Gå til innhold

Hva slags dyr har dere?


Gjest Lady-M

Anbefalte innlegg

Vi har en tre år gammel kastrert hannkatt som heter Tiger. Den er utrolig stor og flott! Veldig langhåret og oranse og hvit på farge. Moren var perser, og faren antagelig en "slask", men resultatet ble i hvert fall bra! Tiger er hele familiens maskot, men han er aller mest knyttet til min kjære. Hvis vi ligger og sløver i hver vår sofa, velger katten alltid mannen min sin mage hvis han skal hoppe opp og legge seg...*hrmf*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Vi har to nyyyyyyyyyydelige pusekatter: mor og datter.

Mora er korthåret tiger-stripete med hvite poter og hvit under hake, bryst og mage, mens datter er hvit langhåret med noen sorte flekker her og der - sort hale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
Katt og kanin.

.... og en eng med løvetann, katt og kanin og ett småbruk på Høland....

Lillebjørn-Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per i dag har vi ingenn husdyr men jeg prøver å forhandle litt med samboeren. Han er ikke så veldig lystig på tanken spesielt når det er en katt som jeg har lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer om egen hund da den jeg vokste opp med døde ifjor. Men jeg klarer meg ikke helt uten et lite dyr som venter på meg når jeg kommer hjem. Så vi har en 2år gammel nyydelig Chinchilla gutt. Han er proppfull av personlighet og egne meninger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skal vi se jeg har:

1,2 og 8

hybelkaniner

2 grå og resten gråsort

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Og har en laaaanghåret skogskatt hjemme hos mamma.

Den er søt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har en nydelig Golden Retriever på 2 år og en hærlig skogskatt på 4..

:)

Livet hadde ikke vært det samme uten dem..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

To nyydelige kattepuser, en voksen sort/hvit hannkatt av ukjent blanding (som helst vil være en tøffing) og en halvt år gammel skogskatt (som bare vil kose...) Kjempeglade i dem begge ! :D Artig å se hvor forskjellige personligheter de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til hunden min, undulatene og marsvinet har jeg fått meg en kattunge også nå :) En underlig liten skapning :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen dyr selv grunnet plassmangel, men i sommer flytter jeg inn hos min kjære, og han har både katt og hund, så vi blir jo en liten familie. :) Katten er en russian blue og bikkja en Alaskan Malamute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...