Gå til innhold

Skravletråd


Gjest Indo

Anbefalte innlegg

Når jeg leser her inne merker jeg at jeg nesten er litt misunnelig på dere som ikke har født enda. Ikke at det er så stor stas å gå og vente - ihvertfall ikke i denne varmen. Men dere har en fantastisk opplevelse foran dere! Det er noe helt spesielt å treffe det lille mennesket som man allerede er så glad i for første gang :hjerter_rundt:

Det er nesten så jeg har lyst til å bli gravid igjen så fort som mulig :sjenert:

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg leser her inne merker jeg at jeg nesten er litt misunnelig på dere som ikke har født enda. Ikke at det er så stor stas å gå og vente - ihvertfall ikke i denne varmen. Men dere har en fantastisk opplevelse foran dere! Det er noe helt spesielt å treffe det lille mennesket som man allerede er så glad i for første gang :hjerter_rundt:

Det er nesten så jeg har lyst til å bli gravid igjen så fort som mulig :sjenert:

Lykke til alle sammen!

Nå lyver du fælt Siona! =) Virkelig? Ja, du kan få låne magen min altså=) hehe..Da blir det augustgutt på meg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lyver du fælt Siona! =) Virkelig? Ja, du kan få låne magen min altså=) hehe..Da blir det augustgutt på meg da!

Hehe... Jeg var vel mer utålmodig enn de fleste da det nærmet seg termin. Men det er allikevel noe helt spesielt med å vente slik på noe man ikke har noe kontroll over. Jeg blir bare litt vemodig når jeg tenke på at jeg kanskje aldri får oppleve fødsel og spedbarnstid igjen. To er nok, tenkte jeg mot slutten av graviditeten, for da var jeg temmelig lei. Men nå tenker jeg at alle gode ting er tre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he!!! Vet om flere som har det slik!!! Hun ene hadde et svangerskap med mye problemer, men alikevel var det glemt rimelig fort! Tror babyen hennes var 2 mnd da hun ble baby syk.... Men pappan bremser litt der..

Ikke så oppblåst i bena i dag. Så det er muligheter for at den brennesle juicen hjalp litt. Eller så er det fordi det ikke er sååå varmt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Jeg var vel mer utålmodig enn de fleste da det nærmet seg termin. Men det er allikevel noe helt spesielt med å vente slik på noe man ikke har noe kontroll over. Jeg blir bare litt vemodig når jeg tenke på at jeg kanskje aldri får oppleve fødsel og spedbarnstid igjen. To er nok, tenkte jeg mot slutten av graviditeten, for da var jeg temmelig lei. Men nå tenker jeg at alle gode ting er tre :ler:

Hehe....Ja, det blir vel en baby til på deg om en stund tenker jeg!

Og man glemmer nok sikkert fort ja! Vil sikkert savne magen selv om noen uker, men nå gjør jeg det IKKE! hehe=)

Var hos legen igjen idag, og blodtrykket er fremdeles litt høyt, men de fant ingenting i urinen idag da hvertfall, so it`s all good. Men jeg er fryktelig hormonell idag kjenner jeg, og tar til tårene for hver minstre lille ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er altså såååå klar for å kroppen min tilbake!!! Nå har jeg vært heldig denne gangen med lite hevelser, men bekkenløsning, plager med isjias-nerven, sure oppstøt, og annet 'småsnask' ser jeg virkelig fram til å bli kvitt!

....også er jeg såå spent på å få se hvordan leieboer'n min ser ut!! :-D Hvem han ligner, blir han lik storesøstra si, blir han lik meg eller pappa'n og hvordan personligheta hans er. Det er det jeg er mest spent på.

Og ja - og igjen få snuse på babylukt! Mmmmm :hjerte:

bare to uker idag til jeg skal på sykehuset for blodprøvetaking, ctg og samtale med anestesi og gynekologer!! :juhu: (måtte de to ukene gå foooooort!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg nå jeg også.

Jeg var på infomøte på sykehuset i går om keisersnittet, og det var kjekt å få høre litt om hva som skal skje før, under og etter ks.

Det har tatt ganske lang tid før jeg har følt meg helt klar for en ny baby dette svangerskapet, HELT annerledes enn sist gang da jeg trodde jeg skulle gå på veggen flere uker før termin. Alle kjerringråd og tips ble prøvd ut den gangen, men Mini holdt seg inne i 8 dager etter terminen. Jeg var sååå glad da fødselen begynte.

Men nå den siste uken har jeg følt meg helt klar, og etter i går er jeg helt innstilt på å få dette svangerskapet over. Gleder meg til mandag! Bare 3 dager igjen til vi får hilse på babygutten vår :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er altså såååå klar for å kroppen min tilbake!!! Nå har jeg vært heldig denne gangen med lite hevelser, men bekkenløsning, plager med isjias-nerven, sure oppstøt, og annet 'småsnask' ser jeg virkelig fram til å bli kvitt!

....også er jeg såå spent på å få se hvordan leieboer'n min ser ut!! :-D Hvem han ligner, blir han lik storesøstra si, blir han lik meg eller pappa'n og hvordan personligheta hans er. Det er det jeg er mest spent på.

Og ja - og igjen få snuse på babylukt! Mmmmm :hjerte:

bare to uker idag til jeg skal på sykehuset for blodprøvetaking, ctg og samtale med anestesi og gynekologer!! :juhu: (måtte de to ukene gå foooooort!!)

De plagene du har er jo mer enn ille nok! Heldig du som Vet når du får møte lille babyen din!

Og de to ukene kommer til og gå super fort!

Jeg tenker også på hvem han ligner på (skal ha med meg bilder av storesøster og oss, så kan vi sammenligne litt...). Og ja ikke minst personligheten hans. Nå blir jo disse småtrolla født i løvens tegn så jeg ser for meg en sterk, sta og veldig glad i oppmerksomhet liten gutt.

Men det gjenstår og se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg nå jeg også.

Jeg var på infomøte på sykehuset i går om keisersnittet, og det var kjekt å få høre litt om hva som skal skje før, under og etter ks.

Det har tatt ganske lang tid før jeg har følt meg helt klar for en ny baby dette svangerskapet, HELT annerledes enn sist gang da jeg trodde jeg skulle gå på veggen flere uker før termin. Alle kjerringråd og tips ble prøvd ut den gangen, men Mini holdt seg inne i 8 dager etter terminen. Jeg var sååå glad da fødselen begynte.

Men nå den siste uken har jeg følt meg helt klar, og etter i går er jeg helt innstilt på å få dette svangerskapet over. Gleder meg til mandag! Bare 3 dager igjen til vi får hilse på babygutten vår :-D

Masse masse lykke til på mandag!!! Så spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmt er det her også, men ikke så drepende.

Også har jeg egentlig INGEN plager, og ikke noe vann i beina eller noe. Stiv og støl og økm nedi skrittet, antar hodet til lillegutt borrer seg godt ned der, men ellers helt i tipp topp stand jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også på hvem han ligner på (skal ha med meg bilder av storesøster og oss, så kan vi sammenligne litt...). Og ja ikke minst personligheten hans. Nå blir jo disse småtrolla født i løvens tegn så jeg ser for meg en sterk, sta og veldig glad i oppmerksomhet liten gutt.

Men det gjenstår og se...

Jeg gleder meg så mye til å se hvem som er inni magen min jeg også, lurer så fælt på om han vil likne på storebroren sin. Både som person og utseendemessig.

Ringte forresten nettopp føden og har fått vite at jeg er nr. 1 i operasjonskøen på mandag, dersom det ikke skulle skje noe akutt der da, som gjør at jeg må vente.

Det betyr at vi skal møte kl. 07:00 på mandag morgen.

Å nå ble jeg nervøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til den nervøsiteten ja! Fikk helt vondt i magen selv isted da jeg sa til mannen at om en uke har vi baby.... (det vet vi jo ikke da, men hadde vært super moro da storesøster er født 04.04.04. og om lillebror hadde kommet 08.08.08) Veldig spennende!!!

Har du hatt keisersnitt før eller Sandra? Bra dere er først, så du slipper og gå og grue deg hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, har ikke hatt keisersnitt før.

Fikk ruptur grad 3B under den første fødselen, så jeg ville ikke ta sjansen på å føde vaginalt på nytt denne gangen :( Synes det er veldig synd da, for jeg ville mye heller gjort det "vanlig" en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper alt skal gå bra. Er ganske nervøs!

Håper også bekkenløsningen skal forsvinne RASKT!

Kjenner til den nervøsiteten ja! Fikk helt vondt i magen selv isted da jeg sa til mannen at om en uke har vi baby.... (det vet vi jo ikke da, men hadde vært super moro da storesøster er født 04.04.04. og om lillebror hadde kommet 08.08.08) Veldig spennende!!!

Hadde jo vært utrolig moro om lillebror hadde kommet 08.08.08 når storesøster har 04.04.04. Det hadde vært fine bursdager det :-D

Endret av Sandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere har nok skrevet det før, men hva slags barnevogn har dere kjøpt?

Vi har kjøpt en TFK Joggster Twist med hardbag.

Gleder meg til å trille bebisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøt en Teutonia Mistral S, gleder meg også veldig til å ta den i bruk. Den står klar under trappa her i alle fall :)

I dag er det nøyaktig 2 uker til termin. Og de siste par dagene har kroppen virkelig satt i gang forberedelsene.. mye mer kynnere, nedpress og vondt der nede. Så det er vel modning på gang da? I dag er det korsryggen som får gjennomgå. Men det gjør ingenting, jeg bare gleder meg til å treffe den lille :-D Så kroppen min skal få modnes så mye den vil!

Masse lykke til i morgen Sandra! På denne tiden har du vel endelig fått hilse på babyen vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte ei emmaljunga cerox 360. Det er ei sportsvogn, med fire hjul, men de to fremme svinger, og vendbart styre. Så klikka vi av sportsvogndelen og kjøpte en citybag til, så for øyeblikket er det bagvogn, sort med noen hvite prikker, og til våren blir det sportsvogn, rød og grå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...