Fru Fomle Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #161 Del Skrevet 16. januar 2008 Flink du er som har startet treningen igjen. PT høres veldig greit ut, da hadde jeg nok ikke turt noe annet enn å fulgt opp. Tenkte jeg skulle si at jeg ikke har glemt av MT-treffet vårt, men hvis det er greit så ser jeg an været litt til. Frister ikke å reise til byen i pøsregn... Og nå som H@nnsauen er borte, passer det også litt dårligere siden Storebror slutter forholdsvis tidlig på skolen. Tar jo litt tid med båten også... Koselig om vi kunne treffes snart , men det er ingen hast. Skjønner godt at det ikke frister å reise ut akkurat nå, er ikke så veldig fristet selv heller . Og dessuten så er det veldig greit å ha MT-en selv akkurat nå når jeg skal begynne å sy en egen. Om jeg bare kunne komme igang her, det er stadige utsettelser . Humm...bestilte danmarkstur til meg og hun som skal være forloveren min.. Det skal være bryllupsmesse i københavn i februar/mars.. Woi woi! Pt anbefales på det sterkeste! Nå er min kjekk i tillegg, så jeg har virkelig valuta for pengene.. Bryllupsmesse høres supert ut, og Køben er jo en super by og dra på tur til også. Litt misunnelig på deg som skal planlegge bryllup, jeg kan fremdeles irritere meg over ting jeg ikke hadde planlagt godt nok til mitt eget . Vil også ha kjekk PT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 16. januar 2008 #162 Del Skrevet 16. januar 2008 Åh, kanskje du kan gi meg noen ideer til mitt da.. Bare google på dataen; " Fru Fomle vil ha kjekk PT". Så kanskje han dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 16. januar 2008 #163 Del Skrevet 16. januar 2008 Hadde en utrolig koselig handletur i går, positiv overraskelse de luxe! Skulle egentlig ikke kjøpe noe annet enn sytråd, men fant en veske på Mexx som jeg bare måtte ha En rød, litt stor veske med masse lommer på, passer godt til mine svarte ytterklær. *misunnelig* Mexx har utrolig mye fint. Det er nettopp åpnet en ny Mexx-butikk her i byen, og jeg har til dags dato ikke vært innom der uten å kjøpe noe. Nå tør jeg ikke gå dit på lenge. Flink er du med treningen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 16. januar 2008 #164 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg og har lyst på PT. Tror kanskje han kunne motivert meg til å presse meg litt ekstra. Kanskje jeg skal google sånn som Lille Ballerina foreslo . Hadde ikke vært meg i mot med en kjekk PT. Du er flink å sy, Fru Fomle. Jeg har ikke prøvd meg på glidelås enda, jeg tørr ikke. Mor som er veldig flink på symaskinen sier at det kan være litt vanskelig. Men man lærer jo ingenting hvis man ikke prøver. Blir sikkert kjekt for eldstemann å få eget rom nå, han begynner vel å bli litt stor. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 17. januar 2008 #165 Del Skrevet 17. januar 2008 Hadde en utrolig koselig handletur i går, positiv overraskelse de luxe! Skulle egentlig ikke kjøpe noe annet enn sytråd, men fant en veske på Mexx som jeg bare måtte ha En rød, litt stor veske med masse lommer på, passer godt til mine svarte ytterklær. Gratulerer med ny veske, det høres fin og praktisk ut! Man får dessuten aldri nok vesker Jeg vil også ha en kjekk PT........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 17. januar 2008 #166 Del Skrevet 17. januar 2008 No problem.. Dere kan få låne min He is too much man for me.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #167 Del Skrevet 18. januar 2008 Åh, kanskje du kan gi meg noen ideer til mitt da.. Bare google på dataen; " Fru Fomle vil ha kjekk PT". Så kanskje han dukker opp Tja, det viktigste er vel at vi glemte å ta familiebilder i bryllupet... *misunnelig* Mexx har utrolig mye fint. Det er nettopp åpnet en ny Mexx-butikk her i byen, og jeg har til dags dato ikke vært innom der uten å kjøpe noe. Nå tør jeg ikke gå dit på lenge. Flink er du med treningen også Mexx har mye fint . Blir nok noen nye jobbklær derfra etterhvert, men ikke før om 5 kg . Og akkurat i dag føler jeg meg ikke særlig flink med treningen, for trøtt og energiløs. Jeg og har lyst på PT. Tror kanskje han kunne motivert meg til å presse meg litt ekstra. Kanskje jeg skal google sånn som Lille Ballerina foreslo . Hadde ikke vært meg i mot med en kjekk PT. Du er flink å sy, Fru Fomle. Jeg har ikke prøvd meg på glidelås enda, jeg tørr ikke. Mor som er veldig flink på symaskinen sier at det kan være litt vanskelig. Men man lærer jo ingenting hvis man ikke prøver. Blir sikkert kjekt for eldstemann å få eget rom nå, han begynner vel å bli litt stor. Ha en fin kveld! Skal ikke skryte på meg noen særlige syferdigheter, mine planer kommer sjelden lenger enn til idè-stadiet . Men det er veldig gøy da, når jeg først får til noe. Sydde glidelåser i vognposen jeg lagde, det var ikke helt lett å få fint. Dessuten klarte jeg å snu de feil vei så "håndtaket" er på innsiden av posen... Men med en god beskrivelse eller veileder er det bare å gå i gang og prøve! Eldstemann er veeeldig fornøyd med eget rom ja. Det er jeg også, de får mer enn nok tumleplass nå når alt er ferdig . Eller ferdig og ferdig, det mangler diverse lister og småting enda.. Gratulerer med ny veske, det høres fin og praktisk ut! Man får dessuten aldri nok vesker Jeg vil også ha en kjekk PT........... Mannen min er ikke helt enig i at man aldri kan få nok vesker No problem.. Dere kan få låne min He is too much man for me.. Tuuusen takk, gleder meg til han kommer!! ------------------------- Litt i dag. Dårlig start på en helg der jeg skal være alene med ungene.... Men det går seg vel til på et vis det også . Trening blir det derfor dårlig med i dag, men kanskje jeg kommer meg ut på tur etter å ha vasket badet og fått litt skikk på huset? I går var jeg på jobb i flere timer. Jeg begynner faktisk å glede meg litt til å begynne igjen, mye spennende som skjer framover . Noen nye oppgaver ligger også i løypa, da får jeg jobbe sammen med flere veldig erfarne som jeg kan lære masse av . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 18. januar 2008 #168 Del Skrevet 18. januar 2008 God helg til deg! :-D Min helg gikk fra å være arbeidshelg til å være sykemeldt Jaja.. kan drikke rødvin iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 18. januar 2008 #169 Del Skrevet 18. januar 2008 Håper dere vil dele PT med meg også. Jeg har alltid drømt om en egen PT, men treningssenteret mitt har dessverre ikke et sånt tilbud. Grrrr... Hvem skal passe Lillegull når du skal tilbake på jobb da? Og er det lenge til du skal starte igjen? Antar at du allerede har starte med å grueglede deg... Alltids kjekt å komme tilbake til jobb, få litt inspirasjon, treffe andre voksne mennesker, men så var det dette med å dra fra minsten da... Sannelig ikke lett! Har bare to treningsøkter denne uka, men skal trene i morra også, så da er jeg oppe i tre. Som var målet. Akkurat nå er det slapseføre her, så det frister ikke å gå tur heller, så jeg får holde meg til treningssenteret... Uten PT da Ha en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #170 Del Skrevet 18. januar 2008 God helg til deg! :-D Min helg gikk fra å være arbeidshelg til å være sykemeldt Jaja.. kan drikke rødvin iallefall.. Huff da ! Du får ha god bedring da, og kose deg med rødvinen! Håper dere vil dele PT med meg også. Jeg har alltid drømt om en egen PT, men treningssenteret mitt har dessverre ikke et sånt tilbud. Grrrr... Hvem skal passe Lillegull når du skal tilbake på jobb da? Og er det lenge til du skal starte igjen? Antar at du allerede har starte med å grueglede deg... Alltids kjekt å komme tilbake til jobb, få litt inspirasjon, treffe andre voksne mennesker, men så var det dette med å dra fra minsten da... Sannelig ikke lett! Har bare to treningsøkter denne uka, men skal trene i morra også, så da er jeg oppe i tre. Som var målet. Akkurat nå er det slapseføre her, så det frister ikke å gå tur heller, så jeg får holde meg til treningssenteret... Uten PT da Ha en flott helg Har ikke hatt PT på "mitt" senter heller før, og jeg er jammen meg ikke sikker på om jeg tar meg råd til det nå heller . Begynner å jobbe 1.mars, det er ikke mange ukene igjen . Da skal Fomlemannen være hjemme i 3 mnd, tror det blir veldig bra . Den siste måneden er uten lønn, jeg forventer ikke at vi får barnehageplass før til høsten. Det gjør også at jeg fort må ta noen uker hjemme i juni før sommerferie. Stakkars meg! Eneste aberet er at det blir en liten økonomisk belastning med bare en inntekt i noen måneder, men det tror jeg det er verdt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 18. januar 2008 #171 Del Skrevet 18. januar 2008 Det blir sikkert både rart og fint å starte i jobb igjen, men når Fomlemannen skal være hjemme, vil nok overgangen føles mykere. Du får satse på at det blir knallsommer i juni, da. Ha en riktig fin helg, Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 18. januar 2008 #172 Del Skrevet 18. januar 2008 Rødvinen er kommet på bordet Håper du har en fin fredagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #173 Del Skrevet 18. januar 2008 Det blir sikkert både rart og fint å starte i jobb igjen, men når Fomlemannen skal være hjemme, vil nok overgangen føles mykere. Du får satse på at det blir knallsommer i juni, da. Ha en riktig fin helg, Fru Fomle Det blir en rolig og myk overgang ja, og jeg gleder meg litt til han også skal få være hjemme i en lengre periode med Lillegull. Tror de får det veldig fint sammen, hun er veldig glad i pappen sin . Og jeg tror heller jeg satser på en sur og regntung sommer jeg. Sist sommer bestilte jeg nemlig sol og varme, og det gikk ikke så veldig bra . Rødvinen er kommet på bordet Håper du har en fin fredagskveld! Høres deilig ut. Her har gutta boys og jeg kost oss med popcorn og brus. ----------------------- Nok en kveld der leggingen til Lillegull gikk helt skeis... Hun sovnet rundt 19 og sov ca. 20 minutter før hun våknet og hylte opp. Klin umulig å få henne til å roe seg, så det var bare å ta henne med inn i stua igjen.. Og da fikk jeg henne ikke i seng før ca. 30 minutter siden - i vår seng selvfølgelig . Litt slitsomt når kvelden blir sånn, så jeg håper ikke dette her blir langvarig... Trenger et par timer "fri" på kveldstid for å samle med litt. Og jeg er og blir en shopoholiker . Skulle være så flink nå framover og ikke kjøpe alt mulig dill og dall, men jammen er det blitt kjøpt inn litt av hvert gitt.. I kveld har jeg kjøpt et nytt bæresjal enda jeg ikke bruker det jeg har engang . Nå får jeg selge det gamle da, prøver å kvitte meg med endel barneutstyr for tiden. Før i dag sa jeg nei til et bud på 600,- for Fleurville stelleveska mi, akkurat nå vet jeg ikke helt om jeg angrer litt på det Men jeg er såpass forelsket i den veska at om jeg ikke får mer for den vil jeg heller ha glede av den selv en stund til framover. Selv om den ikke står helt til vogna . Får heller selge SkipHop-en, den er nok mer lett å selge til prisen jeg vil ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 19. januar 2008 #174 Del Skrevet 19. januar 2008 Kanskje greit at du starter i jobb snart, så får du mindre tid til shopping? God helg, Fru Fomle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #175 Del Skrevet 19. januar 2008 Kanskje greit at du starter i jobb snart, så får du mindre tid til shopping? God helg, Fru Fomle! Ja, kanskje det Kira. Men jeg har vel aldri hatt problemer med å få tid til shopping. Spesielt nettshopping! Så egentlig bør jeg holde meg borte fra internett -------------- Har lagt sammen et tonn med klær og prøvd å rydde opp litt rundt omkring. Utrolig hvor mye tid det tar å få ting på plass igjen når rotet har fått tatt overhånd... Blir jo ikke bedre av at jeg har symaskinen med utstyr og stoff stående på spisebordet heller . Har sydd bittelitt i går kveld og i dag, men det går saaaaakte framover. Tror jeg begynner å bli gammel, ble skikkelig sliten i øynene av det lille jeg gjorde i går kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 19. januar 2008 #176 Del Skrevet 19. januar 2008 Så egentlig bør jeg holde meg borte fra internett Dårlig forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #177 Del Skrevet 19. januar 2008 Dårlig forslag Ingen fare for at det skjer, jeg er alt for avhengig av dere! Og KG er ikke den verste fristerplassen, så så lenge jeg holder meg her er det relativt trygt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 19. januar 2008 #178 Del Skrevet 19. januar 2008 Har full forståelse for at det blir endel rot med en såpass stor familie. For ikke å snakke om kleshauger. Jeg synes det hoper seg opp her også til tider, og vi er bare to. Det har nok en sammenheng med at jeg slapper av mye mer i forhold til husarbeid enn da barna bodde hjemme. Da måtte jeg jo .... hele tiden. Jeg skal straks gå i gang med å lage middag nå, og så blir jeg sikkert liggende som et slakt på sofaen resten av kvelden. Herlige lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lissi32 Skrevet 19. januar 2008 #179 Del Skrevet 19. januar 2008 At samboeren min får sine drømmer oppfylt angående jobb og oppstart av firma. Dette har gått i oppfyllelse:O) Vi begge har fått gode jobber nå! :O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #180 Del Skrevet 19. januar 2008 Har full forståelse for at det blir endel rot med en såpass stor familie. For ikke å snakke om kleshauger. Jeg synes det hoper seg opp her også til tider, og vi er bare to. Det har nok en sammenheng med at jeg slapper av mye mer i forhold til husarbeid enn da barna bodde hjemme. Da måtte jeg jo .... hele tiden. Jeg skal straks gå i gang med å lage middag nå, og så blir jeg sikkert liggende som et slakt på sofaen resten av kvelden. Herlige lørdagskveld Lørdagskveld er digg ! Må bare få det minste gullet i seng, så kan mor slappe litt mer av Dette har gått i oppfyllelse:O) Vi begge har fått gode jobber nå! :O) Tuller du??!!! Så utrolig flott, gratulerer!!!! Så jo i en annen tråd at det var andre ting som hadde ordnet seg også Kanskje ønskebrønnen virker? Jeg får begynne å skrive ned ønsker her jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå