Væren Skrevet 12. april 2003 #21 Del Skrevet 12. april 2003 Vi har en tre år gammel kastrert hannkatt som heter Tiger. Den er utrolig stor og flott! Veldig langhåret og oranse og hvit på farge. Moren var perser, og faren antagelig en "slask", men resultatet ble i hvert fall bra! Tiger er hele familiens maskot, men han er aller mest knyttet til min kjære. Hvis vi ligger og sløver i hver vår sofa, velger katten alltid mannen min sin mage hvis han skal hoppe opp og legge seg...*hrmf* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 12. april 2003 #22 Del Skrevet 12. april 2003 Har to ildere og en hund. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2003 #23 Del Skrevet 12. april 2003 Vi har en nyyydelig 10 år gammel hunkatt som fremdeles er bitteliten og ser ut som en kattunge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anine Skrevet 12. april 2003 #24 Del Skrevet 12. april 2003 Og så var jeg plutselig blitt gjest. Må ha blitt kasta ut, jeg. Skjønner ikke hvorfor, hakke gjort no' gæernt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mere Te Skrevet 21. april 2003 #25 Del Skrevet 21. april 2003 Katt og kanin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 21. april 2003 #26 Del Skrevet 21. april 2003 Vi har to nyyyyyyyyyydelige pusekatter: mor og datter. Mora er korthåret tiger-stripete med hvite poter og hvit under hake, bryst og mage, mens datter er hvit langhåret med noen sorte flekker her og der - sort hale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. april 2003 #27 Del Skrevet 21. april 2003 Katt og kanin. .... og en eng med løvetann, katt og kanin og ett småbruk på Høland.... Lillebjørn-Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 21. april 2003 #28 Del Skrevet 21. april 2003 Per i dag har vi ingenn husdyr men jeg prøver å forhandle litt med samboeren. Han er ikke så veldig lystig på tanken spesielt når det er en katt som jeg har lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 21. april 2003 #29 Del Skrevet 21. april 2003 Drømmer om egen hund da den jeg vokste opp med døde ifjor. Men jeg klarer meg ikke helt uten et lite dyr som venter på meg når jeg kommer hjem. Så vi har en 2år gammel nyydelig Chinchilla gutt. Han er proppfull av personlighet og egne meninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. april 2003 #30 Del Skrevet 21. april 2003 Liker ikke dyr, jeg..... Er jeg fæl da....? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. april 2003 #31 Del Skrevet 21. april 2003 Har skilpadde (som akkurat nå bader i badekaret... - bør kanskje ta henne opp)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 22. april 2003 #32 Del Skrevet 22. april 2003 Har ingen dyr, fordi det er allergi i familien. Kristine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2003 #33 Del Skrevet 24. april 2003 Skal vi se jeg har: 1,2 og 8 hybelkaniner 2 grå og resten gråsort Og har en laaaanghåret skogskatt hjemme hos mamma. Den er søt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 24. april 2003 #34 Del Skrevet 24. april 2003 Glemte og logge meg på :x igjenn:oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 24. april 2003 #35 Del Skrevet 24. april 2003 Ingen nå dessverre, dyreforbud der jeg bor :-( Men har hatt hester, katter og kaniner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 28. april 2003 #36 Del Skrevet 28. april 2003 Vi har en nydelig Golden Retriever på 2 år og en hærlig skogskatt på 4.. Livet hadde ikke vært det samme uten dem..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 28. april 2003 #37 Del Skrevet 28. april 2003 To nyydelige kattepuser, en voksen sort/hvit hannkatt av ukjent blanding (som helst vil være en tøffing) og en halvt år gammel skogskatt (som bare vil kose...) Kjempeglade i dem begge ! :D Artig å se hvor forskjellige personligheter de har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 28. april 2003 #38 Del Skrevet 28. april 2003 Og de heter forresten henholdsvis Linus og Sikksakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 2. mai 2003 #39 Del Skrevet 2. mai 2003 I tillegg til hunden min, undulatene og marsvinet har jeg fått meg en kattunge også nå En underlig liten skapning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sister Blue Skrevet 4. mai 2003 #40 Del Skrevet 4. mai 2003 Har ingen dyr selv grunnet plassmangel, men i sommer flytter jeg inn hos min kjære, og han har både katt og hund, så vi blir jo en liten familie. Katten er en russian blue og bikkja en Alaskan Malamute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå