Fru Fomle Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #741 Del Skrevet 15. februar 2009 Nå har jeg tømt i meg en hel pose med cashew-nøtter, noe som tilsvarer en halv dagsrasjon med kalorier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 16. februar 2009 #742 Del Skrevet 16. februar 2009 Gikk også tur i dette øse-pøse været. Glatt var det faktisk. Så sikkert snål ut som gikk helt i veikanten fordi der var det enda snø som ikke var glatt. Jeg blir også kvalm og uvel av for mye sukker eller hvis jeg spiser chips, så det er nok riktig det alle ernæringsfolka forteller oss, ja.. Håper du klarer å nå målet ditt om å gå ned i vekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 16. februar 2009 #743 Del Skrevet 16. februar 2009 Har du nettshoppet stoler? Dessuten er cashewnøtter utrolig sunt, så hvis du først skal ha i deg mange kalorier, er det bedre enn sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 16. februar 2009 #744 Del Skrevet 16. februar 2009 Oj, stilig med knallfargede stoler. Har du bestemt deg for farge? Litt nysgjerrig på bordet, forresten. Er det rundt? Vi kjøpte nemlig et rundt, hvitt bord fra Ikea i høst. Så på et lignende fra Bolia som var hakket stiligere (og stødigere), men prisen avgjorde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #745 Del Skrevet 17. februar 2009 Gikk også tur i dette øse-pøse været. Glatt var det faktisk. Så sikkert snål ut som gikk helt i veikanten fordi der var det enda snø som ikke var glatt. Jeg blir også kvalm og uvel av for mye sukker eller hvis jeg spiser chips, så det er nok riktig det alle ernæringsfolka forteller oss, ja.. Håper du klarer å nå målet ditt om å gå ned i vekt! Takk, *smak*. Har du nettshoppet stoler? Dessuten er cashewnøtter utrolig sunt, så hvis du først skal ha i deg mange kalorier, er det bedre enn sjokolade Klarte ikke å bestemme meg for farge på stoler, så det ble handlet diverse protein-produkter istedet Jeg er enig i at en liten neve med cashew kanskje er sunnere enn sjokolade, men ikke i de mengdene jeg la i meg. Pluss alt saltet, ikke bra... Men gjort er gjort, og spist er spist. Oj, stilig med knallfargede stoler. Har du bestemt deg for farge? Litt nysgjerrig på bordet, forresten. Er det rundt? Vi kjøpte nemlig et rundt, hvitt bord fra Ikea i høst. Så på et lignende fra Bolia som var hakket stiligere (og stødigere), men prisen avgjorde... Har ikke handlet helt ennå, men nå blir det nok røde siden mannen satte foten ned for oransje. Det er ikke rundt bord vi skal ha, blir dette. Kikket på dette på Bolia, men når prisforskjellen er såpass formidabel ble det et enkelt valg ---------------- Og jeg som trodde vinteren var slutt. 25 cm snø i løpet av natten, og det blir kaos, kaos og atter kaos Jeg skulle til tannlegen, men måtte bare ringe og kansellere. Brukte nesten 1 1/2 time på en strekning som normalt tar 10-12 min Frustrerende at det blir slik, men egentlig litt underholdende også. Ihvertfall for resten av landet som kan le av oss håpløse vinterføre-bilister Til vårt forsvar må jeg bare få si at det faktisk er yrkessjåførene (busser og lastebiler) som skaper det meste av kaoset... 5 busser stod på kryss og tvers ett sted jeg kjørte forbi i dag.. Hadde en fantastisk flott treningsøkt i går. Og i dag hadde jeg tenkt å gå på yoga rett etter jobb. Men nå vet jeg ikke helt, må vel beregne et par timer på hjemturen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 17. februar 2009 #746 Del Skrevet 17. februar 2009 Synes Ikea-bordet var enkelt og pent, det enkle er ofte det beste Her snør det også, men det er meldt mildvær, så innen i morgen har det sikkert gått over i regn Du trener for oss alle, du. Her er det desverre labert for tiden. Hodet fullt av andre ting Menmen, jeg skal trene snakketøyet i kveld, har en date med en venninne *gleder meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 17. februar 2009 #747 Del Skrevet 17. februar 2009 Det snør her og, snør og snør og snør :snø: Fint bord forresten. Er du fornøyd med det nye kjøkkenet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #748 Del Skrevet 17. februar 2009 Synes Ikea-bordet var enkelt og pent, det enkle er ofte det beste Her snør det også, men det er meldt mildvær, så innen i morgen har det sikkert gått over i regn Du trener for oss alle, du. Her er det desverre labert for tiden. Hodet fullt av andre ting Menmen, jeg skal trene snakketøyet i kveld, har en date med en venninne *gleder meg* IKEA-bordet er helt greit, det skal også dekkes med en fancy voksduk tenkte jeg. Voksduk er vel fy-fy i interiør-kretser, men for en småbarnsmor er det uunnværlig Er fornøyd med egen treningsinnsats om dagen, men vet det kommer dårligere tider for meg også Viktig å pleie vennskap også, føler at jeg har endel å hente igjen på den fronten jeg da Kan ikke få i pose og sekk? Kos deg i kveld! Det snør her og, snør og snør og snør :snø: Fint bord forresten. Er du fornøyd med det nye kjøkkenet? Har snødd her også, kan ikke si jeg gleder meg til morgendagens trafikkaos Men mulig noen har sett lyset i løpet av dagen og lar ikke-vinterskodde kjøretøy stå inne.. Veldig fornøyd med kjøkkenet Er ennå ikke helt i mål med listing og sånn, det kan nok også drøye i tid kjenner jeg mannen rett. Har listeløse vegger både her og der etter oppussingsprosjekter, akkurat som luften går litt ut av ballongen for å gjøre siste finsih ------------------- Ble ikke noe yoga på meg i dag, hadde lest feil på timeplanen. Følte ikke helt jeg passet inn på gravid-yoga Satser heller på trening i morgen tidlig. Om jeg orker å stå opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #749 Del Skrevet 17. februar 2009 Røde stoler bestilt! Får de ikke før 4.mars, men den som venter på noe godt osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 17. februar 2009 #750 Del Skrevet 17. februar 2009 Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #751 Del Skrevet 1. mars 2009 Hvor er alle sammen??? Og boka til Ambra er borte??!! Er litt travelt for den store dagbokføringen for tiden... Om en times tid skal jeg på jobb, det er et veldig veldig viktig møte i morgen som må forbredes. Helt greit egentlig, siden jeg får fri fredag som kommer Det var heller dårig vær i ferien vår så det ble ikke allverdens skiturer. Men litt ble det, og så har jeg trent litt etter vi kom hjem. Yoga onsdag, styrke torsdag og styrke+kondis i går. Har endret litt på treningsopplegget igjen, nå blir det kortere økter slik at det blir tid for litt kondistrening også. Prøvde meg på et par intervaller på tredemølle i går, det var heller blytungt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 1. mars 2009 #752 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Er her jeg. Har en plan Blogg Men jobb på en søndag a gitt Endret 4. mars 2009 av Ambra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 7. mars 2009 #753 Del Skrevet 7. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 8. mars 2009 #754 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg har opprettet blogg og gitt deg tilgang. Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 8. mars 2009 #755 Del Skrevet 8. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #756 Del Skrevet 9. mars 2009 Beklager uanmeldt fravær, det går litt fort i svingene om dagen. Siste halve uka har jeg brukt på å være sosial, noe jeg ikke merket hvor mye jeg har savnet før jeg var det igjen Har vært på jentetur i helgen med de gamle skole-veninnene fra lenge, lenge siden og det var helt fantastisk. Jeg skulle egentlig ikke være med, men er så glad for at jeg ombestemte meg i siste liten . Og det aller beste av alt var at to stykker som har vært fullstendig i klinsj med hverandre de siste par årene faktisk klarte å være sammen et døgn. Ikke at de ble bestevenner igjen, men det er ihvertfall en begynnelse. Og det er jeg utrolig glad for, jeg har vært mellom barken og veden der mange ganger så det var en stor lettelse og se at de faktisk klarer å se bittelitt lenger enn sin egen nesetipp Men i dag er jeg trøtt og sliten, ikke mye energi igjen gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 9. mars 2009 #757 Del Skrevet 9. mars 2009 Fravær godkjent Så fint at du fikk til en tur med gamle venner, slike sosiale happeninger er gull verdt. Det må være godt for dere andre å oppleve at gammelt uvennskap ser ut til å ordne seg, livet er for kort til at man skal gå rundt og være uvenner. Det er jaffal min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 9. mars 2009 #758 Del Skrevet 9. mars 2009 Signerer! Det hørtes ut som en koselig helg, nettopp den type pusterom som gir ny energi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #759 Del Skrevet 11. mars 2009 Nå er jeg også blitt blogger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 11. mars 2009 #760 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg vet Postet et innlegg også, men de kom ikke opp. Tror du må godkjenne de først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå