Gå til innhold

Hva slags dyr har dere?


Gjest Lady-M

Anbefalte innlegg

Gjest Lady-M

Så det var en hunde-post her, men det er nok mange som har andre dyr også!? Her er mine to kosebamser:

Tigergutt - blanding av maine coon/huskatt

Xena - Norsk Skogkatt

hihi...fikk jeg sjansen til å vise de fram og... :Hehe:

Bildene er fjernet.

Lea (mod)

REGLER

Hmm... Moderator fjernet bildene mine... er ny her vet du. Kanskje dere bør fjerne ikonet for å legge inn bilder, ganske misvisende... Skal lese reglene jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

her har vi, en katt. og 2 store akvarium (660l) . skulle gjerne hatt flere men det går nok ikke på grunn av plassen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Ingen, kan jeg vel si, men passer en liten tass (hund) på fem år, som er her i ukesvis av gangen. Han er bare tre kilo, pomeraniangutt, svart i pelsen.

Han kommer opp i morgen også... og er av typen som maser at jeg må lage middag... dvs. han maser med blikket, bjeffer på meg, skal jage meg på kjøkkenet... etterpå er han fornøyd. Ganske masete, om jeg er opptatt med andre ting. Men nå har jeg alliert meg med et halvt kilo kjøttdeig, som han skal få i porsjoner når jeg ikke orker kjøkkenet. For kulene er jo ikke bra nok, de spiser han kun om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset har vi:

En sort, halv-langhåra IDIOT av en katt: Bea

Et mellom brunt og hvitt marsvin: Martin

Et oransj og hvitt marsvin: Maja

Maja har også noen små i magen sin..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lady-M
Stygt å kalle noen IDIOT, spesielt pusekatter!

Dette var liksom fra meg da, glemte å logge meg inn...

Snart helg!! *phu*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg har en amerikansk cockerspaniel gutt som heter Oscar. Han er er en rolig og galant mammadalt :D

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en hvit slørhale med orange og sorte flekker, han heter Frikk og er en skikkelig nysgjerrigper!! :ler:

Er ikke sikker på hva han driver med, men hver gang jeg slår på TV så ligger han klistra inntil glasset (er i bolle) på den siden som viser TVn, så fort jeg skrur av TV så svømmer han til den siden der han ser meg.

Har begynt å lure på om det er bevegelsene han er opptatt av, eller om det bare er noe jeg innbiller meg? Men det skjer HVER gang jeg skrur på TV, og han ligger aldri der ellers. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en engelsk springer spaniel, søt liten berte :D

I tillegg har jeg et marsvin, som selvfølgelig er god venn med hunden. I huset bor også to undulater. (venn med marsvinet, men ikke hunden...)

Ellers passer jeg hunden til mamma og pappa ofte, og snart kommer min egen hund nummer 2.

Og da tror jeg ikke det er plass til flere dyr :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ButtHead

Jeg har ingen dyr nå, men jeg HADDE en utrolig vakker katt, men som nå er død, og det er trist. Føles fortsatt som om den lever, jeg har jo hatt den i mange år, og det rare er at jeg fortsatt gjør ting som jeg gjorde da jeg hadde den, som å lukke opp døra til badet og titte etter den når jeg kommer fra skolen. Glemmer helt at den er død. Katter er flotte dyr, en av de beste synes nå jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine
Teller hybelkaniner?  :wink:

Det hadde jeg også tenkt å spørre om. Andre dyr har vi ikke, enn så lenge. Sambo drømmer om hund og katt, og selv har jeg siden barndommen sagt "når jeg bare blir stor skal jeg kjøpe undulater!" (sa jeg da den siste døde når jeg var 12) Men enn så lenge, ikke noe annet enn hybelkaniner. Om det blir noe annet med årene, det får tida vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to puuusekatter..

Mor og sønn.. Shira og Tøffen.. De er meget forskjellige både i utseende og ikke minst oppførsel, men de er verdens godeste likevel..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har tre herlige pusejenter :D også har vi ganske mange hybelkaniner, da...

hybelkaniner er forresten undervurderte som lekekamerater - den yngste pusen min elsker å leke med hybelkaniner :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ingen kjæledyr for tiden :cry:

Har hatt kanin, marsvin og katter i løpet av oppveksten min, samt flere forskjellige fugler de senere årene fra undulater og parakitter til ei stor blåpannet amazonpapegøye som jeg var fostermor for i en periode :D Skikkelig kuul fugl som snakket og brukte å si ting som heia, hadet, natta, kose, "e det godt det der" (hvis han ønsket å smake maten jeg spiste), og kunne ha en hel telefonsamtale med seg selv hvis telefonen ringte...ganske artig :hoho:

Har nå veldig lyst til å finne meg en søt og kosete chinchilla, da døgnrytmen til en chinchilla gjør at jeg kan ha den selv om jeg jobber på dagtid (for da sover den) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygt å kalle noen IDIOT, spesielt pusekatter!

Sorry....... :oops: La meg omformulere meg:

Vi har en sort halv-langhåra mindre innteligent -men akk så god- katt: Bea.

Hvem andre er det som stanger hodet i vinduet når hun vil prøve og ta fuglene på utsida (men ut? Nei, det vil hun ikke!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...