Gå til innhold

Ønskebrønnen

Fru Fomle

Anbefalte innlegg

Du har vel tilfeldigvis ikke en MeiTai til salgs? :sjenert:

Skal ut på tur, og må nesten ha noe og bære L@mmet i. Nytter ikke å bære henne gjennom hele Schiphol når vi skal bytte fly. Da er jeg utslitt før halvveis. :ler:

Håper du får ladet batteriene i helga! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har vel tilfeldigvis ikke en MeiTai til salgs?

Har bestilt en ergo nå... så da kan du muligens se bort i fra spm. Hvis ikke posten roter og den ikke dukker opp i tide da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Endelig tid til å oppdatere i boka mi igjen.. Tror ikke jeg rekker den store runden, er alene med Lillegull så hun styrer min PC-tilgang ;)

Har vært utrolig slakk og trøtt siste uka, vond hals og null energi :forvirret: Passet utrolig dårlig sammen med at jeg skulle lede en generalforsamling og være opplagt på sikkerhetskurs. I dag begynner det endelig å lette litt, muligens på grunn av en utrolig morsom kursdag med diverse øvelser i og utenfor vann i overlevingsdrakt. :) Morgendagen er jeg mer spent på, da er det helikoptervelt på programmet... Heldigvis har vi i løpet av uka sett litt hvordan det foregår, så jeg er ikke like nervøs nå som jeg var før kurset startet.

@lfa: Jeg har ikke noen MT til slags uansett. Har riktignok en Babyhawk som jeg ikke bruker noe særlig lenger, men vil anbefale en med mer polstring i skuldre til tungvektsbabyer ;)

Reol: Håper du får ønsket ditt oppfylt, det har skjedd før i denne boka! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helikoptervelt? Jeg tror du er gæærn :sjokk:

Ellers god bedring :)

:fnise:

Du er en tøffing :klappe:

Er nok ikke så veldig tøff akkurat ;). Har snev av klaustrofobi, men det gikk overraskende greit både å puste i pustelunge og bli senket under vann den ene og andre veien. Eneste problemet jeg hadde var å få ut vinduet under vann de gangene jeg måtte det så der måtte jeg ha hjelp fra instruktøren hver gang :forvirret:. Heldigvis hadde ikke det betydning for om jeg bestod eller ikke, så nå mangler bare helseerklæring før jeg er klar for offshore-oppdrag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig litt KG-tid igjen, og nå skal jeg rekke en oppdateringsrunde også. :)

De siste dagene har vært preget av vondt, vondt og atter vondt :sprettoy: Stivnet fullstendig til på venstre side av nakken på fredag kveld og det ble slett ikke bedre etterhvert som dagene gikk. I går orket jeg ikke mer og fikk meg legetime. Ble sendt videre til kiropraktor som knakk opp nakken med verdens mest forferdelige smell :sjokkert: Virkningen var imidlertid himmelsk, plutselig kunne jeg snu på hodet igjen. Er nå satt på intensivbehandling for å få løsnet skikkelig opp, har vært til massasje i dag og i morgen blir det dobbelrunde med både massasje og kiropraktor. Så får vi se om det ikke kommer seg, skal ha fri torsdag og fredag så jeg får en liten mini-høstferie og slappe skikkelig av. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøkkenplanleggingen fortsetter...

I dag har vi vært på HTH og det var en veldig hyggelig overraskelse :). Så nå "leder" HTH :fnise: Kjøkkenkonsulenten kom med masse spørsmål om vi hadde tenkt sånn og slik, så mannen fikk kjørt seg litt og måtte svare for sine noe "konservative" syn. Såg på en utrolig stilig kjøkkenvifte som han bare fikk fullstendig spader av der og da. ;) Men nå er han faktisk litt på glid! :sjarmor:

Ellers er løsningen fremdeles tradisjonell og ganske lik den vi har i dag (U-form), men med HTHs forslag så ble det plass til 80 cm bred platetopp og en 120 cm skuffeseksjon. Skal se om jeg klarer å få lagt ut noen bilder etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marillia

Glad for at du er her igjen :klemmer:

Så spennende det blir med nytt kjøkken da! Menn er opptatt av sånne tekniske duppeditter, og bare man lokker litt, så er det utrolig hvordan de kommer på gli :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fomle! :hoppe::klem:

Gitte! :hoppe::klem:

Glad for at du er her igjen :klemmer:

Så spennende det blir med nytt kjøkken da! Menn er opptatt av sånne tekniske duppeditter, og bare man lokker litt, så er det utrolig hvordan de kommer på gli :fnise:

Takk det samme får jeg si da! :klemmer:

Gleder meg masse til å få nytt kjøkken ja :Nikke:, håpet er å få det ferdig til jul... Min er ikke så opptatt av tekniske duppedingser, spesielt ikke når de koster noen kroner ekstra ;). I kveld lurte han på hvorfor jeg vil ha stekeovn med automatisk programmering, det kunne da virkelig ikke være nødvendig???? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så spennende med kjøkkenplaner, jeg gleder meg til å se bilder :)

Tror min mann er som din, bare enda verre. Han lurer på hva vi skal med nytt kjøkken :sjokk:

Dette høres kjent ut :ler:

Uff, den nakken din høres ikke god ut. Det er sikkert lurt å ta noen dager fri slik at du kan få slappet skikkelig av.

God bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Marillia
Tror min mann er som din, bare enda verre. Han lurer på hva vi skal med nytt kjøkken :sjokk:

God bedring til nakken :klem:

Er ikke de fleste menn litt sånn da? Når det gjelder kjøkken og oppussing generelt? Når det kommer til bilder og tekniske dupeditter derimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bedre med nakken. :)

Sikkerhetskurset du nevner høres jo superspennende ut. Får litt kick av sånne ting jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til nakken :klem:

Er litt sånn her, men heldigvis er det meste i dette huset så gammelt at han skjønner det må skiftes. ;)

Å, så spennende med kjøkkenplaner, jeg gleder meg til å se bilder :)

Dette høres kjent ut :ler:

Uff, den nakken din høres ikke god ut. Det er sikkert lurt å ta noen dager fri slik at du kan få slappet skikkelig av.

God bedring :klemmer:

Skal se om jeg får til bilder etterhvert, men nå ligger de på jobb-mailen...

Er ikke de fleste menn litt sånn da? Når det gjelder kjøkken og oppussing generelt? Når det kommer til bilder og tekniske dupeditter derimot...

Bohus-reklamen tar nok ikke helt feil nei. ;)

Håper det går bedre med nakken. :)

Sikkerhetskurset du nevner høres jo superspennende ut. Får litt kick av sånne ting jeg.

Sikkerhetskurset var helt topp :Nikke:. Hadde grudd meg litt til helikoptervelten på forhånd fordi man hører så mange rare historier om det, men det gikk jo supergreit. Utenom nakken da :fnise:, det har blitt en ekstraregning på 3000,- til nå... Heldigvis at jeg får det dekket av jobben...

I tillegg var det masse annet morsomt; teste redningsstrømpe, brannslokning, førstehjelp med oppsminkede markører, diverse øvelser med redningsflåte mm. Var utrolig gøy. :)

-------------------

Har hatt noen fine fridager, nå er det tilbake til hverdagen. Nakken er bra igjen, og i dag har jeg hatt en superduper dag på jobben og fått bedre innblikk i hva jag skal gjøre framover. Ingen fare for at jeg skal kjede meg på jobb framover ihvertfall, og det kan jeg like. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HTH-mannen ringte meg i dag og lurte på hva vi syntes om løsningen han laget for oss. Så da fikk jeg spurt om hva den kule vifta jeg så på kostet. Over 20 000,-, jeg tror ikke det gitt! :dåne: Men nå tror jeg faktisk at mannen er på glid for å få gjort det før jul, så jeg håper at vi kan bestille i begynnelsen av neste uke :hoppe: Må bare finne ut hva slags betydning 7 l forskjell i volum på stekeovn har og si :klø:

Jeg begynte et nytt og bedre liv i går. For n'te gang... :sjenert: Men denne gangen skifter jeg litt strategi, badevekta skal kun brukes en gang per måned. Vi har en skrittkonkurranse på jobb som jeg håper også skal være litt drahjelp, har satt et litt ambisiøst mål for meg selv om å klare et gjennomsnitt på 12 000 skritt/dag de 60 dagene det varer. Foreløpig ligger jeg rundt 10 500, så jeg har litt å hente inn. Har også børstet støv av styrkeprogrammet jeg brukte i vår, det likte jeg godt helt til ryggen begynte å protestere på heftig knebøy-trening. Men nå skal jeg være litt mer forsiktig. Trur eg.. ;)

Fikk brev ang forsikring via jobben i dag. Ærlige meg oppga alt om prolapsen for snart 3 år siden i egenerklæringen om helse, derfor vil de ikke dekke rygglidelser... :forvirret: Håper det er mulighet for å ta opp igjen saken om et par år, kjipt om jeg skal bli straffet for dette resten av livet.. Hvis man ikke får prolaps innen 2 år etter den første regnes sannsynligheten for å få det igjen som den samme som for en person som aldr har hatt det. Men det bryr sikkert ikke forsikringsselskapet seg om tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...