommer tilbake? Vær så snill? Det hadde vært så kos og se deg igjen, det er så lenge siden, pliiiis? Synes du jeg maser, bare vent og se om du sier NEI. Da skal du få høre mas, da! *ler* Kos dere masse, mekke flott baby nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 2. september 2003 Forfatter #335 Del Skrevet 2. september 2003 Ferien er over!!! Sitter her så brun og fin og tenker tilbake på en knallfin ferie sammen med den gode mannen min Vi har hatt det sååååå herlig, med nyydelig vær, god mat og masse bading og opplevelser! Ingen tvil om at Hellas er vårt ferieland! Vi har tatt mange turer med moped på øyas bedre strender..jeg hadde tilogmed en heldag bak styret, hehe..artig! Vi har vært på 2 båtturer, i europas største badeland (jippi, så gøyyyy), og bare kost oss masse!!! Bare så synd det er over!!! kunne godt tenkt meg noen uker til Var tilbake på jobb igår, og det gikk fint...har nok sikret meg jobb frem til jul ivertfall, så det er jo herlig!! Så nå sitter jeg her i en jungel av klær, sprit (okey, burde nok gått på rød sone, meeeen ) og masse annet baggasje som ikke er oppakket....*sukk*, det er jo bare såååå kjedelig å pakke opp!!! *surmuler* For de som ikke vet, så har jeg en mamma som bare døøør etter å få vite at hun skal få barnebarn en gang.....hun har allerede begynt å strikke, og ser på babyklær hele tiden når vi er ute å shopper....hun har ikke visst at jeg og mannen prøver....så da hun kom hjem fra ferie i Sverige, så hadde hun kjøpt stoffer til verdens nyyydeligste dåpskjole...kremhvit silke, som skal ha en lysere overdel i litt tykkere stoff, men en tynn blondekjole over selve kjolen (fra livet og ned) kan tro det er flott stoff!! hun kjøpte det for ca 1500 sek, og med stoff til hue, og litt blondetråder til mønster osv..dessuten en flott silkesløyfe i samme farge som selve kjolen som det skal inngraveres alle barnebarna som døper seg i kjolen! ( er god du mamma :D )..så en kan vel si at det er ei som gleder seg til å bli mormor ja Så igår spurte hun meg rett ut om vi prøvde å bli gravide, for hun var såååå nysgjerrig at hun ikke visste ut eller inn! Jeg ble litt tatt på senga, fordi vi hadde ikke tenkt å fortelle noen det i familien pga press osv..men da jeg så på henne, klarte jeg bare ikke å komme med en liten hvit løgn, og sa at ja, nå prøver vi......kan tro det var ei som skinte som en sol :D så ut som hun hadde vunnet 1 mill i lotto Jeg synes det er så koselig at mamma gleder seg sånn! Hun kommer til å skjemme ungene våre plukk ut, men det må da besteforeldre få lov til, eller hva? så får heller vi som foreldre ta den andre biten..... Er forresten på dag 27, og de siste 3 mnd har mensen kommet som en klokke på dag 32..og det har vært så deilig!!!! har aldri slappet av så mye når syklusen har vært så fin! Dette har dessuten vært vår skikkelige prøvemåned også, og skulle det ikke gå denne gangen heller, så blir det frem med eggløsningstestene som Qlio skaffet meg! Er spennende dette med prøving! Ha en fin dag da folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 4. september 2003 #336 Del Skrevet 4. september 2003 Velkommen hjem, Angel! Jeg har savna deg skikkelig, ringt deg mange ganger siden jeg ikke visste når du skulle komme hjem, osv..... Herlig og høre at dere har hatt en flott ferie, kost dere skikkelig. Det trengte dere sikkert, og for en knallstart på prøvingen! Ja, det er jo også en ting..... GRATULERER MED STARTEN AV PRØVINGEN! Håper vi sees snart, flinke Angel- sykepleier! Hils så mye til Angelmannen, det er lenge siden jeg har plaget han nå..... og JA, mammaen din er kjempesøt. Skulle ønske mamma var like entusiastisk! *ler litt ironisk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 4. september 2003 #337 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg fikk et skikkelig happy-kick etter å ha lest dine sprudlende ord :) Sitter her og smiler fra øre til øre, og tenker at dette her blir ei spennende tid foran oss! Tror jeg er like spent som mamsen din jeg Så hærlig mamma du har... Det blir nok ei superbestemor ja! Æ gler mæ te å følg med i dagboka di, Angelmor! No e det DIN tur asså!!!!!!! ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 9. september 2003 Forfatter #338 Del Skrevet 9. september 2003 Rhodos turen bærte frukter med seg gitt! JEG ER GRAVID!!!!!! 4+0, og termin 5 mai! :D :D :D Kan nesten ikke tro det!! Skjelver og gråter og smiler som bare det!!! For en fantastisk følelse!!! Angelmannen feirer med et glass Whisky :D Jeg tok test for 20 min siden!!! De siste dagene har jeg gått og ventet og ventet..har hatt stikninger i magen, følt meg slapp og litt uvel. I går kjørte vi en liten biltur, og jeg ble akutt kvalm, og mannen måtte stoppe bilen, slik at jeg fikk komme meg ut av bilen for å spy..jeg spydde aldri, men brekte meg som bare det! Og etterpå var jeg SÅ kvalm!Da begynte det å skurre i hodet mitt!...i tillegg har puppene mine bare blitt ømmere og ømmere, spesielt brystvortene.... Og det som egentlig gjorde at jeg følte på meg at noe var i gjære var: KVISEUTBRUDD :evil: jepp, mange små ufyselige kviser på haka og kinnene..heldigvis så små at de nesten ikke vises med litt pudder og krem... Så idag på dag 34, ringte jeg min kjære mann og ba ham kjøpe tester!! Har grudd meg i hele dag...har nemlig vært sykemeldt i 2 dager fra jobben, pga dårlig om morgenen... Når han kom hjem turte jeg ikke ta testen. Jeg var et vandrende nervevrak! Prøvde å lese litt i Se&Hør, men til ingen nytte..jeg måtte bare vite!! Gikk på toalettet, mens Angelmannen så på en film. Tror nok han var like nervøs som meg! om ikke verre! Var flink jente og tisset på pinnen...såg på testen med en gang, og da kom den første streken (den som viser negativ) og jeg ble sååå deppa!! tenkte triste tanker, som at jeg ALDRI kom til å bli gravid osv....jeg stod og vaska hendene da jeg skottet bort på testen igjen..og jeg holdt på å ramle på golvet!! Et tydelig + viste på testen!!! Øynene mine holdt på å dette ut...kan nesten ikke tro det! jeg er gravid, jeg skal bli mamma! Håper alt går bra!! Hvis ikke, så er det iallefall herlig å vite at vi kan bli gravide!!! Nei, nå får jeg prøve å slappe litt av, har nok en puls på 2oo nå...MINST! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 9. september 2003 #339 Del Skrevet 9. september 2003 GRATULERER SÅ MASSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...Endelig kom innlegget vi har ventet så inderlig og lenge på! Kose deg masse nå da :D *SMASK* Klemmer fra Sessa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 9. september 2003 #340 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg trodde ikke mine egne øyne når SMS'en tikket inn..... tenk at du endelig er gravid da, vennen! Litt flau blir jeg når jeg tenker på reaksjonen min, for de uinvidde: jeg ringte henne med en gang! Trodde hun tulla, for i neste øyeblikk konstatere at Angel aldri ville tulle med noe slikt, for så og tvile igjen..... glad ble jeg da du bekreftet at det var sant, så glad at tårene trillet her i heimen! Jeg holdt lille Ida, og tenkte, snart er det deres tur! Gratulerer så mye, til dere begge! *svelger klumpen i halsen og leser ett annet innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå