Gå til innhold

Skravletråd


Gjest Indo

Anbefalte innlegg

Heia! Slenger meg på her jeg...

Er ikke helt sikker på teminen min, men jeg var på innvendig UL da jeg var 8 uker på vei. Så da blir det temin i slutten av august.

Skal på ordinær UL neste uke, så det blir bra. Har nemlig bekymret meg litt for ting og tang. Blir bra og få svar.

Navn har vi tenkt litt på, men ikke kommet fram til noe... Om vi får vite hva det er blir det kanskje lettere!? Da kan vi konsentrere oss om en ting...

Har ikke kjøpt inn noe ennå (har endel fra snuppa var bebi), men må være ærlig at det kribler litt... Vi var en tur på HM i går (måtte ha ny bukse), da løp snuppa (snart 4 år) rundt og fant bebi klær. Kribler nok litt for henne også...

Nei nå får jeg vel komme igang med dagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, så får vi håpe det passer. ;)

Hehe..ja det er jo greit om barnet kler navnet! Det synes jeg også er vanskelig. Prøver å føle meg frem om tassen ER en pål eller en per (random names altså) :fnise:

Heia! Slenger meg på her jeg...

Er ikke helt sikker på teminen min, men jeg var på innvendig UL da jeg var 8 uker på vei. Så da blir det temin i slutten av august.

Skal på ordinær UL neste uke, så det blir bra. Har nemlig bekymret meg litt for ting og tang. Blir bra og få svar.

Navn har vi tenkt litt på, men ikke kommet fram til noe... Om vi får vite hva det er blir det kanskje lettere!? Da kan vi konsentrere oss om en ting...

Har ikke kjøpt inn noe ennå (har endel fra snuppa var bebi), men må være ærlig at det kribler litt... Vi var en tur på HM i går (måtte ha ny bukse), da løp snuppa (snart 4 år) rundt og fant bebi klær. Kribler nok litt for henne også...

Nei nå får jeg vel komme igang med dagen....

Hei hei=)

Alltid kjekt med nye "fjes"=) Du får skrive deg opp på terminlista etter ul da vettu=)

Må være kjempedeilig å ha endel babyutstyr fra før av da, selv om man kanskje må kjøpe noe blått etterhvert=) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må vi ikke la tråden dø ut igjen med en gang her da ;)

Jeg var på UL forrige uke, utrolig artig! Og da ble det klart at jeg venter en liten guttebaby! Lat, men absolutt ikke sjenert :ler:

Har fortsatt ikke handla noe blått selv, men fikk en gave fra de kommende oldeforeldrene nå til påske, og da var det en liten body med noe blått i. Har allerede begynt å få litt småting, koselig å ta frem og titte på det.

Er 19+4 i dag, men kjenner fortsatt ikke noe tegn fra ham da. Synes godt at han kan begynne å kommnisere litt med mamman sin nå som vi har vært og hilst :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koslig med gutt da! Vi er nok flest som skal ha gutt har jeg fått inntrykk av!=)

Har selv ikke handlet noe til baby enda. Vi fikk 2 par sokker i jula, og seng har vi (min og søsknene mines gamle hvite sprinkelseng). Kommer ikke til å kjøpe vogn og bilsete og slikt før i juni når vi får feriepenger. Det er det som er kjipt med å være studenter! :fnise: Ja, også har mamma strikka hentesett allerede da! hehe

Men du får ta å dulte litt borti gutten din da, så kanskje du kjenner noen bevegelser snart=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min vesle guttespire begynte å gi meg tegn for et par uker siden, og nå kjenner jeg ham daglig. Det er kjempedeilig.

Ja, i dag har han vært aaaaaaaktiv, og jeg storkoser meg. Og mannen? Ja, han antar selvsagt at det er en fotballspiller da, så han synger heia Brann til magen, og så ler vi litt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det Vålerenga-sanger det går i, mannen kan ingen andre, så det blir hans bidra til nattasanger :ler: Prøver å dulte litt borti ham (altså lille), men er lite reaksjon altså. Dessuten er mannen stressa for at jeg skal dulte for hardt :fnise:

Han gadd jo ikke bevege seg all verdens under UL selv om jordmor dulta på ham, så jeg tar det som at han er lat og bedagelig. Eventuelt trøtt ;)

Det kommer vel mer bevegelse etterhvert, men jeg er ganske så utålmodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig nok er denne stadig vekke fra "mine innlegg", men så dukker den av og til opp, men jeg glemmrr jo av den når jeg ikke ser den... (og terminklubben glemmer jeg ialle fall av å finne frem til...)

*skjerpings*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjerpings på oss alle ihvertfall :ler:

Hvordan går det med magene da jenter? Gensrene mine "krymper" til stadighet her..hehe..er så artig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært inne på terminklubben nå. Husker det aldri når det ikke ligger under "Graviditet og spedbarn"... :sjenert:

Vi diskuterer navn for fullt, har ikke helt samme smak. Jentenavn hadde vært mye enklere her i hvert fall, men en gutt må nesten få et guttenavn :fnise:

Vi får prøve å skape litt liv her inne! Blir forhåpentligvis mer etter hvert som sommeren nærmer seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen vokser, og kolleger kommenterer at den begynner å synes nå.

Kooooselig :)

Navn er en høyst uviss greie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen vokser her også :) Pluss at den er hårete og halve navlen har poppet ut... ;) (Ser ikke så ille ut som det høres ut til).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har også fått litt lys pels... og navelen har ikke poppet ut, men den er slett ikke gjemt så langt inne som den pleide, så den kommer nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magen vokser her også :) Pluss at den er hårete og halve navlen har poppet ut... ;) (Ser ikke så ille ut som det høres ut til).

Akkurat samme her! Fått pels (mørk er den også) og utovernavel=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, godt det ikke bare er meg som har fått pels... Masse lyse dun på magen og skikkelig utovernavle, lekkert... :fnise:

Flere av mammabuksene og mammagenserene mine er nå blitt for små :overrasket: Buksene fordi magen starter så innmari langt nede, og genserene sklir opp hele tiden :dåne:

Og ja, det er lett å glemme terminklubben. Skal skjerpes her også ja!

Vi burde forresten lage et magegalleri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, nå ble jeg glad når jeg hørte om pels! :-D Jeg har også pels, men lys hos meg. Jeg er ikke alene om det heller skjønner jeg!

Klær, ja. Bukser går greit, har to mammabukser som passer flott, og en vanlig lav bukse som passer litt til i alle fall. Men merker på den at magen min er lav, for den begynner å gnage litt.

Har investert i endel lange basis-singletter som jeg bruker under alt, men gensere altså :sur: Føler jeg går i de samme klærne hele tiden, for er mye som rett og slett er altfor kort, selv med singlet under. Ser ikke noe pent ut når de ligger halvveis oppå magen bare.. :sjenert: Så jeg merker definitivt at magen er der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...ja hvorfor kommer egentlig denne pelsen?? Kan ikke i min villeste fantasi (som kanskje ikke er så vill :ler: ), se hvilken nytte den har? Og det viktigste spørsmålet er kanskje..kommer den til å forsvinne av seg selv etter fødsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke hvorfor denne pelsen er der... Men godt å høre at det er flere enn meg som har det :)

Tror det forsvinner etter fødselen ja... Men vet ikke hvor lang tid det tar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest "spekulasjoner" som går på at vi generelt mister mindre hår under svangerskapet, og at det visstnok også gjerne gjeler hårene på magen, derfor denne vesle pelsen. Men etter fødselen tetter vi jo sluken i dusjen om vi ukke har rasket ut med hundebørste før vi går i dusjen, da mister vi alle "ekstrahåra" kroppen holdt på under svangerskapet, og da også denne på magen.

For ja, pelsen forsvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...