Gjest Ambra Skrevet 27. januar 2009 #701 Del Skrevet 27. januar 2009 God ettermiddag, Tårnfrid Her hos oss er det ikke lagt gulv (furu) under kjøkkeninnredningen. Det gjør at vi må legge nytt gulv npr kjøkkenet skal byttes fordi vi skal gjøre om litt på planleggingen. Fryktelig dumt, for kjøkken og stue går i ett og har det samme massive furugulvet. Disse "ekspertene" forandrer mening hele tiden etter min erfaring. Jeg blir nok tilskuer i en treningsdagbok, men kanskje dere klarer å motivere meg til å få brukt det kortet jeg har liggende? Håper spyingen har gitt seg, og at det ikke sprer seg til resten av gjengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 27. januar 2009 #702 Del Skrevet 27. januar 2009 her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #703 Del Skrevet 28. januar 2009 God ettermiddag, Tårnfrid Her hos oss er det ikke lagt gulv (furu) under kjøkkeninnredningen. Det gjør at vi må legge nytt gulv npr kjøkkenet skal byttes fordi vi skal gjøre om litt på planleggingen. Fryktelig dumt, for kjøkken og stue går i ett og har det samme massive furugulvet. Disse "ekspertene" forandrer mening hele tiden etter min erfaring. Jeg blir nok tilskuer i en treningsdagbok, men kanskje dere klarer å motivere meg til å få brukt det kortet jeg har liggende? Håper spyingen har gitt seg, og at det ikke sprer seg til resten av gjengen! Sannsynligheten for at man vil gjøre om på innredningen er nok større enn at man får vannlekkasje, så begge deler er nok like lurt. Spyingen ser ut til å være over, men har en syk mann hjemme og jeg kjenner jeg burde tilbragt dagen i sengen jeg også her Kjempebra! --------------- Tror jeg er blitt syk! Angrer på jeg ikke ble hjemme, dette er en drittdag... Nytt kjøkkenproblem: Selgeren bestilte dører som passet til Siemens-kjøleskap selv om jeg sa sikkert 10 ganger i løpet av samtalen at vi skulle ha Asko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 28. januar 2009 #704 Del Skrevet 28. januar 2009 Influensa? God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #705 Del Skrevet 29. januar 2009 Influensa? God bedring! "Bare" vondt i halsen. Føler meg også slapp i kroppen, men tror helst det skyldes for lite søvn et par netter. Gleder meg til helg.. MEN I går hadde jeg hyggelig besøk, og vi var tilogmed på en time yoga. Gøy å være i gang med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #706 Del Skrevet 1. februar 2009 2 ord er dekkende for helgens aktiviteter: Kjøkken og oppkast. Etter mer banning og steiking over håpløs kjøkkenselger fredag, valgte mannen å gå på med krum rygg og bare gjøre ting ferdig selv om vi ikke har betalt for å måtte demontere/montere seksjoner selv. Så nå er den siste skuffeseksjonen endelig komplett. Og enda bedre, vi slipper å vente på flere ting, nå er det opp til oss selv hvor fort vi klarer å gjøre alt ferdig I går fikk vi kjøpt inn nye dører og satt de inn, det viste seg heller ikke å være rett fram siden veggen slett ikke haddestandard dybde. Men vi er jo nå vant til at ting ikke går på skinner i dette prosjektet . Plan for dagen er å tapetsere ferdig, så skal gulvet legges til uka. Ellers har vi brukt tiden på å tørke spy Det startet natt til lørdag, en av guttene klarte ikke å komme seg på badet tidsnok og alt havnet i trappa. Og på vegger, tak, ytterklær i gangen mm! Tror ikke jeg utdyper det mer.... Og i natt var det Lillegulls tur, tror vi har brukt opp 20 håndklær for å prøve å skåne sengen vår mest mulig... Så i dag blir det klesvask av dimensjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 1. februar 2009 #707 Del Skrevet 1. februar 2009 Stakkars dere, oppkastsjau er det verste som fins! Håper ikke alle blir smittet, det føles jo som om man skal dø! Bra dere har tatt tak i kjøkkenprosjektet selv. Nesten så det frister å installere Ikea-kjøkken, da slipper man å vente på montører. Men man må vel allikevel vente på deler. Spent på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 2. februar 2009 #708 Del Skrevet 2. februar 2009 Den oppkastsjauen høres ikke mye trivelig ut, jeg er helt enig i at det er noe av det verste som fins. Håper det verste er over, og at ikke alle smittes Er også spent på å se bilder, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #709 Del Skrevet 2. februar 2009 Oppkast-runden ser heldigvis ut til å være over for denne gangen, håper det blir lenge til neste gang. Har tatt noen status-bilder på kjøkkenet, men overføringen til PC skar seg i går.. Så bilder er underveis, må bare ha litt maskulin hjelp Jeg er fremdeles kraftig forkjølet, så det spørs hvordan det blir med trening i dag. Og jeg som har mål om 15 treninger i februar, da må jeg komme igang fortest mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 2. februar 2009 #710 Del Skrevet 2. februar 2009 Gleder meg til bilder God bedring, Fru Fomle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 2. februar 2009 #711 Del Skrevet 2. februar 2009 Ingen vits i å trene dersom man ikke er frisk. God bedring, Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #712 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg jublet for tidlig, gjett hvem som ble sittende over do-skåla natt til i går? Var helt slått ut i hele går, klarte ikke engang å åpne den bærbare PCen som lå en halv meter fra meg. Og da er det ille! Heldigvis bedre i dag, har sovet veldig godt (la meg kl 20 i går ). Men er ganske så slapp så jeg tar en hjemmedag til. Har også Lillegull hjemme, hun er blitt kraftig forkjølet. Hun var hjemme med meg i går også, skjønner ikke helt nå hvordan jeg klarte meg gjennom den dagen... Noen statusbilder: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #713 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Enda ett, som ikke blir liggende så lenge... Endret 4. februar 2009 av Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 4. februar 2009 #714 Del Skrevet 4. februar 2009 Fint det blir! *har også lyst på hvitt kjøkken* Er du fornøyd med oppvaskmaskinen forresten? Skjønn lillegullet er, og så stor hun har blitt! Mitt lam trives også godt oppå kjøkkenbenken. :rødme: God bedring til begge to! Håper det snart er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 4. februar 2009 #715 Del Skrevet 4. februar 2009 Kjempefint! Og nydelig Lillegull God bedring til deg, Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 4. februar 2009 #716 Del Skrevet 4. februar 2009 Stilig kjøkken og nydelig Lillegull. Så stor hun har blitt God bedring til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #717 Del Skrevet 4. februar 2009 Fint det blir! *har også lyst på hvitt kjøkken* Er du fornøyd med oppvaskmaskinen forresten? Skjønn lillegullet er, og så stor hun har blitt! Mitt lam trives også godt oppå kjøkkenbenken. :rødme: God bedring til begge to! Håper det snart er over. Veldig fornøyd med oppvaskmaskinen. Kjempefint! Og nydelig Lillegull God bedring til deg, Fru Fomle Stilig kjøkken og nydelig Lillegull. Så stor hun har blitt God bedring til dere Ser ut som vi nå er på bedringens vei. Takk for alle ønsker om god bedring, ser ut som det hjalp godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 4. februar 2009 #718 Del Skrevet 4. februar 2009 Ser ut som vi nå er på bedringens vei. Takk for alle ønsker om god bedring, ser ut som det hjalp godt! Så bra! Håper dere har fått dosen nå, krysser fingrene for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 4. februar 2009 #719 Del Skrevet 4. februar 2009 Så lyst og trivelig kjøkken dere har. Er det induksjonskomfyr dere har? Tenker dere koser dere med matlagingen på det fine kjøkkenet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #720 Del Skrevet 5. februar 2009 Så bra! Håper dere har fått dosen nå, krysser fingrene for det. Satser på det! Så lyst og trivelig kjøkken dere har. Er det induksjonskomfyr dere har? Tenker dere koser dere med matlagingen på det fine kjøkkenet! Induksjon ja Veldig bra, men også litt uvant. I dag har jeg skrubbet grøt-gryta i 30 minutter fordi det hadde brent seg i bånn Foreløpig er det mer fokus på å få kjøkkenet ferdig enn kos over grytene er jeg redd ------------------ Døll dag på jobb i dag, ikke i form ennå... Så jeg benyttet anledningen til å snekre sammen et nytt styrke-opplegg for meg selv. Blir spennende å se hvordan det blir, første gang jeg lager selv. Har selvfølgelig hentet inspirasjon både her og der, men det er mitt fordetom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå