Gå til innhold

Skravletråd


Gjest Indo

Anbefalte innlegg

Håper inderlig det er meg!!!

Ja får virkelig håpe at det blir deg! Uff gå over tiden i den varmen her, det kan ikke være spesielt gøy.

Masse masse lykke til om det skjer om ikke så lenge :)

Nå er det først Ellas tur som har gått over ei uke siden termin as we speak, å så er det faen meg min tur deretter!!=) Termin om to dager, men har vært så heldig å fått gått med kjekke modningssmerter i 3 sure uker..Er litt ekstra gretten nå fordi jeg har hatt vondt siden igår kveld, og bare vil få det hele overstått!!=)

Søren ikke lenge til du heller har en baby i armene dine!

De vondtene dine, er det føde vondter eller? Isåfall burde det vel ikke være lenge igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja får virkelig håpe at det blir deg! Uff gå over tiden i den varmen her, det kan ikke være spesielt gøy.

Masse masse lykke til om det skjer om ikke så lenge :)

Søren ikke lenge til du heller har en baby i armene dine!

De vondtene dine, er det føde vondter eller? Isåfall burde det vel ikke være lenge igjen :)

Vet ikke!! Det er så frustrerende. Føler at de bygger opp til noe kraftigere i rimelig nær fremtid, men jeg har jo ikke gjort dette før, så vet ikke jeg. Alle sier jo at jeg VET når jeg har rier, mens flere jeg har prata med sier at de hadde det ganske vondt, så de dro for å ta en sjekk, og der var de i fødsel gitt. Blir jo helt surrete av dette! Kan ikke vannet bare gå da, sli at jeg blir sikrere på ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, for både den ene og den andre.

Det ER ikke alltid like lett å vite hva som skjer nei, for en førstegangs som får så mange ulike råd og fortellinger...

Men en ting har de rett i, alle som en: før eller siden så skjønner du det nok, og snart har du babyen i armene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, for både den ene og den andre.

Det ER ikke alltid like lett å vite hva som skjer nei, for en førstegangs som får så mange ulike råd og fortellinger...

Men en ting har de rett i, alle som en: før eller siden så skjønner du det nok, og snart har du babyen i armene!

Joda, det er klart..Er ikke lenge igjen nå! Legens termin idag og Ul-termin imorra! Må vel gå over siden det ikke ble noen fødsel på meg inatt=(

Har vondt ennå da, men ikke i like stor skala som igår. Men de hjalp vel på modningsprosessen de smertene også!

Skal til legen imorra, og skal høre om hun kan strippe meg da! Dette gidder jeg ikke lengre. 3 uker med modningssmerter er nok til å ta fra en stakkars motet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med så mye modning har du jo i det minste "lov" til å håpe på en grei fødsel da... kroppen må være godt forberedt nå...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da jeg fikk jenta mi. Gikk fram og tilbake... Satt og hvilte meg i pausene på riene. Når de begynte igjen var det bare opp og gå. Sa til meg selv: skal sikkert være vondere enn dette, skal sikkert være vondere enn dette... Det var veldig vondt, men det ble vondere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med så mye modning har du jo i det minste "lov" til å håpe på en grei fødsel da... kroppen må være godt forberedt nå...

Lykke til!

Ja, det skulle jeg virkelig mene=)

Husker da jeg fikk jenta mi. Gikk fram og tilbake... Satt og hvilte meg i pausene på riene. Når de begynte igjen var det bare opp og gå. Sa til meg selv: skal sikkert være vondere enn dette, skal sikkert være vondere enn dette... Det var veldig vondt, men det ble vondere...

Det var en sånn følelse jeg hadde igår ja! Så dabba den av, og nå er smertene annerledes igjen. Klarer ikke å ligge noe særlig, og de sitter i korsrygg, hofter og lysk. Klarer ikke å forklare de, men tror ikke det er fødselsrier. Føles på en måte som kraftige sting man får når man har vært ute å løpt leeeeenge. Må vel være modningsrier det også!

Og da har Ella* født en liten gutt=) Gratulerer så masse til henne og mannen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til Ella og TeddyToria.

Ser folk får litt før termin. Har termin 9 august, men jeg føler absolutt at ingenting er på gang. Har verken mens smerter eller vonde kynnerer, så modningen går vel treg her, så det blir vel sikker to uker over på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ver den etterlengtede termindatoen endelig her, men fremdeles ingen baby! Ser nå for meg å gå hele løpet ut..*furte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til med gjengen?

I dag er jeg egentlig glad det ikke er sååå varmt, her er overskyet i dag, men jeg ser at sola begynner å trenge gjennom.

Mamma ringer hver dag nå. Hun er grei sånn da, hun ringer ikke og spørr om det skjer noe, men hvordan jeg har det, hvordan formen er. Dette henger sammen med at hun selv ble veldig dårlig på slutten, med svangerskapsforgiftning og sånn. Også får hun som hun sier, minst tre forespørsler hver dag om hvordan det står til med meg, fra slektninger som synes at "jeg snakka med hnne i går, da laget hun syltetøy", ikke er et godt nok svar, for hvordan står det til I DAG? De tenker nok litt på "alt som kan komme på sånn på slutten" de også... også bor jeg jo så langt unna alle...

Men i dag hadde hun visst stått opp litt tidelig, for hun hadde tatt av sengetøyet og satt på maskina, spist frokost og tenkte hun kunne ringe meg når hun satt med "etterpåteen sin"... det var bare det at selv om jeg var våken, så lå jeg enda, for klokka var bare ni.... vi pleier ikke ringe før klokka er ti....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er det VARMT!!!! Og jeg er ganske lei varmen nå (ops.. sa jeg det høyt!?).

Bena mine ser ikke ut!!! Full av vann i bena. Er ubehagelig og gå

Var på helsekosten i går og kjøpte brennesle juice for det skal visst hjelpe mot vann i kroppen. Det drikker jeg sammen med peppermynte te, for det tar smaken. Så får vi se da om det funker. Håper virkelig det, så kanskje jeg kan få på meg sko igjen.

Jeg synes det er hyggelig at folk bryr seg om hvordan det går med meg. Men det er faktisk ikke så mange som "maser" på meg ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde vi en kjølig dag i går, men jeg får nok leve på den en stund, for er meldt varmt (og ER varmt) i hele dag og i morgen igjen :dåne:

Men ellers er alt bra. Skal og ta modningsakupunktur igjen i dag. Har heldigvis sluppet unna noe særlig vann i kroppen. Har tatt av forlovelsesringen, så er nok litt. Men absolutt ikke mye..

Snakker med foreldrene mine stort sett hver dag, men de maser ikke om noe heldigvis :) De regner vel med at jeg oppdaterer dersom jeg føler meg "annerledes". Men har et par venninner som ringer meg nesten hver dag nå for å skulle dra meg med ut på å finne på ting, siden jeg har perm og de ferie.. og jeg er egentlig ikke i veldig sosialmodus. Har vært med ut litt, men spesielt hun ene har ikke helt forståelse for at man ikke orker alt som vanlig når man er høygravid virker det som :sjenert: Men de mener det jo bare godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indo er her fremdeles hun :ler: Skal vedde på at jeg blir her i 11 dager til!!! (12 dager er visst overtidsgrensa her i byen fikk jeg høre). Men det er jo slettes ikke lenge til uansett!

Var hos legen igår, og hadde høyt blodtrykk, noe i urinen og ødem på 2. Så må tilbake allerede imorgen for en ny sjekk..Men bra at de passer på meg da hvertfall=)

Kjenner til den der med venninner som ikke helt skjønner at man ikke orker å være med på like masse som gravid/høygravid. Fikk stadig forespørsler om jeg skulle være med å trene eller noe. Og jeg soom aldri trener uansett da=) hehe..Men de mener det jo bare godt da!

Idag er det kjølig og ingen sol..Regna isted=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...